Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

Onnea Jeyn :heart: Hyvä onni tässä ketjussa jatkuu =) Pitänee ihan mennä viestinkirjotuksen jälkeen tsekkaamaan, että kuinka monta plussaa täällä onkaan!

Mulle tehtiin äidilleni tuollainen, mammografiako se nyt sitten on? Noh, en muista kun en itse nimettäin ole tuohon osa-alueeseen yhtään tutustunut. KUvattiin siis noita rintoja, kun löysivät yhden kyhmyn. Ja äitini sai tosiaan odotella tuloksia TODELLA pitkään, koska siinä sattumalt aoli joku lomakausi samassa. Voitte vaan kuvitella, kuinka hermona hän oli. Sitten oli tuloksena, että on ihan viaton kyhmy, hyvälaatuinen eikä mitään. Oli kyllä helpottavaa, puolin ja toisin. Joten jos sieltä jotain joskus löytyy, nin ei se välttämättä ole mitään toimenpiteitä vaativaa. Mistä muuten olette tienneet mennä lääkärille näyttämään? Mulla kun rinnat kipuilee sillon tällöin, mutta kuvittelen niiden johtuvan kierrosta ja näin..vaikka mulla varsinaista kiertoa ei ole, mutta oon aina aika herkästi niohin hormoneihin reagoinut.

Mulla on alkanut mieli tehdä niin, että kävisin sen yhden harjoittelun 3.jaksossa (tammikuussa alkava) ja siinä samassa kävisin teoriat vaan siihen seuraavaan harjoitteluun ja pitäisin sen 4. jaksossa (viim jakso vuodesta tavallaan). Kun alunperin aattelin, että tuo eka mainittu 4. ja toinen sitten tossa kesällä. Mutta jotenkin haluaisin eroon tosta mun omasta ryhmästä ja nopeesti, niin mun ei tarttis ku tämä yks jakso vaan olla. Siis siellä on tosi mukavia ihmisiä, mutta jotenkin en mitenkään vaan viihdy siinä. Ja pitäis nuo hemmetin keskittymishäröilytkin saada testattua, että kuinka vakavia tai helppoja ovat. Tiedän siis noita olevan, mutta olishan se nyt hyvä tutkia. Voisin saada koulussakin vähän enemmän opastusta noissa asioissa sitten. Jos kävis yksityisellä, niin pääsis aika näpsäkästi..ärh. Rahaa palais kyllä sitten aika kivasti ja ois nuo häätkin. On tämäelämä vähän vaikeaa. JOtenki tuntuu, etten viittis tolle omalääkärille mennä, vaikka se on tosi mukava. Mutta kun kävin siellä vasta ja unohdin tosta puhua, niin nyt en viittis uudestaan mennä :LOL:

Unikeiju, jaksamista =)

Voi että, minäkin niin haluaisin aloittaa piakkoin yrityksen. Ihan mahotonta. Sitäkin mietin just noiden harjotteluiden siirrolla, että sitten voisin ihan rauhassa suorittaa ja sen jälkeen otan sitten teoriaa siihen asti kunnes tiovottavasti tärppäisl. Noh, saa nähdä. Tuskinpa vaihtelen noita, kunhan vaan pohdiskelen :D

Onko uusia testauksia tulossa kenelläkään? :heart:
 
Onnea jeyn!! :flower: Myö muut tullaan perässä kunhan keretään. :D

erka, tsemppiä rintakivun kanssa. toivottavasti syy selviää.

bigwish, toivotaan ettei täti sieltä pyyhällä. Tsemppiä sinne myös!

Pikaiseen tulin lukemaan ennen kouluun lähtöä. :) Tänne ei mitään uutta. Lapsi valvottaa edelleen öisin tuon yskän takia. ja jee, tänään tulee taas saammeko vauvan? -dokkari. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsätähtönen:
Mistä muuten olette tienneet mennä lääkärille näyttämään? Mulla kun rinnat kipuilee sillon tällöin, mutta kuvittelen niiden johtuvan kierrosta ja näin..vaikka mulla varsinaista kiertoa ei ole, mutta oon aina aika herkästi niohin hormoneihin reagoinut.
No noi rintarauhasen kivut johtuu yleensä aina hormooneista ja liittyy siis kuukautisiin yms. Sen vuoksi ne ei yleensä heti ala niitä kuvaamaan vaan käskee odotella jos ei mene itsekseen ohi. Itse odotin n. 3 viikkoa ja sitten varasin aikaa.
Vaikka olisi ihan kyhmyä niin yleensä ne käskee odottella, koska niitä pattejakin voi tulla ihan kk-kiertoon lliittyen.
Yksityisellähän ne antaa helpolla lähetteen kun tuolla yleisellä puolella, koska sinähän sen maksat eikä kaupunki :)

Minä siis kävin yksityisellä kun kuuluu työterveydenhoitoon.


 
Jeyn: Ihanaa, onnea..! :heart:

En nyt jaksa lukea. Minä jättäydyn pinosta pois. Joku muu voisi perustaa seuraavan ryhmän. Nyt kp 37 (norm. kierto siis 35pv) eli kierto lähtee taas venymään :( Itkettää, suututtaa ja v*tuttaa.. Saa jäädä meillä vauvahaaveet siihen, tulee jos tulee, eli tuskin tulee. Kolme vuotta sitten olin niin positiivinen, nyt en enää jaksa. Tutkimuksiin lähdetään alkuvuonna, mutta nyt saa riittää yrittäminen. Hoitoihin tuskin lähdetään ihan heti, ei ole rahaa.

Plussaonnea kaikille.. Minulla on nyt muita projekteja (pokerihuoneen rakentaminen, välivuosi, oppari jne..)

Möhkis kiittää ja kumartaa ja poistuu surullisena nurkkaan vihaamaan kroppaansa..
 
Hei kaikki!

Deville ISOT ONNITTELUT :flower: Kauan saitte odottaa, mutta nyt paljon vauvaliimaa ja onnea tulevaan :)

Möhkis Ymmärrettävästi kannattaa poistua, jos tulee vaan huono olla. Toivottavasti saadaan sut jossain vaiheessa takas, ja kai tuut kertomaan sitten että miten hoidot menee jos menette jossain vaiheessa. Paljon tsemppiä tulevaan, uskon, että jossain vaiheessa tää odotus palkitaan. Ihan varmasti. Kaikkea hyvää :)

).( Tein sen hedelmällisyys-testin ja ihan normaalin tuloksen sain, eli ei ainakaan pitäis olla munasoluvarastoissa häikkää. Toihan vaan testaa yhden osan hedelmällisyydestä, mut ainakin sen pitäisi olla kunnossa. Nyt vasta kp 4, ovista siis odotellessa vielä ainakin 1,5 viikkoa..

Mähän täällä sanoin, että en ota sitä sikainfluenssarokotetta, ja nyt mun äiti on sitä mieltä, että ottaisin sen ehdottomasti. Mies taas on vastaan ja nyt en tiedä oikein mitä teen.. Ääh..

Mitäs, pitäiskö meidän perustaa uusi pino että päästäisiin päivittelemään listaa myös? Mä voin hommaan ryhtyä, jos ei kukaan muu jaksa :) Vai haluaisko Metsis tehtävän, kuluis sun kuukaudet nopeasti :D
 
No niin, lääkärillä on käyty ja suuuuuuuri helpotuksen huokaus! Rintakipuni johtuu ilmeisesti kylkiluuhun ja luustolihakseen liittyvästä revähdyksestä eikä sillä ollutkaan mitään telemistä varsinaisen "tissin" kanssa. Parantuu ajan kanssa. :D . Nyt oon yhtä hymyä kun kauhea kivi vierähti pois sydämeltä! Nyt alan taas metsästää ovulaatiota rauhallisin mielin. Lisäksi tuo gyne kehui munasarjojani kauniiksi :LOL: . pco-tyyppisyyttä kyllä oli erityisesti toisella puolella muttei niiin paljon kuin viimeksi. Yksi muunasolu näytti "huonommalla " puolella siltä että voisi puhjeta viikon sisällä. Eli mies pääsee hommiin :D .

:hug: :hug: Möhköfanttis. Uskon että onnistut vielä ja itseasiassa olen siitä melkein 100 % varma. Vauva vaan nyt jostain syystä antaa odottaa itseään kauemmin mutta odotus varmaan palkitaan myöhemmin.
 
Möhlöfanttis: Kaikkea hyvää sinulle :hug:

Jeyn: Onnea plussasta!

Tämä pino tosiaan alkaa olla jo aika pitkä, uutta vaan jos joku jaksaa?

Tänne ei kummempaa, väsyttää ja väsyttää vaan. Vauvan vaatteitä kävin tänään ihailemassa :D

Kp 19/?? Yk1
 
Moi! En ole kerennyt nyt käydä koneella ja nytkin vähän kiire.. Kipeenäki oon ollu ku kävin ottaan ton sikainfluenssapiikin ja siitä tuli sivuvaikutuksia. Mulla on nyt kp 3/28-40 eli täti se sieltä tuli.. :( no tässä marraskuussa on niin paljon ohjelmaa ja pikkujouluja tulossa että nopsasti varmasti taas aika menee :) nyt siis yk 4 alkaa ja eka kierto ilman teroja alkakoon!!
 
onnea kaikille plussanneille ja muille hyviä uutisia saaneille :wave: ja :hug: huonoja uutisia kohdanneille, Möhkikselle erityisesti. En voi edes kuvitella kuinka pahalta varmasti tuntuu :( Tsemppiä jatkoon ja aina voit palata joukkoomme =)

Tänne ei mitään uutta. Nyt kp 12 ja greippimehua litkitty päivittäin mut vielä ainakaan en ole huomannut olevani erityisen "kostea". No eipä mahdollinen ovulaatiokaan ole vielä lähipäivinä tulossa. Minulla on niin huono omatunto sen joulukuisen keskenmenon takia, kun en surrut sitä ollenkaan (ei ollut suunniteltu raskaus kuten jo aiemmin kerroinkin). Nyt toivon niin kovasti olevani raskaana ja lapsellisesti ajattelin taas heti tärppäävän kuten aiemminkin :ashamed: vaikka oma kroppa on viestitellyt mahdollisista ongelmista yli puoli vuotta. Painoa pitäisi pudottaa reilusti ja muutenkin muuttaa elämäntapoja terveellisempään suuntaan. Elokuussa alkoi taas pahat syömistavat ja sillä tiellä jatketaan edelleen. Mies ei ole yhtään huolissaan ja tosissaan vasta yk 3 menossa.

Minusta ei ole listan päivittäjäksi kun joka päivä en edes käy täällä, mutta toivottavasti joku jaksaisi sen homman ottaa :wave: Tuli mieleen, että olisiko hyvä jos jo yrittäville merkittäis kiertopäivät ja yrityskuukaudet etusivun listaan? Olis kiva aina seurata kenellä loppukierto meneillään ja jännätä mukana. Mitä mieltä olette? Tosin listan päivittäjän pitäisi joka päivä tai lähes joka päivä skarppina muutella listan tietoja. Jos joku kokee asian omakseen ni olis kiva, mut käy hyvin kyllä tuollainenkin lista joka nyt on ollut :wave:

Nyt alan valmistautua töihin lähtöön...
 
Ok, voin ruveta päivittäjäksi mutta sen verran etten oo koskaan sitä hommaa teheny..niin minnuu pitää sitten auttaa :D En ole edes koskaan pinoakaan tehny, joten jos teen uuden pinon samalla otsikolla, paite vol 3 taitaapi olla sit. Ja jos halutaan jossain vaiheessa uutta nimeä, niin sitten sen mukaan. MInähän tosiaan taidan kupata tässä jutussa muutenkin pitimpään. Ja tuo on siitä ok, että muistaakseni noissa ei ollut kiertopäiviä. Että kertokaa, jos siellä on jotain vioilla. MItään hienoja juttuja en kyllä osaa ainakaan tehdä, mutta kopiion tuon Möhköfanttiksen tekemän listan, kun mun mielestä se on hyvä ja selkeä =)

Tosiaan tohon listan päivitykseen, että jos siihen joka pv vaihdetaan, niin sitten en oo ihan varma. Kun pitää tosiaan sit muistaa joka päivä ne muuttaa. No katsotaan sitä vaikka tässä jonkin ajan kuluttua, jos ei ihan vielä kuitenkaan?

Erkalla ihanat uutiset suorastaan =) Kiva homma. Mullakin on joskus vähän pelotusta ollut ties mistä, mutta sitten oonkin hoksannut että on ollut esimerkiksi hirveä lihasjumi, joka on aiheuttanut. Kerran kun mulla oli tuossa tikit, niin luulin että se on tulehtunut kun oli niin kipeä koko lihasalue..se oli vaan todelal jumissa :LOL:

Noniin, määpä rupeen kattoon että osaanko tehdä sen uuden pinon.
 

Yhteistyössä