syksyllä -07 hoidot aloittavat

Voi Dreamer, kyyneltä laittaa täälläkin silmäkulmaan tuo sinun uutisesi :'( Onko tää pahasti sanottu jos sanon, että kuulostaa melkoselta sotkulta tuo sinun tilanne. :hug: Olen nannan kans ehdottoman samaa mieltä, että potilasasiamieheen yhteys! Ei potilaan tule osata ehdottaa ja vaatia itselleen tutkimuksia, kyllä se on lääkärin tehtävä! Aivan naurettavaa vedota nuoreen ikään! Minun mielestäni päin vastoin lääkäreiden pitäisi ottaa sinut supertarkkailuun ja tutkia joka ikinen sopukka ja putki extratarkasti nuoren ikäsi takia.
Voikun pystysit olla ajattelematta mitään kohdun poistoja tai muuta kauheaa, mutta tiedän juu, turha sanoa. Omia ajatuksiaan kun ei voi hallita.

Toivottavasti et pahastu 'suorasta puheesta', enkä enää lisää kasvata tuskaasi :ashamed:

Omia kuulumisia. Piilossa olen ollut, vähentänyt palstoilla pyörimistä, unohtanut fertility f:n, ollut murehtimatta juuri mennyttä ovista, kuumemittarinkin hautasin laatikon perälle. Saa lämpöjen tarkkailukin olla.. Yksityisen gyne soitti eilen, pahoitteli tilannetta ja lupasi laittaa lähetettä tutkimuksiin. On vaan jonoa, ei osannut luvata mitään kuin kauan menee. Väestöliittoon sitten soitin, jonoa sinnekin, arveli ajan menevän helmikuulle jos ei peruutuspaikalle pääse. Eli toivon paljon raskautuneita jotka peruuttavat aikansa ;)
Eli tämä 2kk:n paussiaika menee odotteluun ja aivojen nollaukseen. Ja tuttuun murheeseen, mistä rahat? |O

Gisla, onko lämpöjen mittailu onnistunut?

Kaikesta huolimatta joulu on pian, lämpösiä ajatuksia teille :wave:
Ja Lizard, ihanaa matkaa!!
 
Nanna & Kirma Ei mulla ole voimia yrittää saada korvauksia.. Minä kuitenkin olen hoitaja ja tiedän asioista ja monesti lääkäri on todennut, että suunnittelen paremmin kuin hän hoidot.. Mutta kyllähän se rahanmeno harmittaa, mutta vielä enemmän ajanmeno.. leikkaus olisi ollut jo kenties lokakuussa, jos olisi tutkittu.. huoh.. mutta elämä on tällaista, minulla aina..
 
Dreamer-88: :hug: voimia sulle!!! Mut laitettiin suoraan laparoskopiaan kun hoidot aloitettiin. valittelin oudoista mahakivuista ja siksi tutkittiin. Siinä selvisi että mulla oli toinen munanjohdin tukossa....näytti lääkärin mukaan että olis synnynnäinen vika joten ei välttämättä tarkoita sairautta! ja onhan teillä ifv mahdollisuus? ja kunnallisella puolella se ei maksa kuin lääkkeiden verran.

J3N3 Mulla tuli kans samoja oireita clomeista 3:lla tabletilla, mutta eipä ollut yhtään johtofollia kasvanut joten nyt siirryttiin pistoshoitoihin

Tänään aloitin primolutin millä saadaan vuoto aikaiseksi heti alkuvuodesta ja sitten pistämään...

-Tiinuli-
 
Dreamer-88: Tottahan se on että kannattaa jatkaa silloin kun itsestä siltä tuntuu....kysyisin silti miksi omalääkäri ei kirjoita lähetettä IVF:ään? Meillä täällä päin on sellainen käytäntö että kyseinen keskussairaala missä käyn kirjoittaa lähetteen ja maksusitoumuksen läheisen suuremman kaupungin Väestöliittoon jos siis kysymykseen tulee esim IVF joita keskussairaala ei tee.
 
Siis täh? Oikeastiko Dreamer? Sun iän takia? Mut tuohan on naurettavaa, ja suorastaan rasistista. Eihän sun tilanne parane täs odotellessa, niin miksi sua ei hoideta. Käsittämätöntä. Eikö ole ketään muuta lääkäriä, jolla voisit käydä? Aivan suututtaa sun puolesta.

Mulla itellä on päinvastoin, ikää on 34-v ja lääkäri sano että edetään aika nopsaan, kun ikääkin alkaa olla. Mut toivottavasti mun takia nyt sitten ei siirretä jonkun nuoremman hoitoon pääsyä. Aivan selkäpiitä karmii tuo ajatus.

Edelleen haleja sulle Dreamer. Äläkä nyt liikaa sitä syöpää mieti, mäkin uskon että olisivat rivakasti sut heti tutkineet jos olisivat syöpää epäilleet. Endokaan ei kyl mikään kiva löydös tietty oo, jos ne sellaista epäilee :|
 
Juu juu.. Minulla on kuulemma aikaa odottaa vuosia, ei ole mikään kiire.. Omalääkäri ei siis kuuntele, joten käymme yksityisellä, mutta se maksaa hitosti.. Mutta kyllä se niin menee julkisella, että yli 30v. menevät nuorempien edelle, mikä on kyllä ihan ymmärrettävää.. Eli nuoret saattavat jonottaa parikin vuotta, kun vanhemmat pääsee jopa 6kk.. mutta niin se menee ja oikeastaan niin sen pitääkin mennä..

Kaikkein eniten toivon, että olisi vain virhediagnoosi ja kaikki olisi kunnossa, mutta typerää toivoa mahdotonta.. Mutta saa nähdä.. alkaa olla vain voimat loppu..
 
Dreamer-88: :hug: voimia sinulle! Molemmat puoletko oli tukossa?
Tuohon tutkimukseenkaan ei aina kyllä varmasti voi luottaa, kun joskus kuulemma saattaa jotenkin krampata, ettei mitkään nesteet mene läpi ja silti ovat putket ihan auki.Tiedä sitä sitten...
Tuo ikäjuttu on kyllä kurja! Mutta niin on täällä meilläkin päin, ettei hoidoista saa korvausta ellei ole täyttänyt 25-vuotta ja naimisissa.
Tutkimuksiin ei saisi kyllä mitkään iät vaikuttaa. Että jos tuohon laparoskopiaan haluat päästä, niin pitäis kyllä muutenkin päästä.
Syöpää nyt ei kannata heti ensimmäiseksi ajatella :eek: Ja tuskin se sitä on.
Mutta muita syitä kannattaa tutkia, kuten endometrioosia ja klamydiaa tai muita tulehduksia, jotka saattaa aiheuttaa tukkeutumia.
Suosittelen kyllä laparoskopiaa. Ittekin halusin mennä siihen ennen mitään muita tutkimuksia ja hoitoja, koska mulla endoa epäiltiinkin.
Mutta kyllähän se nyt tutkia pitää, eikä saisi ikä vaikuttaa.
Voithan yrittää toista lääkäriä, jos nykyinen lääkäri on vastahakoinen?
 
Dreamer: Voimia sinulle, olet kyllä kovia koennut lyhyessä ajassa. :( :eek:

Omia kuulumisia: Tänään käytiin siis seuranta ultrassa Fertinovassa ja sieltä löytyi surprise surprise yksi hienosti kasvanut munasolu!! Ihanaa! Mun elämäni ensimmäinen. :) Tänään siss KP 12 ja munasolu (vasen) on 1.39cm eli melkein 14mm. :heart: Jos vertaa viime kiertoon (1tbl Clomifen) munasolu oli KP 12 8mm. Hyvin on Clomifen auttanut, ja nyt on toiveet kyllä hyvin korkealla. Metformin nostettiin nyt niin että 750mg kahdesti päivässä. Ennen 500mgx2. Eikä terolut tähän kiertoon koska kuulma kuukautiset pitäis silti tulla suht ajallaan, ellen ole sit raskaana. Ensimmäinen testaus päivä olisi 9.1.08. Huomisesta aloitan tikuttaa ovista 5päivää eteenpäin. Voi kun nyt vihdoin tulis raskaaksi. =)
 
Dreamer :hug: :hug: :hug:
Tosi kurja tilanne ja ihme, että lääkärisi voi noin "valita", kelle lähetteen tekee ja kelle ei. Ja toi kyllä munkin mielestä haiskahtaa jonkunasteiselle hoitovirheelle, ettei sulle tehty aukiolotutkimusta ennen hoitoja - mä luulin olevani todellinen poikkeustapaus, kun sitä ei tehdä, mutta meillä oli selvillä todennäköinen syy ja lääkäri mullakin meinas, että tehdään, jos mitään ei kuulu alkuvuoden aikana. Kannattaa selvittää asia, kysy vaikka silti yksityiseltä lääkriltä, mitä mieltä se on. Missään tapauksessa se ei mene niin, että sun olis sitä pitäny pyytää, kun olet alalla, kyllä sen lääkärin asia on ehdottaa moista. Olen muiden kanssa samaa mieltä, että varmasti siellä ei epäillä olevan mitään pahaa, sillä siinä tapauksessa sulle olis tehty jatkotutkimuksia jo ennen joulua. Ihan varmana, vaikka olisi kuinka pöllö lääkäri! Ja tiedäthän, että omalääkäriä saa vaihtaa, jos kemiat ei synkkaa, ei siihen tarvi mitään syytä. Tai voithan pyytää julkiselle lähetettä joko koulusi lääkäriltä tai siltä yksityiseltä tai vaikka perhesuunnitteluneuvolasta. Ei lähetteen tekijän tarvi olla omalääkäri, kyllä se sitten keskussairaalassa määrittelee, kuka on hoidon tarpeessa ja kuka ei.

J3N3, sullahan oli kivoja uutisia lääkäriltä. Onnea vaan paljon!

(.) Mitään oireita en ole keksinyt suuntaan tai toiseen, en kyllä ole etsimällä etsinytkään, vähän on semmoinen olo, että täti kurvaa kylään ajallaan ja sitten seuraavana ovisaikana ollaankin kyläreissulla. HÖH! Nyt olen töissä, blaah, onneksi viimeinen työvuoro ennen joulua, joulupäivänä sitten taas takas. Flunssa meinaa pukata päälle, nenä vuotaa, onneksi ei muita flunssan oireita ainakaan vielä, jospa ei tästä pahenisi.
 
Perjantai 21.12.2007

mukana menossa:



Miuku79, 28v .... Yritystä: vajaa 1v .... 1. Toiveissa .... eka käynti:10/07 .... kp:85/23-56
JaneG, 27v ..... Yritystä: 12/06...... 1. toiveissa ...... eka käynti: 10/07,ISCI hoidot vuoden 2008 alussa ......... kp 25/14-90
Koralli73,34v .... Yritystä: 1,5 v .... Toiveissa: 2 ............. ...eka käynti 09/07..........1.clomit................... kp: 25/25-30


nanna81, 26v .... 1. toiveissa .... Yritystä: 08/06 .... 3.clomit .... eka käynti 08/07 .... kp 25/26-33
Tiinuli81, 26 v .... yritystä: kauan .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... 3.clomit .... kp: 23/28-33
Lapseton82,25v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: 11/07 .... kp: 21/25-28
mussu, 29v .... yritystä: 5v ..... 2.(eka yhteinen)toiveissa .... hormonit käytössä 09/07 alkaen .... kp: 21/28
onlyer, 21 v......yritystä:2 v..........1.toiveissa........inssi tulossa tammi/helmikuussa.............kp: 21/28-30
Annuli81, 26v .... Yritystä: n.1v .... 1. toiveissa ..... eka käynti: 09/07, ICSI hoidot alkamassa lähiaikoina .... kp 18/28-32
Kuunkulta, 25v .... yritystä: 1,5v .... Toiveissa: 1. .... eka käynti 09/07 .... 3. Gonal F +Choragon .... kp: 18/31-53
gisla, 28v .... yritystä 04/06 asti .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp: 18/22-27
Pillipiipari................Yritystä: 2,5v.......1.toiveissa.....eka käynti: 5/06.....IVF/ICSI tammikuussa.....kp:15/27-36
tähtisilmä79, 28v .... yritystä: 1v .... toiveissa: 1 .... eka käynti: 09/07 .... kp: 13/33
Sitrus79, 28v .... Yritystä: 1v .... 1. toiveissa .... eka käynti: tulossa .... kp: 6/29-36
Lizard, 32v .... Yritystä: 4v .... 1. toiveissa .... eka käynti:09/07, Menopur ja Pregnyl käytössä .... kp 3/19-32



Dreamer88,19v .... yritystä: 13kk .... 1.toiveissa .... eka käynti:08/07
Kirma,29v, yritystä reilu vuosi,.......2.toiveissa.......
Viipsu,24v .... yritystä 1,5vuotta .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07
Hilma71, 36v, yritystä: vuosia, 2. toiveissa, eka käynti: 08/07
Nati, 25v, Yritystä: 14kk, 1. toiveissa, eka käynti 08/07
demi, 34v , Yritystä 13v , 2. toiveissa, eka käynti: 09/07, IVF tulossa maaliskuussa 08
Taivaansilpoja , 26v, Yritystä: 6v, 1. toiveissa, eka käynti: 10/07, tulossa IVF
tnkosonen, 25v, yritystä 1v, 1. toiveissa, eka käynti:11/07
Tinttu , 19v. Yritystä: vajaa vuosi, 1. toiveissa, eka käynti 1-2/08, clomit 12/07
J3N3, 22v. Yritystä 02/07,1. toiveissa, hoidot alkaneet 09/07, clomifen, terolut ja metformin käytössä
Kris,34v, Yritystä 2-3v, 1. toiveissa, eka käynti 08/07 ja eka ivf takana,
siitä pas.
Miikkis, 25v, yritystä 2,5v, 1. toiveissa, clomit kokeiltu, IVF edessä.
Taiataiga,29v, yritystä 3v, 1.toiveissa, tutkimukset aloitettu syksyllä




plussanneet:


Flikka: 1.clomit......... 8.10
tuutikki: 1.clomit........ 15.10
mmm: 2.inssi ............ 5.11
Sorsa: clomit ............ 17.11
Äityli-84: ...................9.12

[/quote]

[/quote]

 
Kuunkulta Juu, molemmat puolet.. Minä saan kyllä hoidoista yksityisellä korvausta sen 40% KELA:lta ja yksityisellä on hoidettu todella tiuhaan (juuri sen vuoksi iso lasku).. Klamydiaa ei ole, se on testattu syyskuussa viimeksi, varmuuden vuoksi otettiin kaikki kokeet..

J3N3 Kiitos!

Mussu Mutta mullakin on selvä syy (nyt löytyneiden tukosten lisäksi). En ovuloi ollenkaan. Nyt ovuloin ensimmäistä kertaa, kolme munasolua lähti, limakalvo oli hyvä, mutta ei.. Luomukierrot olisivat luultavasti sellaista 100-200pv, joten ei huvita luomuilla.. Jos on 1-3 mahdollisuutta vuodessa tulla raskaaksi, niin ei ole kovin hääppöiset..

Lääkäri siis laittoi lähettee pienen kaupunkiin, koska sinne pääsee 1-2kk, kun KYS:iin pitää jonottaa päälle 6kk.. Eli uskoisin että maaliskuuhun mennessä on tietoa enemmän, siihen asti vain spekuloin.. Ja eihän syöpä näy ultrassa, ellei ole mitenkään isoja kasvaimia tms.. Syöpä voi olla vain kohdun limakalvolla tms.. Ja kystaa lähinnä mietin, joka todettiin elo-syyskuussa. Silloin se oli todella pieni, mutta nyt on kasvanut nelinkertaiseksi (ollen tosin vielä kohtalaisen pieni, alle 3cm).. Kun silloin alkusyksystä sanoivat että 1-3kk häviää kuukautisvuotojen aikana, eipä ole hävinnyt.. huoh.. Noh, eipä elämän päätökset ole omissa käsissä.. täytyy siis vain jaksaa toivoa, mutta kuitenkin valmistautua..
 
Dreamer-88: Sulla on siis se kysta kasvanut hoitojen aikana nelinkertaiseksi?
En nyt halua leikkiä mitään lääkäriä tai pelotella, mutta itte kun olen tuon endon kanssa tutustunut...niin tuo voisi kuulostaa endometrioosikystalta, koska hoidot pahentaa endometrioosia. :( Onko lääkärit sanoneet mitään siitä kystasta?
Kyllä nyt ehdottomasti pitäisi päästä laparoskopiaan. Pelkällä ultralla kun ei tosiaan voida tuota endometrioosiakaan todeta.
 
J3N3: peukut pystyyn että ovis tapahtuu!!!!

Dreamer-88: :hug: Toivottavasti saat pian ajan laparoskopiaan! Tulee selvyys asioihin....Onko tämä sinun omalääkäri lapsettomuusasioihin perehtynyt vai gynekologi?

-Tiinuli-

 
Lauantai 22.12.2007

mukana menossa:



Miuku79, 28v .... Yritystä: vajaa 1v .... 1. Toiveissa .... eka käynti:10/07 .... kp:86/23-56
JaneG, 27v ..... Yritystä: 12/06...... 1. toiveissa ...... eka käynti: 10/07,ISCI hoidot vuoden 2008 alussa ......... kp 26/14-90
Koralli73,34v .... Yritystä: 1,5 v .... Toiveissa: 2 ............. ...eka käynti 09/07..........1.clomit................... kp: 26/25-30
nanna81, 26v .... 1. toiveissa .... Yritystä: 08/06 .... 3.clomit .... eka käynti 08/07 .... kp 26/26-33

Tiinuli81, 26 v .... yritystä: kauan .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... 3.clomit .... kp: 24/28-33
Lapseton82,25v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: 11/07 .... kp: 22/25-28
mussu, 29v .... yritystä: 5v ..... 2.(eka yhteinen)toiveissa .... hormonit käytössä 09/07 alkaen .... kp: 22/28
onlyer, 21 v......yritystä:2 v..........1.toiveissa........inssi tulossa tammi/helmikuussa.............kp: 22/28-30
Annuli81, 26v .... Yritystä: n.1v .... 1. toiveissa ..... eka käynti: 09/07, ICSI hoidot alkamassa lähiaikoina .... kp 19/28-32
Kuunkulta, 25v .... yritystä: 1,5v .... Toiveissa: 1. .... eka käynti 09/07 .... 3. Gonal F +Choragon .... kp: 19/31-53
gisla, 28v .... yritystä 04/06 asti .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp: 19/22-27
Pillipiipari................Yritystä: 2,5v.......1.toiveissa.....eka käynti: 5/06.....IVF/ICSI tammikuussa.....kp:16/27-36
tähtisilmä79, 28v .... yritystä: 1v .... toiveissa: 1 .... eka käynti: 09/07 .... kp: 14/33
Sitrus79, 28v .... Yritystä: 1v .... 1. toiveissa .... eka käynti: tulossa .... kp: 7/29-36
Lizard, 32v .... Yritystä: 4v .... 1. toiveissa .... eka käynti:09/07, Menopur ja Pregnyl käytössä .... kp 4/19-32



Dreamer88,19v .... yritystä: 13kk .... 1.toiveissa .... eka käynti:08/07
Kirma,29v, yritystä reilu vuosi,.......2.toiveissa.......
Viipsu,24v .... yritystä 1,5vuotta .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07
Hilma71, 36v, yritystä: vuosia, 2. toiveissa, eka käynti: 08/07
Nati, 25v, Yritystä: 14kk, 1. toiveissa, eka käynti 08/07
demi, 34v , Yritystä 13v , 2. toiveissa, eka käynti: 09/07, IVF tulossa maaliskuussa 08
Taivaansilpoja , 26v, Yritystä: 6v, 1. toiveissa, eka käynti: 10/07, tulossa IVF
tnkosonen, 25v, yritystä 1v, 1. toiveissa, eka käynti:11/07
Tinttu , 19v. Yritystä: vajaa vuosi, 1. toiveissa, eka käynti 1-2/08, clomit 12/07
J3N3, 22v. Yritystä 02/07,1. toiveissa, hoidot alkaneet 09/07, clomifen, terolut ja metformin käytössä
Kris,34v, Yritystä 2-3v, 1. toiveissa, eka käynti 08/07 ja eka ivf takana,
siitä pas.
Miikkis, 25v, yritystä 2,5v, 1. toiveissa, clomit kokeiltu, IVF edessä.
Taiataiga,29v, yritystä 3v, 1.toiveissa, tutkimukset aloitettu syksyllä




plussanneet:


Flikka: 1.clomit......... 8.10
tuutikki: 1.clomit........ 15.10
mmm: 2.inssi ............ 5.11
Sorsa: clomit ............ 17.11
Äityli-84: ...................9.12

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Joulusiivouksista lintsaamassa. Mies aamulla imuroi ja nyt se karkasi metsälle (muiden joulusiivousta paenneiden aviomiesten kanssa). Mulla olis edessä lakanoiden vaihto ja lattioiden pesu, sitten on meidän joulu riittävän valmis. Vähän ajattelin vielä jouluherkkuja leipoa ja käydään joulumyyjäisissä kasomassa, jos jotain kiva löytyisi vielä - juniori haluaisi ainakin piparkakkutalon.

Täällä oli eilen omituinen vatsatuntemuspäivä, tänään ei enää mitään :eek: Rinnat mulla on "täyteläiset" (ei varsinaisesti kipeät, eikä arat, mutta tuntuu), mutta alan epäillä, että se kuuluu nykyään menkkojen alkamiseen, vaikka nyt (-kin) ne on ollut kutakuinkin joka päivä "omituiset". Ja sitten vielä eilen vihloi häpyluunseudulta :/ . Silti on semmoinen olo, että raskaana en ole, mikä on viime kiertoon verrattuna varsin erilaista ;) .
 
Uusi ongelma ilmaantunut.. Ollaan tässä pähkäilty miten kerromme miehen vanhemmille tilanteesta? Kerroimme heille reilu vuosi sitten, että vauva olisi tervetullut, mutta sitten emme ole kertoneet päivityksiä.. minun vanhemmat tietävät, että olemme hoidoissa ja että leikkaus on tulossa.. tosin he eivät ymmärrä tilanteen vakavuutta. Onko ideoita? Ennen joulua ei varmaan kannata kertoa (huomenna käymme siellä ), mutta tuntuu että koko ajan hankalampaa on kertominen.. huoh..
 
Täällä joulusiivoukset ihan vaiheessa. Sitten miehen äiti on nyt ollu sairaalassa vähän väliä, kun uusi verenpainelääkitys nosti leposykkeen 120:een. Tuleekohan joulusta mummulassa nyt mitään. Mies aikoi mennä sinne nyt ensi yöksi, jos pitää lähteä viemään sairaalaan. Miehen isä siis kuoli viime keväänä, joten äitinsä on ihan yksin. Kunpa nyt saisivat tuon lääkityksen kohdalleen ja pääsisi rauhoittumaan joulunviettoon.

Itsellä tiputellut jo 3 päivää, selvästi luget ovat hillineet tiputtelua, ihan kuin annostus ei ihan riittäisi kun tiputtelu alkaa aina n. 3-4 t ennen lugejen ottamista ja loppuu sitten. Taidan ensi kiertoon lisätä itse annostusta.

Herkkiä raskaustestejä tehty jo erinäinen määrä, kaikki puhtaita negoja, joten "punainen joulu" tulossa :/ Tympii.

Jospa tästä vielä joulutunnelmiin pääsisi. Esikoisen avulla se onnistunee ja varsinkin jos saadaan se mummukin joulunviettoon.

Mukavaa joulunaikaa kaikille! :xmas:

Koralli73 kp 26/25-30 dpo 11 yk18
 
Pitkästä aikaa täällä... :wave:

Dreamerille :hug: ! Tosi ikävää, että asiat meni sittenkin noin. Vaikeita asioita nämä :(

(.) Mä sitten tässä kierrossa mittailin niitä aamulämpöjä mutta en sitten tiiä onnistuinko. Kyllä ne vähän nousi siinä arvioidun oviksen jälkeen, mutta vain vähän. En mä enää ole edes jaksanut niitä mittailla. Mä olen jotenkin kamalan väsynyt tähän koko lapsettomuusprojektiin, tekis mieli laittaa hanskat tiskiin kokonaan. Aloittaa uusi elämä. Mua ärsyttää kun ei pääse edes aloittamaan hoitoja, vaan pitää odottaa ja odottaa. Huhtikuussa vasta pääsee soittamaan polille, ja sitten jos jotain hoitoja aletaan suunnittelemaan, niin siinähän varmaan menee ainakin toiset puoli vuotta ennenkuin mitään tapahtuu. :'( Mä en vaan jaksa odottaa. Tekis niin mieli luovuttaa. Mutta sehän vain olisi asioista pakenemista.

Tätiä odottelen kylään tuossa joulun välipäivinä, olen ihan varma että kyllä se sieltä tulee. Ei ole minkäänlaisia oireita ollut, viime kierrossa niitä kuitenkin oli ja silti tuli nega. Joulukin tulee, vaikka ei kiinnosta yhtään. Ollaan menossa anopille suurta sukujoulua viettämään. Mulla ei kyllä ole minkäänlaista joulufiilistä, ja mä olen miettinytkin, josko jäisin yksikseni kotiin. Mieli on niin maassa tämän asian takia enkä tiedä jaksanko niin suurta ihmismäärää. Toisaalta, psyykkeelle ei ehkä tee hyvää olla yksin jouluna. Suuria asioita mietittävänä täällä suunnassa, joten saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Rauhaisaa joulun aikaa kaikille!!! :heart: Ja toivottavasti joku nyt edes vielä plussaisi...
 
Sunnuntai 23.12.2007

mukana menossa:



Miuku79, 28v .... Yritystä: vajaa 1v .... 1. Toiveissa .... eka käynti:10/07 .... kp:87/23-56
JaneG, 27v ..... Yritystä: 12/06...... 1. toiveissa ...... eka käynti: 10/07,ISCI hoidot vuoden 2008 alussa ......... kp 27/14-90
Koralli73,34v .... Yritystä: 1,5 v .... Toiveissa: 2 ............. ...eka käynti 09/07..........1.clomit................... kp: 27/25-30
nanna81, 26v .... 1. toiveissa .... Yritystä: 08/06 .... 3.clomit .... eka käynti 08/07 .... kp 27/26-33

Tiinuli81, 26 v .... yritystä: kauan .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... 3.clomit .... kp: 25/28-33
Lapseton82,25v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: 11/07 .... kp: 23/25-28
mussu, 29v .... yritystä: 5v ..... 2.(eka yhteinen)toiveissa .... hormonit käytössä 09/07 alkaen .... kp: 23/28
onlyer, 21 v......yritystä:2 v..........1.toiveissa........inssi tulossa tammi/helmikuussa.............kp: 23/28-30
Annuli81, 26v .... Yritystä: n.1v .... 1. toiveissa ..... eka käynti: 09/07, ICSI hoidot alkamassa lähiaikoina .... kp 20/28-32
Kuunkulta, 25v .... yritystä: 1,5v .... Toiveissa: 1. .... eka käynti 09/07 .... 3. Gonal F +Choragon .... kp: 20/31-53
gisla, 28v .... yritystä 04/06 asti .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp: 20/22-27
Pillipiipari................Yritystä: 2,5v.......1.toiveissa.....eka käynti: 5/06.....IVF/ICSI tammikuussa.....kp:17/27-36
tähtisilmä79, 28v .... yritystä: 1v .... toiveissa: 1 .... eka käynti: 09/07 .... kp: 15/33
Sitrus79, 28v .... Yritystä: 1v .... 1. toiveissa .... eka käynti: tulossa .... kp: 8/29-36
Lizard, 32v .... Yritystä: 4v .... 1. toiveissa .... eka käynti:09/07, Menopur ja Pregnyl käytössä .... kp 5/19-32



Dreamer88,19v .... yritystä: 13kk .... 1.toiveissa .... eka käynti:08/07
Kirma,29v, yritystä reilu vuosi,.......2.toiveissa.......
Viipsu,24v .... yritystä 1,5vuotta .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07
Hilma71, 36v, yritystä: vuosia, 2. toiveissa, eka käynti: 08/07
Nati, 25v, Yritystä: 14kk, 1. toiveissa, eka käynti 08/07
demi, 34v , Yritystä 13v , 2. toiveissa, eka käynti: 09/07, IVF tulossa maaliskuussa 08
Taivaansilpoja , 26v, Yritystä: 6v, 1. toiveissa, eka käynti: 10/07, tulossa IVF
tnkosonen, 25v, yritystä 1v, 1. toiveissa, eka käynti:11/07
Tinttu , 19v. Yritystä: vajaa vuosi, 1. toiveissa, eka käynti 1-2/08, clomit 12/07
J3N3, 22v. Yritystä 02/07,1. toiveissa, hoidot alkaneet 09/07, clomifen, terolut ja metformin käytössä
Kris,34v, Yritystä 2-3v, 1. toiveissa, eka käynti 08/07 ja eka ivf takana,
siitä pas.
Miikkis, 25v, yritystä 2,5v, 1. toiveissa, clomit kokeiltu, IVF edessä.
Taiataiga,29v, yritystä 3v, 1.toiveissa, tutkimukset aloitettu syksyllä




plussanneet:


Flikka: 1.clomit......... 8.10
tuutikki: 1.clomit........ 15.10
mmm: 2.inssi ............ 5.11
Sorsa: clomit ............ 17.11
Äityli-84: ...................9.12

 

Yhteistyössä