syke 100 ja väsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohhoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hohhoi

Vieras
On ollut muutaman päivän leposyke tosi korkea,siinä sadan molemmin puolin. Verenpainetta ei kuitenkaan ole ollut. Muutenkin väsyttää koko ajan ja tuntuu ettei jaksa tehdä mitään tai keskittyä mihinkään. Ja pää on ollut,ei varsinaisesti kipeä,mutta sellaisen kihelmöivän tuntuinen... Sit tuntuu,ettei keuhkoihin mene kunnolla ilmaa tai ettei jaksa hengittää kunnolla... Toivottavasti joku sai jotain tolkkua tosta. Mitähän mahtaa olla? On ollu niska ja hartiat piiiiitkän aikaa aivan jumissa ja muutenkin yleiskunto on vähän retuperällä,että johtuneeko pelkästään siitä...

Kyse voi olla myös kilpirauhasen liikatoiminnasta. Itselläni oli juuri korkea leposyke, lisäksi oireina ilmeni väsymystä, levottomuutta ja ärtyisyyttä sekä univaikeuksia. Olo oli jotenkin 'tärisevä' ja jäsenet rasittuneen tuntuiset. Jos kuulostaa tutulta, kannattaa käydä lääkärissä, niin ottavat kilpirauhaskokeet.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 14:56 minä kirjoitti:
Kyse voi olla myös kilpirauhasen liikatoiminnasta. Itselläni oli juuri korkea leposyke, lisäksi oireina ilmeni väsymystä, levottomuutta ja ärtyisyyttä sekä univaikeuksia. Olo oli jotenkin 'tärisevä' ja jäsenet rasittuneen tuntuiset. Jos kuulostaa tutulta, kannattaa käydä lääkärissä, niin ottavat kilpirauhaskokeet.
joo,on tosiaan sellainen "tärisyttävä" olo ja tuntuu niin kuin pää ei toimisi kunnolla...niinku hyppäis tapahtumasta toiseen ja tuntuu että pitäis pinnistellä koko ajan ajatusten kans...vaikea selittää. Multa otettiin muutama kuukausi sitten kilpirauhaskokeet,mut ne oli ihan ok. En tiedä pitäsköhän sit mennä uudelleen.

Jokos olet lääkärissä käynyt? Utelen vain, että selvisikö mitään, kun itselläni on nyt kuukauden verran samanlainen olo..mutta ei mitään vikaa kilpirauhasissa. Ja todellakin tulee välillä pakottava tarve hengittää oikein syvään, kun tuntuu, ettei ilmaa vain mene kunnolla... :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 18:14 Mie vaan kirjoitti:
Jokos olet lääkärissä käynyt? Utelen vain, että selvisikö mitään, kun itselläni on nyt kuukauden verran samanlainen olo..mutta ei mitään vikaa kilpirauhasissa. Ja todellakin tulee välillä pakottava tarve hengittää oikein syvään, kun tuntuu, ettei ilmaa vain mene kunnolla... :(
joo,olen käynyt,mut ei ne mitään löytäneet...liikuntaa pitas kuulemma harrastaa...Mut ajattelisin itse sen liittyvän jonkinlaiseen ahdistukseen,jota olen potenut jo jonkin aikaa. Oisko samaa sulla?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 18:14 Mie vaan kirjoitti:

Mulla sama vika. Todettu on rytmihäiriöitä, mutta hyvänlaatuisia sellaisia. Sairastan myös ahdistuneisuushäiriötä, joka voi myös aiheuttaa tuollaisen pakottavan tarveen vetää syvään henkeä.

Mulla on myös rytmihäiriöitäkin...niitä vaarattomia...ja pulssi pyörii sadan nurkilla. Lääkärissä kävin jokin aika sitten, ja nyt olen kaksi kertaa käynyt verikokeissa ja sydänfilmissä, keuhkokuvatkin piti ottaa, mutta ei voi vielä mahdollisen raskauden vuoksi. Poltatteko te tupakkaa? Mulla on se paha tapa ja tottakai se pahentaa tuota, ja uskon kyllä sen olevan osasyyllinen tuohon kaikkeen, mutta en usko sen ihan vain pelkästään tupakasta johtuvan.
Olen myös miettinyt, että voiko olla että se vaiva lähtee mun pääkopasta... :(

Yhteistyössä