K
koskee
Vieras
kun hengittää..oikein sillee vihloo ettei tee mieli hengittää ollenkaan-
tulee välillä tälläisiä mutta musta ei koskaan ole ollu näin pistäviä.
kestää jonkun 1-4 minsaa..
kannattaiskohan huolestua?
sydämmeni on tutkittu toisen sairauden aikana ja siitä on aikaa vuosi nyt.
silloin ei löytynyt sydämmestä mitään vikaa.
mutta mistä tää vihlominen johtuu,todella ikävää
tuntuu et ei voi vaan hengittää kun koskee niin kovasti.
tulee välillä tälläisiä mutta musta ei koskaan ole ollu näin pistäviä.
kestää jonkun 1-4 minsaa..
kannattaiskohan huolestua?
sydämmeni on tutkittu toisen sairauden aikana ja siitä on aikaa vuosi nyt.
silloin ei löytynyt sydämmestä mitään vikaa.
mutta mistä tää vihlominen johtuu,todella ikävää
tuntuu et ei voi vaan hengittää kun koskee niin kovasti.