syksyllä -07 hoidot aloittavat vol.2

Moi! Halauksia kaikille :hug:
Meillä ei tässä kierrossa saatu mitään tutkimuksia kun joulu sotki. Ens kierrossa toivottavasti pääsen siihen aukiolotutkimukseen. Miehenkin tulokset tuli eivät olleet kovin kehuttavat :(
Hyvää vuoden alkua kaikille =)
 
Surullisia uutisia tosiaan viime päivinä tänne kantautunut. :hug: kaikille yhteisesti. Lapsettomuus on rankkaa monellakin tavalla, niin oman psyyken, parisuhteen kuin joskus ystävyyssuhteidenkin kannalta. Välillä on päiviä, jolloin ei jaksaisi nousta edes sängystä, kun kaikki masentaa. Ja tulee välteltyä, tahallaan tai tahattomasti, "lapsellisia" ystäviä. Miehen kanssa tulee välillä sanaharkkaa siitä, kun minä haluaisin miettiä "valmiiksi" kaikki mahdolliset vaihtoehdot; mitä hoitoja, mihin pisteeseen asti, mitä jos hoidotkaan ei auta? Mies taas suhtautuu asioihin "kyllä se siitä"-mentaliteetilla. Eikä musta ole samaan. Eihän etukäteissuunnitelmien tekeminen oikeasti mitään auta, mutta hetkellisesti se oloa helpottaa. :ashamed: Voimia kaikille! :heart:

Sitten omaa napaa. Soittelin tällä viikolla lääkärille ja hän oli edelleen sitä mieltä, että clomit ei mun kohdalla toimisi. Koska ovuloin "omatoimisestikin", clomit vain sotkisivat kiertoa. Hän suositteli inseminaatiota. Mutta sitähän ei meidän keskussairaalassa voida tehdä, koska heillä ei ole labraa. Tervemenoa yksityiselle! :headwall: Onko muuten kenelläkään tietoa mitä lapsettomuushoitoja kunnan pitäisi pystyä tarjoamaan? Kai asiasta jotain on mainittu terveydenhuoltoa koskevassa lainsäädännössä? IVF:än kyllä pääsee meidän paikkakunnalta Tays:in. Me ollaan siis taas jotenkin alkupisteessa; ei enää tutkimuksissa, mutta ei vielä hoidoissakaan. Lääkäri käski vain ottamaan yhteyttä, mikäli kolme inssiä ei tuota tulosta tai mikäli insseissä ilmenee, että miehen siittiöt on taas huonolaatuisia. Sitten meidät laitetaan IVF-jonoon. Kai tässä täytyy yksityiselle ensi viikolla soitella ja kysellä tarkemmin. Vai yrittäisikö sittenkin vielä hetken luomuna? :p

Mulla oli tässä kierrossa taas ovistestit käytössä, mutta en onnistunut ovista pongaamaan. Parina, ehkä kriittisenä päivänä, jouduin aikataulullisista syistä testaamaan suht laihasta pissasta. En kyllä huomannut suurempia ovislimojakaan missään vaiheessa. Pahoittelen näitä ällöjä juttuja! :ashamed: Vauvasiemeniä on kyllä kovasti yritetty kylvää kierron oletetussa puolivälissä. Parin viikon päästähän tuo sitten nähdään. Pahensin todennäköisesti tulevaa pettymystä ostamalla alennusmyynneistä pari ihanaa potkupukua. :ashamed: Onko muita toiveikkaita vauvanvaatehamstraajia? :D

Mukavaa viikonlopun jatkoa! Keep The Faith! :heart:
 
kaikille tsempeistä. Tuli heti parempi mieli :)
Mut voi vielä pitää listoilla, niin kauan ku tiedän jatkuuko meillä hoidot vai ei.
On nyt tosiaan niin kinkkinen tilanne. Kun minä haluaisin jatkaa hoitoja. Ja mies taas löi jarrut pohjaan.
Tiedän vasta tiistaina, kun on juteltu yhdessä lääkärin kanssa. Että josko mies tulisi toisiin aatoksiin. Eihän hän voi yksin tuollaista päätöstä tehdä ja kieltäytyä hoidoista. Enkä minäkään voi heittää hukkaan haavetta lapsesta ja mukautua siihen että meille ei lasta tule, vain sen takia että mies ei halua hoitoja jatkaa. Toisaalta ei sekään ole oikein, että mies pakosta jatkaa hoitoja minun takia, kyllä hänen pitäisi olla 100 % mukana. Tämä on yhteinen projekti. Mutta se on niin vaikeaa ja tätä en aluksi tiennyt miten vaikeaa tämä tulee parisuhteelle olemaan, se että molemmat käsittelee kipeää asiaa ihan eritavalla ja eritahtiin. Minulla on muuten ollut ihan sama kuin sitrus sanoi, että menen asioiden edelle ja suunnittelen varasuunnitelmat, niinkuin mussullakin( olen myös suunnitellut eläinfarmia;) kotiin, jos lasta ei saada Mies taas toppuuttelee, että asia kerrallaan, eikä edes suostu ajattelemaan vielä adoptiota tai jotain muuta.
Mulle taas se oma biologinen lapsi ei olis niin tärkeä, voisin ihan hyvin rakastaa adoptiolastakin. Miehille se biologinen lapsi taitaa muutenkin olla tärkeempää kuin naisille.
Joka tapauksessa haluaisin IVF hoitoon. On ainakin sitten yrittänyt ja voi sitten ehkä paremmin käsitellä tätä lapsettomuusasiaa ( huomaatteko muuten tän negatiivisen ajattelun) En pysty ajattelemaan positiivisesti tai että se vois onnistua, koska tiedän et sit tipun korkeelta. Vaik jossain alitajuisesti sitä uskoo kuitenkin onnistumiseen, mut ei halua/uskalla ajatella sitä. Kamalan vaikeita asioita..
Ja sitten kun vielä onnistuu niin saa pelätä keskenmenoa. Surullisia uutisia mmm:llä ja viipsulla. Jaksamis :hug: :hug: teillekin!
 
Kuunkulta :hug:

Varasuunnitelma pitää aina olla :D Islanninponia katselin jo viime keväänä, mutta mies sanoi, että jos sen nyt ostan, saan haudata vauvahaaveet - siitäkös sitten näppärästi sain siipan ylipuhuttua tähän viimeiseen yritykseen ja nyt pidän sen ponin semmoisena takaporttina, on sitten jotain kivaa tiedossa, jolla voi lohduttautua ja mulle ainakin ratsastaminen maastossa ja yksin on mitä parasta terapiaa.
 
itse jään taustalle kun en halua ottaa mahdollista raskautta pahimpaan aikaan kun muutenkin stressaan varmasti niin paljon että mieskin kyllästyy, mennään 16.8 naimisiin,
ja tiedän että se on aika stressaavaa aikaa kun oma suku tullee ulkomailta ja pitäis yrittää pitää kaks toisiaan ymmärtämätöntä sukua samassa paikassa. ja toiseks syy löytyy myös miehestä, sitä alkaa vaan päivä päivältä ahdistamaan mitä lähemmäs häät ja mahdollinen raskaus olis tullu.
taitaa olla paras ettei nämä kaks asiaa mene päällekkäin.
en nyt osaa oikein selittää mitä haluan kertoa mutta mies haluaisi ilman hoitoja lapsen meille, on hälle niin raskasta kun ei pysty luonnollisiin hommiin ilman lääketieteellistä apua, haluaisi niin saada lapsen alulle ilman hoitoja. yrittämistä me ei kuitenkaan 8kk kielletä ihan täysin vaan jos sattuu käymään niin että tulen raskaaksi niin sitten tulen:) ja jos itsekkäästi ajattelen niin mahdunpahan siihen pukuun mihin haluan... kun ei nuo raskauden aikaisen hää puvut mitenkään hienojakaan ole.
 

Sitrus: onpa jännä että lääkäreillä noin eri kannat. Mun lääkäri, joka on polin johtajaylilääkäri, oli kyl sitä mieltä että clomeilla kannattaa yrittää. Toivottavasti nyt siis tiesi asiansa. Kaipa tästä on sit kahta eri koulukuntaa. Sehän nyt on selvää, ettei clomeista sillai kovin suurta hyötyä saakaan, koska ovuloin itsekin, mutta luotin lääkärin mielipiteeseen, että se voi kuitenkin vahvistaa ovulaatiota jotenkin.

Mutta nyt toinen clomikierto siis menossa. Nyt on sivuoireita riittämiin, joten toivon, etten tätä lääkettä turhaan oo syönyt. Alkukierrosta oli niitä kuumia aaltoja ja finnejä ja unettomuuttakin. Eilen alkoi pahoinvointi ja tänään pahoinvoinnin lisäksi huimaaminen. Lisäksi munasarjoja jomottaa jo aika kovaa, vaikka ovistestiin ei siis vielä ole plussaa tullut. Mä ovuloin varmaan ti-ke, tai niillä main. Eli odottelen ovisplussaa huomiseksi tai tiistaiksi, katsotaan nyt miten käy, vai siirtääkö clomit ovulaatiota. Ekassa kierrossa ei clomit ainakaan sotkeneet normikiertoa.

Pahoittelen että niin moni nyt on pudottautunut listalta. Tää on rankkaa. Mulla on itellä 1 lapsi ja se selvästi helpottaa. Aina kun masennun ja itken ettei toista lasta tule, niin sit aina tajuaa kumminkin että yksi lapsi on ja etten saa häntä unohtaa. Musta tuntuu että meidän lapsosesta onkin tulossa aika hemmoteltu..en voi sille mitään. Viime ajat oon kyl hemmotellu häntä niin, jotenki ku oon just käyny läpi niitä ajatuksia, ettei meille toista lasta tule niin sen ainoan haluaa sit saavat kaiken mahdollisimman parhaan. Toivottavasti en ihan pilalle hemmottele... :ashamed:

 
Heipat kaikille!

onlyer: Välissä on kyllä hyvä ottaa aikalisä näihin hoitoihin.....eikä sitä tiedä koskaan mitä ihmeitä voi tapahtua!!!

Kuunkulta: Meillä oli mies kans hoitojen aloitusta vastaa....reilun vuoden...asiasta keskusteltiin, jankattiin ja välissä huudettiinkin. Loppujen lopuksi vuoden jälkeen päästiin yhteisymmärrykseen että hoitoihin mennään ja nyt mies täysillä mukana...

ja omaa napaa...olen pistellyt puregonia nyt 3 kertaa...tiistaina folliultra...saas nähä tehooko puregon näin pienellä annostuksella?! Ei minkään asteen oireita ei ole ollut....

-Tiinuli-
 
pelastin kanssa tossa siskon muutossa laatikollisen vaatteita vaapulle, oisivat vieny keräyslaatikkoon. Kyllä mun mies vähän katto pitkään kun tulin kotiin vaatteita kainalot täynnä ja sitteri kourassa. :LOL:
 
Viipsu ja Lizard :wave:
Kun kohdunulkopuolisethan ovat 'yleisiä' lapsettomilla niin selviskö teillä missään vaiheessa mikä ku:n teille aiheutti? Löytyikö kiinnikkeitä tai oliko putket tukossa tms? Onko tämä epäonnistunut raskaus vaikuttanut jollakinlailla tutkimuksiin tai hoitosuunnitelmiin? Paljon kysymyksiä...

Itsellä tutkimukset vielä edessäpäin, mietityttää vaan, että kertooko tämä kohdunulkoinen jo jotain missä vika mahdollisesti voisi olla. Että tutkimuksissa voitaisiin hypätä joidenkin vaiheiden ohi, tarviiko miestäkään välttämättä tutkia.

J3N3 Minä en hamstraa vauvalle vaatteita vaan itselleni :D Kokemuksesta voin sanoa, että niihin muutamiin vaatteisiin mitä raskausaikana pitää,mitkä mahtuu päälle, ehtii kyllästyä tuhanteen kertaan. Nyt myydään niin ihania tunikoita ja pitkiä paitoja, että varastossa alkaa olla jo aika paljon maha-aikaa ajatellen jemmattuna :LOL: Ostelen sitten vaan housuja kun SE aika koittaa...
 
Soittelin tänään sinne väestöliittoon ja sanoivat, että mielelään mies matkaan. Selitin heille tilanteen, että melkein mahdoton tällä kertaa ja sen että olemme käyneet paljon läpi asioita lähetteen kirj. lääk. kanssa. Totesi lopuksi, että jos vaikka sitten tulisi mukaan ultriin, jotta olisi mukana - näissä hoidoissa. :)

Onnistuu näinkin, mutta toivon nyt kovasti, että lääkäri olisi myöntyväinen kirjoittamaan samantien reseptit ja aloittaamaan mulle sen IVF hoidon, jotta päästäisiin mahd. nopeasti siihen biopsiaan. Eli ruljanssi alkaisi jo tämän kuun puolella :wave:

En ole ostanut mitään "mahdolliselle vauvalle" tai raskautta ajatellen, mutta anoppi esitteli jo vuosia sitten, kun hän oli ostanut meidän vauvalle pinnasängyn pehmikkeet... siinä sitten oltiin et ööö :ashamed:

Taivaankulkija täällä pienessä toivonpuuskassa vaikka uni tuli vasta 5 jälkeen kun mies kömpi töihin...
 
Taivaansilpoja, käytätkö/ootko käyttäny mitään lääkkeitä unettomuuteen? Mä vierastan unilääkkeitä, mutta taas alotin lääkärin kehotuksesta kuurin jonka tarkotuksena olis saada unirytmistä taas kiinni. Ennen oon syöny lääkkeitä 2vkoa ja apu on tullu, nukkuminen on taas onnistunut ilman mitään ongelmia. Nyt kun tällä kertaa nukkuminen on näin supervaikeeta lääkäri kirjotti 2kk:n kuurin. Helpotuksen huokaus. Nukun taas.
 
J3N3: Tuossa vuosi sitten ostelin paljon vauvanvaatteita kun hyvä ystäväni omisti lastenvaateliikkeen ja ilmoittele usein mitä on tarjouksessa ja mitä poistuu...sain sitten puoli-ilmaiseksi kantaa niitä kotiin...tuolla kaapissa näytti olevan 3 pussillista odottamassa ihanuuksia.... :ashamed: kyllä kaupoissa välissä hypistelen vauvanvaatteita mutta jäävät sinne.....

-Tiinuli-
 
no niin, eiköhän mies saanu mut ympäri puhuttua ja jatkan hoitoja. eli helmikuussa on mahdollisesti inssi. kp on ny 9/28 enpä jaksanu pois kauaa ollakaan.

meillä ei löydy vauvan vaatteita vaan "varalta" ostettu tupperin tuttipulloja, lusikoita ja haarukoita ja lautasia yms vauva roinaa:)
 
jee, loistavaa onlyer ja tervetuloa "takaisin" :hug: :D

Mä en ole vauvalle ostanut kuin kaksi kietaisubodya, ne on niin näppäriä vaatteita, että en malttanut jättää, kun kirpparilla näin ;) Muuten en aio ostaa etukäteen. Ostan sitten kirppareilta yms. Olen myös myynyt KAIKKI esikoisen vaatteet yms, ne tuntui niin pahalta pitää kaapissa silloin, kun luulin, että meille ei vauvaa enää tule ja ajattelin, että saahan noita sitten käytettynä samalla hintaa, kuin itse myin.
 
Maanantai 7.1.2008

mukana menossa:


Pillipiipari................Yritystä: 2,5v.......1.toiveissa.....eka käynti: 5/06.....IVF/ICSI tammikuussa...kp:32/27-36
Lizard, 32v .... Yritystä: 4v .... 1. toiveissa .... eka käynti:09/07, Menopur ja Pregnyl käytössä .... kp 21/19-32



tähtisilmä79, 28v .... yritystä: 1v .... toiveissa: 1 .... eka käynti: 09/07 .... kp: 30/33
Sitrus79, 28v .... Yritystä: 1v .... 1. toiveissa .... eka käynti: tulossa .... kp: 23/29-36
Koralli73,34v .... Yritystä: 1,5 v .... Toiveissa: 2 ............. ...eka käynti 09/07..........2.clomit................... kp: 13/25-30
Lapseton82,25v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: 11/07 .... kp: 12/25-28
nanna81, 26v .... 1. toiveissa .... Yritystä: 08/06 .... 4.clomit .... eka käynti 08/07 .... kp 12/26-33
gisla, 28v .... yritystä 04/06 asti .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp: 10/22-27
mussu, 29v .... yritystä: 5v ..... 2.(eka yhteinen)toiveissa .... hormonit käytössä 09/07 alkaen .... kp: 9/28-30
onlyer, 21 v......yritystä:2 v..........1.toiveissa........inssi tulossa tammi/helmikuussa.............kp: 9/28-30
Tiinuli81, 26 v .... yritystä: kauan .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... 1. puregon.... kp: 7/28-33
Annuli81, 26v .... Yritystä: n.1v .... 1. toiveissa ..... eka käynti: 09/07, ICSI hoidot alkamassa lähiaikoina .... kp 5/28-32
Kuunkulta, 25v .... yritystä: 1,5v .... Toiveissa: 1. .... eka käynti 09/07 .... 3. Gonal F +Choragon .... kp: 3/31-53



Miuku79, 28v .... Yritystä: vajaa 1v .... 1. Toiveissa .... eka käynti:10/07
Dreamer88,19v .... yritystä: 13kk .... 1.toiveissa .... eka käynti:08/07
Kirma,29v, yritystä reilu vuosi,.......2.toiveissa.......
Viipsu,24v .... yritystä 1,5vuotta .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07
Hilma71, 36v, yritystä: vuosia, 2. toiveissa, eka käynti: 08/07
Nati, 25v, Yritystä: 14kk, 1. toiveissa, eka käynti 08/07
demi, 34v , Yritystä 13v , 2. toiveissa, eka käynti: 09/07, IVF tulossa maaliskuussa 08
Taivaansilpoja , 26v, Yritystä: 6v, 1. toiveissa, eka käynti: 10/07, tulossa IVF
tnkosonen, 25v, yritystä 1v, 1. toiveissa, eka käynti:11/07
Tinttu , 19v. Yritystä: vajaa vuosi, 1. toiveissa, eka käynti 1-2/08, clomit 12/07
J3N3, 22v. Yritystä 02/07,1. toiveissa, hoidot alkaneet 09/07, clomifen, terolut ja metformin käytössä
Kris,34v, Yritystä 2-3v, 1. toiveissa, eka käynti 08/07 ja eka ivf takana,
siitä pas.
Miikkis, 25v, yritystä 2,5v, 1. toiveissa, clomit kokeiltu, IVF edessä.
Taiataiga,29v, yritystä 3v, 1.toiveissa, tutkimukset aloitettu syksyllä




plussanneet:


Flikka: 1.clomit......... 8.10
tuutikki: 1.clomit........ 15.10
mmm: 2.inssi ............ 5.11
Sorsa: clomit ............ 17.11
Äityli-84: ...................9.12 [/quote]

 
Hei vaan minunkin puolestani kaikille, en ole tainnut vielä tässä uudessa pinossa kirjoittaakaan :wave:

Monet onkin henkisesti vähän heikossa kunnossa. Tää koko lapsettomuus tuntuu olevan niin arka asia, ettei ole ihmekään, jos on vaikeaa. Kun ei maailman yksinkertaisin ja itsestäänselvin asia, lapsen teko, onnistu, niin kyllähän siitä jo mieli menee maahan. Mulla oli tosi hankalaa tuossa ennen joulua, mutta kahden viikon loma teki tehtävänsä, nyt tuntuu taas elämä voittavan. Mulle terkkari ehdotteli jo nukahtamislääkkeitä, kun oli (minullakin!) univaikeuksia, mutta en sit niitä hakenut enkä ole toistaiseksi niitä kaivannutkaan... Mutta toisaalta, hyvä tietää, että niitä saa heti kun tuntuu että tarvetta tulee.

Mun kohdalla kp:t on ainakin oikein :) Ovis siis taas kolkuttelee ovella, nyt on ollut jo jonkinmoisia kipujakin. Olen taas mittaillut aamulämpöjäkin... Toivotaan parasta.

Niin ja mä en ole ostanut ainuttakaan lapsen- tahi mammavaatetta! En ole kyllä kauheasti hiplaillutkaan niitä kaupassa... Jotenkin ei uskalla, olenkohan mä sit pessimisti?

Toivotaan, että tänä uutena vuonna meistä toooosi moni saisi plussan ja pääsisi niitä vauvanvaatteita ostelemaan.
 
Vauvanvaatteita, hui! Joskus reilu pari vuotta sitten ostin yhden ihanan punaisen vauvan toppapuvun työpaikan kirpparilta. Sitten tuli muistaakseni se viides keskenmeno ja annoin puvun ystävälleni, joka sai tytön pian sen jälkeen. Sen koonta en ole vaatteita katsellut kuin kummilapsille.

Kirma: Minulla ei ainakaan ole tietoa kohdunulkoisen yhteydestä lapsettomuuteen. Omalla kohdalla. Minultahan on aikanaan putket tutkittu ja ne olivat auki. Nykyinen lääkäri varovaisesti kyllä epäili, että varhaiset keskenmenoni olisivat myös olleet kohdunulkoisia, mutta tulleet omia aikojaan pois. Voi hyvin pitää paikkaansa, ainakin yhden km kohdalla, koska muistan hyvin voimakkaat toispuoleiset tuntemukset. Nukuin jääpussi nivusessa... Mieshoitaja, joka hoiti minua ensiavussa ku:n aikaan, sanoi asiasta oman mielipiteensä (kuinka asiantunteva se oli, sitä en tiedä; kukaan lääkäri ei ole moisia ilmaan heitellyt): hän arveli, että jos kohdun limakalvo ei ole tarpeeksi paksu kiinnittymiselle, alkio etsii paremman alustan. Toisaalta ehkä järkeväkin syy. Minun limakalvot ovat olleet usein todella ohuita. Siksi ilmeisesti minulle pistoshoitoja suositellaan, kun ne ovulaation varmistamisen lisäksi kasvattavat limakalvoa. Paitsi ekan pistoshoidon jäljiltä sain vain kystan ja limakalvo oli entistäkin ohuempi...
On tuo kohdunulkoinen jättänyt epäilyksen siemenen minun sisälle kyllä. Minulla on pari päivää kiprinyt tuolta oikealta alavatsalta, siis sieltä, missä se ainokainen torveni sijaitsee. Mitä luultavimmin aivan tavallisia kipristyksiä, mitä on aina ollutkin tai sitten uusi kystakaveri jälleen. Mutta, mutta, mitä tekee mieli? Mitä, jos olenkin onnistunut raskautumaan ja nyt se on kiinni tuolla oikeassa munatorvessa??? Tekisi jo mieli testiä tehdä, mutta pidättäydyn kuitenkin. Kp21 hyvän tähden sentään. Ja muutenkin. Rauhoitu, hyvä nainen!

Hjep. Nyt yritän jälleen pysyä poissa täältä. Edes pari päivää.
 

En ole ostanut uusia vauvanvaatteita. Mutta en myöskään ole raaskinut esikoisen vaatteita myydä/antaa pois. Hoitopöydän ja sitterin annoin lainaan jossain vaiheessa ja olen ne jo takaisinkin saanut :| Pölyttyvät varastossa, kuten vaunutkin. Kaikki olen säästänyt.

Tänään tuli ovisplussa, ihan aikataulussa siis ollaan. Illalla iski hirmuiset oviskivut, niin että itku pääsi. Ei ole koskaan tuollaista ollut, selkää poltteli kuin synnytyspoltot ja maha oli aivan tulessa. Eli kyllä ne clomit jotain tekee. Toivottavasti eivät tuhojaan. Onneksi hellitti kipuili sen verran että päästiin touhuamaankin tuossa myöhemmin.

Pikkuhiljaa pääsee taas piinailemaan siis. Kylpylälomaa suunniteltiin eteenpäin ja katselin kalenterista ettei osu menkkojen aikaan...pessimisti mikä pessimisti.

 

Tiistai 8.1.2008

mukana menossa:



Pillipiipari................Yritystä: 2,5v.......1.toiveissa.....eka käynti: 5/06.....IVF/ICSI tammikuussa...kp:33/27-36
Lizard, 32v .... Yritystä: 4v .... 1. toiveissa .... eka käynti:09/07, Menopur ja Pregnyl käytössä .... kp 22/19-32



tähtisilmä79, 28v .... yritystä: 1v .... toiveissa: 1 .... eka käynti: 09/07 .... kp: 31/33
Sitrus79, 28v .... Yritystä: 1v .... 1. toiveissa .... eka käynti: tulossa .... kp: 24/29-36
Koralli73,34v .... Yritystä: 1,5 v .... Toiveissa: 2 ............. ...eka käynti 09/07..........2.clomit................... kp: 14/25-30
Lapseton82,25v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: 11/07 .... kp: 13/25-28
nanna81, 26v .... 1. toiveissa .... Yritystä: 08/06 .... 4.clomit .... eka käynti 08/07 .... kp 13/26-33
gisla, 28v .... yritystä 04/06 asti .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp: 11/22-27
mussu, 29v .... yritystä: 5v ..... 2.(eka yhteinen)toiveissa .... hormonit käytössä 09/07 alkaen .... kp: 10/28-30
onlyer, 21 v......yritystä:2 v..........1.toiveissa........inssi tulossa tammi/helmikuussa.............kp: 10/28-30
Tiinuli81, 26 v .... yritystä: kauan .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... 1. puregon.... kp: 8/28-33
Annuli81, 26v .... Yritystä: n.1v .... 1. toiveissa ..... eka käynti: 09/07, ICSI hoidot alkamassa lähiaikoina .... kp 6/28-32
Kuunkulta, 25v .... yritystä: 1,5v .... Toiveissa: 1. .... eka käynti 09/07 .... 3. Gonal F +Choragon .... kp: 4/31-53



Miuku79, 28v .... Yritystä: vajaa 1v .... 1. Toiveissa .... eka käynti:10/07
Dreamer88,19v .... yritystä: 13kk .... 1.toiveissa .... eka käynti:08/07
Kirma,29v, yritystä reilu vuosi,.......2.toiveissa.......
Viipsu,24v .... yritystä 1,5vuotta .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07
Hilma71, 36v, yritystä: vuosia, 2. toiveissa, eka käynti: 08/07
Nati, 25v, Yritystä: 14kk, 1. toiveissa, eka käynti 08/07
demi, 34v , Yritystä 13v , 2. toiveissa, eka käynti: 09/07, IVF tulossa maaliskuussa 08
Taivaansilpoja , 26v, Yritystä: 6v, 1. toiveissa, eka käynti: 10/07, tulossa IVF
tnkosonen, 25v, yritystä 1v, 1. toiveissa, eka käynti:11/07
Tinttu , 19v. Yritystä: vajaa vuosi, 1. toiveissa, eka käynti 1-2/08, clomit 12/07
J3N3, 22v. Yritystä 02/07,1. toiveissa, hoidot alkaneet 09/07, clomifen, terolut ja metformin käytössä
Kris,34v, Yritystä 2-3v, 1. toiveissa, eka käynti 08/07 ja eka ivf takana,
siitä pas.
Miikkis, 25v, yritystä 2,5v, 1. toiveissa, clomit kokeiltu, IVF edessä.
Taiataiga,29v, yritystä 3v, 1.toiveissa, tutkimukset aloitettu syksyllä




plussanneet:


Flikka: 1.clomit......... 8.10
tuutikki: 1.clomit........ 15.10
mmm: 2.inssi ............ 5.11
Sorsa: clomit ............ 17.11
Äityli-84: ...................9.12

 
Moikka!!!

onlyer kiva kun palasit takaisin...... =)

J3N3 :hug:

Omaa napaa...tänään oli folliutra...ei taaskaan mitään..samat pcorakkulat siellä näkyi. Nyt pistoksia jatketaan samalla IU25 kp15 astiin ja sitten ultra, jos ei oo kasvanut follia niin isonnetaan annostusta vasta sitten.....joten pitkäksi menee tämä kierto....

-Tiinuli-


 
J3N3 :hug:

Täällä sama tilanne, kp2. Ku ei sotkenut kiertoa, nyt oli 28pv.
Kutsu klinikalta tuli, JIPPII!! :D 5.2 on se kauan odotettu päivä. Ja samalle viikolle, 8.2, tulee myös se polikäynti. Ja samalle viikolle myös, jippii, menkat! :headwall: Soitinkin heti klinikalle ja kysyin haittaako vuoto (taitaa olla vielä just sillon vuoto runsaimmillaan), mutta ei kuulemma vaikuta mitään. Itteeni vaan ilettää :snotty:

Onko kellään sattunu niagaravuoto just tutkimuspäivälle? :attn:
 

Yhteistyössä