Sykemittarista, onko kellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Polar. ...siis merkki. Muita ei juur kannata.

Mulla itsellä on ..hmm.. Oliko tuo F11 (vai F10... maksoi 149 e aikoinaan) muista sitä. :D Se on hyvä ja riittävä tämmöiselle "huvikseen" kunnostaan huolehtivalle.

Miehellä on semmoinen hienompi (muista sitten senkään mallia, mut semmoinen 500 e mittari)... mut se on kilpaurheilija.

Mies käyttää usein (kun tekee taulukoita ja seuraa vähän tarkemmin), itse käytän lähinnä kalorikulutuksen seuraamiseen.. :whistle:

Ota huomioon, että sen PITÄÄ olla yksilösuojattu eli siinä pitää olla jonkinlainen own code, että se ei ota esim. ryhmäliikuntatunneilla muiden mittareista häikkää. Sit mieti, mihin sitä tarviit. Turha ostaa kallista, jos oot kuten minä, et kiinnostaa kunnon kehitys ja kalorikulutus. =)

Kiitos vastauksesta. Taidan olla juuri niin kuin sinä eli mua kiinnostaa lähinnä se, missä syke huitelee kun käy kävelyllä jne. Tuota Polaria olen ajatellutkin.

Mikä se sykeväli on missä läski palaa ? :-D

kaapissa on yksi, kerran käytetty. olen ollu polarilla töissäkin, enkä tajua, mihin tarttisin. kyllä mää kroppani tunnen, että tiän, millon meen liian lujaa. ammattilaiset on sitten asia erikseen. mutta jos lahjaksi saat niin mikäs siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
kaapissa on yksi, kerran käytetty. olen ollu polarilla töissäkin, enkä tajua, mihin tarttisin. kyllä mää kroppani tunnen, että tiän, millon meen liian lujaa. ammattilaiset on sitten asia erikseen. mutta jos lahjaksi saat niin mikäs siinä.

No minäpä luulen että menen liian hiljaa ;-D

Toivottavasti mun tulee käytettyä sitä useammin kun kerran... ajattelin kyllä ihan ruveta jopa lenkkeilemään ja tavoitteena olisi joskus juosta maratooni (10 vuoden sisällä). Vielä olen ihan kävelytasolla.

Toivottavasti mun tulee käytettyä sitä useammin kun kerran... ajattelin kyllä ihan ruveta jopa lenkkeilemään ja tavoitteena olisi joskus juosta maratooni (10 vuoden sisällä). Vielä olen ihan kävelytasolla.

[/quote]

Samasta minäkin haaveilen (maratoonista). Joskus kunto oli hyvä, nyt taas haaveena kohottaa se edes samalle tasolle kuin ennen näitä kahta lasta. Koskaan en ole järin juoksemisesta pitänyt ja se nyt pitäisikin "opetella". Siinäpä sitä onkin tavoitetta meikäläiselle ;) Mutta kivaa olisi haastaa itsensä =)

Polar on jees. "Taviskuntoilijalle" riittäisi varmaan tuo Polar F6, sekään ei ole mikään ihan karvalakkimalli ja väreissäkin löytyy. Hinta huitelee 110e tienoilla. Tuota Polaria vastaava toisen merkkinen voisi olla Suunto t1, josta myös löytyy kivoja värejä. Hinta 99e paikkeilla. Kummassakin on uusissa malleissa tuo koodattu sykelähetys (mikä hyvä juuri esim. ryhmäliikunnassa).

Muista mittareista en tiedä. Meillä miehellä Polar, minä haaveilen vielä omasta...:D

Yhteistyössä