sydämmeen koskee

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koskee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koskee

Vieras
kun hengittää..oikein sillee vihloo ettei tee mieli hengittää ollenkaan-
tulee välillä tälläisiä mutta musta ei koskaan ole ollu näin pistäviä.
kestää jonkun 1-4 minsaa.. :(
kannattaiskohan huolestua?
sydämmeni on tutkittu toisen sairauden aikana ja siitä on aikaa vuosi nyt.
silloin ei löytynyt sydämmestä mitään vikaa.

mutta mistä tää vihlominen johtuu,todella ikävää :(
tuntuu et ei voi vaan hengittää kun koskee niin kovasti.
 
Mulla tulee noita aika ajoin, mutta minulla ainakaa ei ole kyse sydämestä, vaan pienistä lihaksista tuolla kylkiluiden välissä. Se tunne on hirveä ja hengittää ei voi kuin pienesti läähättämällä, koska kipu on niin kova. Mutta helpottaa tosiaan muutamassa minuutissa. Mies kehotti hieromaan tuolta kylkiluiden välistä, mutta olen tyytynyt venyttelyihin, sen verran on ilkeä paikka hieroskella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :O:
No soita jo terveyskeskukseen!!!!

no mutta eikö toisilla tule semmosia vaarattomia koskemisjuttuja sydämmeen et se lihas jotenkin aiheuttaa sen.
oon jostain lukenu ja jos sun sydän on jo tutkittu niin tuskin se mitään vakavaa on.
 
ei kuulosta joo hyvälle eikä tunnu :(

tää on inhottavaa,oon kärsiny kyllä tästä jo monia vuosia ja ei niitä aina tule,ne tulee vaan yhtäkkiä.
ja silloin muistan et miksi en ole kysyny lääkäriltä niistä kun ravaan siellä muutenkin usein.
täytyy kysyä kun meen seuraavaksi.

tää on niin ikävää kuitenkin ja ikää vasta 26 vee.
 
Mulla on samanlaisia, aika ajoin. Vasemmalle puolen pistää, en voi hengittää juuri yhtään, vähän vain kerralla ja varovasti, hengittäessä siis sattuu. Menee ohi, jos vähän hieron tai "hakkaan" sinne. Ja mulla myös kyseessä lihaskramppi, joko sydänlihas kramppaa tai muut pikkulihakset tuolla kylkiluiden välissä tai jossain siellä. En ole huolestunut, kerran on tutkittu ja kaikki ok.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Itsellä:
Mulla tulee noita aika ajoin, mutta minulla ainakaa ei ole kyse sydämestä, vaan pienistä lihaksista tuolla kylkiluiden välissä. Se tunne on hirveä ja hengittää ei voi kuin pienesti läähättämällä, koska kipu on niin kova. Mutta helpottaa tosiaan muutamassa minuutissa. Mies kehotti hieromaan tuolta kylkiluiden välistä, mutta olen tyytynyt venyttelyihin, sen verran on ilkeä paikka hieroskella.

Täälä ihan sama,mulla kipu tuntuu aika lailla sydämen kohdalla,mut ei kuitenkaa johdu siitä,vaan itellä kans lihasjuttu.Kipu on kova,mutta menee onneks ohi aika nopeesti.Mulla auttaa siihen kipuun joskus se,että juon hörppimällä kylmää vettä.En tiiä,kiks se auttaa,mut kuiteski.
 
Mulla kerran revähti vasemmalta joku kylkilihas, joka kiinnittyy sydämen lähelle kylkiluihin (?). Luulin saaneeni sydänkohtauksen ja mies meinas jo lanssin tilata. Alkoin sit 10 min päästä laukeemaan, ja soitin lääkäriin. Kävin näytillä, lääkäri painoi tiettyä kohtaa selästä ja huusin tuskasta, oli kuulemma selvä juttu. Särkylääkettä ja kevyttä liikuttelua. Eroaa kuulemma sydänkivusta siinä, että sydänkipu ei hellitä vaikka olis hengittämättä tai vaihtais asentoa, vaan se on puristavaa ja jatkuvaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja qwe:
Mulla kerran revähti vasemmalta joku kylkilihas, joka kiinnittyy sydämen lähelle kylkiluihin (?). Luulin saaneeni sydänkohtauksen ja mies meinas jo lanssin tilata. Alkoin sit 10 min päästä laukeemaan, ja soitin lääkäriin. Kävin näytillä, lääkäri painoi tiettyä kohtaa selästä ja huusin tuskasta, oli kuulemma selvä juttu. Särkylääkettä ja kevyttä liikuttelua. Eroaa kuulemma sydänkivusta siinä, että sydänkipu ei hellitä vaikka olis hengittämättä tai vaihtais asentoa, vaan se on puristavaa ja jatkuvaa.


Näin minäkin olen kuullut mutta en uskaltanut kuitenkaan maallikkona täällä mitään neuvoa kun en lääkäri ole. Siis tarkoitan sitä että sydänkivussa hengittäminen ei vaikuta kipuun.
 

Similar threads

O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Yhteistyössä