Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Sarma
Mä täällä ihmettelen, et kun mahaa nipistelee tuolta oikealta munasarjojen kohdalta, alko tänään iltapäivällä. Mietin, et onkohan mulla kuitenkin tässä kuussa ovis ja pas tehty jo kolme päivää sitten kun se oli lääkkeellinen ja oletus, etten ovuloi tässäkään kuussa itse. Ihan on semmonen ovistuntemus. Meniköhän tää pakastealkion siirto nyt sit ihan kiville jos oma ovis kuitenki tuliki vasta nyt..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sebu08:
Vadelmaunelmalle varovaiset onnittelut :heart:

Ripe72 Meilläkin on siirto keskiviikkona jos on mitä siirtää...

Soittelin tänään pregnylin jälkeen alkaneesta vuodosta, eikä siihen löytynyt selvää syytä. Huomenna onkin sitten jännät paikat kun kolme 2-soluista sulatetaan. Saa nähdä selviääkö ne sulatuksesta ja lähteekö ne jakautumaan. Hoitaja klinikalla sanoi tänään että 2-soluisia ei kannattaisi siirtää. Haluavat nähdä että lähtevätkö ne jakautumaan yön yli, muuten siirto on turha.

Toivotaan, toivotaan, että teidän sulatukset menee hyvin ja siirrettävää on!!
Täälläkin jännäillään, onko siirrettävää!
Pitkiä hermoja ja jaksamista!
 
Ripe:
Toivotaan, toivotaan, että teidän sulatukset menee hyvin ja siirrettävää on!!
Täälläkin jännäillään, onko siirrettävää!
Pitkiä hermoja ja jaksamista!
Pitkiä hermoja ja jaksamista sinullekin. Toivotaan että teilläkin olisi hyvä yksilö/yksilöt siirrettävänä keskiviikkona.

Sarma toivotaan että nipistely olisikin kiinnittymisestä. :) Itsekin mietin näitten PASsien kanssa että meneekö ajoitus koskaan kohdilleen. Viimeksi meillä tehtiin siirto 3 päivää pregnyl-pistoksen jälkeen ja tällä kertaa 5 päivää pregnyl-pistoksen jälkeen. Toivotaan kuitenkin että kaikki menisi teillä nyt hyvin.
 
Onnea plussanneille :heart: ja tsemppiä piinistelijöille.

Itselleni varmaan flunssaa tulossa kun päätä särkee tai sitten sumut alkaa aiheuttaa oireita??
Mies flussassa. Mulla on useesti aamuisin nenä ihan tukossa silleen ettei niistämälläkään aukia oon vaan miettinyt että meneeköhän sumut sitten kuitenkin perille? toivotaan.. reilu viikko vielä pistosten alkuun..

Mulla on todellinen piikki kammo, pelottaa etten uskalla pistää.. eräs raskaana oleva tuttava vielä sanoi että kuulemma koskee vaan enemmän kun itse pistää (koulussa joutuneet pistämään toisiaan ja itseään)

mä olin ihan suu auki kun juuri olin kertonut hänelle näistä hoidoista ja siitä että kovasti pelottaa pistäminen.

nyt ihan hermona.
 
Inkku83
Mulla on todellinen piikki kammo, pelottaa etten uskalla pistää.. eräs raskaana oleva tuttava vielä sanoi että kuulemma koskee vaan enemmän kun itse pistää (koulussa joutuneet pistämään toisiaan ja itseään)
Älä huolehdi siitä pistämisestä. Itse sain harjoitella ekan kerran klinikalla ja sen jälkeen se sitten sujuikin ilman mitään ahdistusta. Mielestäni pistäminen ei itsessään satu, välillä neulasta saatta jäädä pieni tippa nestettä pistoskohtaan ja se voi jälkikäteen kirvellä. Selviät siitä varmasti kuitenkin oikein hyvin!!! :)
 
En erehtyisi luulemaan alavatsan/kohdun vihlontaa kiinnittymiskivuksi. Edellisessa siirrossa punktion jälkeen minulla sitä esiintyi pp3 päivästä eteenpäin, mutta raskaustesti nega. Nyt myös samaa vihlontaa on ollut, tällä kertaa en elättele siitä sen kummempia toiveita.
 
vadelmaunelma kuulostaa lupaavalta.

En malttanut olla testaamatta johtuen oudosta olotilasta...PLUSSA!!!! Ensimmäinen plussa kaikkien näiden hoitojen aikana...nyt nautin tästä uutisesta keskiviikkoon jolloin veritesti ja olen taasen viisaampi =)

-tiki & :heart: :heart: -
 
Vadelmaunelma: jiihaa! jospa se olis oikeessa! :heart:

Pohtijatar: joo-o. Mä lupasin itselleni jo yli vuosi sitten etten USKO mihinkään OIREISIIN ennen kuin oikeesti TIEDÄN olevani raskaana: plussa monessa testissä virallisen testipäivän jälkeen jne... MUTTA niin vaan TAAS luulin että oikeesti mun sisällä joku kasvaa. :ashamed: :'( ... taas oli semmosii oireita, mitä ei oo ennen ollut oviksen jäkeen/ piinapäivinä. keväällä kyllä mulle tuli HAJUHERKKYYS pp10, josta aattelin että nyt on jotain omituista ja sitten tuli virtsisoireet, ja niin sain viikon verran iloita plussasta. :( nyt luulin kohtutuntemuksia ja nivusviiltelyä oireiksi, sekä poskien kuumotusta. - just joo. paskat. ne luget vaan aiheuttaa ihan samoja oireita kuin raskaus.

Tsemppiä tän viikon piinailijoille! :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiki-71:
vadelmaunelma kuulostaa lupaavalta.

En malttanut olla testaamatta johtuen oudosta olotilasta...PLUSSA!!!! Ensimmäinen plussa kaikkien näiden hoitojen aikana...nyt nautin tästä uutisesta keskiviikkoon jolloin veritesti ja olen taasen viisaampi =)

-tiki & :heart: :heart: -
WAU!!! jee!! Millainen olotila? ;)
 
Sarma
Alkuperäinen kirjoittaja tiki-71:
vadelmaunelma kuulostaa lupaavalta.

En malttanut olla testaamatta johtuen oudosta olotilasta...PLUSSA!!!! Ensimmäinen plussa kaikkien näiden hoitojen aikana...nyt nautin tästä uutisesta keskiviikkoon jolloin veritesti ja olen taasen viisaampi =)

-tiki & :heart: :heart: -
Sun puolesta olen erityisen iloinen. Monen negan jälkeen plussa, wau! Antaa itsellekin vähän toivoa.. Monesko siirto tää sulle oli?
 
dreamer itsellänikin aiemmin ollut kaikki mahdolliset luge oireet..rintojen arkuus, menkkatuntemukset, selkäkivut, hajuherkkyydet ym. kuvotukset. Niin myös tällä kertaa lisänä viiltävä kipu virtsatessa muutaman päivän ajan sekä nyt valtava vatsan turvotus ja painon tunne alavatsalla....vielä ei kannata kauheasti tuulettaa...täytyy malttaa keskiviikon verikoevastauksiin...

-tiki & :heart: :heart: -
 
Onnea tiki ja toivottavasti myös vadelmaunelman viiva vahvistuu!

Ripe, hyvä kun löytyi solut kaikista! Mä uskon että pienempi määrä muniksia on parempilaatuisia... mutta tää on vain mun usko... Onnea siirtoon! (ai niin, mulle lekuri mainitsi juuri tuosta, että jos on vähempi folleja niin saattavat olla hankalampia pyydystää)

Sebu, samoin onnea siirtoon, toivon kovasti että lähtevät jakautumaan! Ja mielelläni kuulen miten kävi, tiedäthän, meillä sama tilanne edessä...

Inkku, mua ei itse piikittäminen sattunut juurikaan! Mutta henkisesti oli rankempaa pistää se neula ekan kerran, mutta siihenkin sitten tottui...

 
Onnea Tiki! :flower: Aivan mahtavaa! Meillä molemmilla sitten asiat selvinnee johonkin suuntaan tarkemmin keskviikkona. Ei jaksaisi odottaa! Itse pelkään, että on taas kemiallinen :( , kun mulla on niitä jo kaksi aiemmista hoidoista...

Ja oireista: ei mitään juurikaan. Vähän alavatsaa välillä vaimeasti juilii ja oliko pp8 kun tuli hentoa rusehtavaa limaa ja limaa, jossa oli veriviiruja. Ei muuta. Siksi epäilyttääkin koko touhu...Että voiko tuolla muka olla joku kotona?!? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Inia:
Onnea tiki ja toivottavasti myös vadelmaunelman viiva vahvistuu!

Ripe, hyvä kun löytyi solut kaikista! Mä uskon että pienempi määrä muniksia on parempilaatuisia... mutta tää on vain mun usko... Onnea siirtoon! (ai niin, mulle lekuri mainitsi juuri tuosta, että jos on vähempi folleja niin saattavat olla hankalampia pyydystää)
Kiitos! Hyvä tietää, itsekin epäilin tuota syyksi, että luiskahtivat helposti karkuun!
Toivotan teillekin hyvää menestystä!
 
Mukana menossa tiistaina 15.9.2009




Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI, pitkä kaava, siir 2.9.,(2) PP13

Electra : 4. ICSI, pitkä kaava, siirto 4.9.(2)PP11

puskatäti 1.IVF, siirto 5.9, PP10

Nele : 1. IVF, siirto 5.9., pitkä kaava, PP10

StellaR : 1. IVF, siirto 7.9., (2) PP8

onnenkukka : 2. ICSI, siirto 7.9, PP8

Inia : 1. IVF, siirto 9.9. lyhyt kaava, PP6

Pohtijatar : 2. IVF, siirto 9.9.,(2) PP6

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9.,(2) PP5

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP5

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP5

Sannuli-81 : 3. IVF, siirto 11.9., pitkä kaava,(2) PP4

Peppiina78 : 1. IVF, siirto 11.9., pitkä kaava, PP4

Sarma : 1. IVF 2. PAS, siirto 11.9., PP4

anna1979 : 1. IVF, punktio 11.9., siirto 14.9., PP1

Ripe72 : 1. IVF, punktio 14.9., PP1

sebu08 : 2.IVF:n 3 PAS, siirto 16.9, PP-

Miimi78 4. ICSI, punktio 16.9., siirto 18.9., pitkä kaava, PP-

turilainen : IVF, punktio 21./22.9, PP-

plastex : 1.IVF, punktio 21./22.9, PP-

Isis : 2. IVF:n 3.PAS vko 38, PP-

nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS, vko 39, PP-

tvvo : 1.IVF, punktio vko 39, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 40, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, punktio vko 41, PP-

Inkku83 : 1.IVF, punktio vko 41, PP-

Sharlin : 1. ICSI, punktio/siirto vko 41, PP-

idaliina : 2. ICSI, vko 42, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 42, pitkä kaava PP-

kolmisin: 2. ICSI, vk 42, pitkä kaava pp-

Paiju :1 IVF, vko 45, pitkä kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, lokakuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

SaaraX : 2. IVF, syyskuu, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

annamaria83 : 2ICSI, syksy, PP-




Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

viksi : 1. IVF :heart:

aitiliini83 : 1. ICSI :heart:

Minni79 : 1. IVF :heart:

Eena : 1. IVF :heart: :heart:

wattu : 1. ICSI :heart:

tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:

aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

sade83 1.IVF

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

Pikku-Tintti : 2.ICSI

Kristiina76: 4.IVF:n PAS

paa-pu : 1. ICSI

astrid : 1. ICSI

Duffy: 1. ICSI

dreamer78 : 1. ICSI:n 1.PAS

Piiuli-74 : 1. IVF

JäsenJ :1. ICSI

[/quote]

 

Yhteistyössä