Sydämeni on rikki...Mies satutti;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OonaM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OonaM

Vieras
Meillä oli eilen miehen kanssa ihan kamala riita jonka seurauksena hän sanoi minulle arasta aiheesta joka jälkeen sanoin et "mene v***un., no ei hän lähteny mihkää vaa huusi mulle entistä kovempaa. Minä sitte kauniisti ohjasin häntä (huom.kerran tönäsin) ovea kohti et mene nyt sinne v***un huutamasta. Lapsetkin siis heräsi miehen karjuntaan. Ja olen kyllä saonu et huuda mulle ihan niin paljo ku lystäät mutta älä karju lasten kuullen...no aina se unohtuu ku hää suuttuu ja siinä on sitte oksat poijes. Karjuu mulle naama punasena ja tuntuu et jos teen vääränkin liikkeen niin tulee päälle.
No eilen sitte se yritti tossa mun toitottaessa häntä meneen että istu alas mutta en istunu vaan yritin edelleen saada häntä huutamasta pois täältä. No, hän otti minua käsivarsista kiinni todella todella lujaa ja pakotti sohvalle istumaan. Kun sitten nousin siitä hän riuhtaisi minua seurauksella että kaaduin lattialle. Jalka jäi jotenkin väliin ja nyt koko jalkapöytä on turvonnu. Kädessä on myös sen kovakouraisen istumaan pakottamisen johdosta mustelmia muutama käsivarren ympärillä.

Näin on käyny useamminkin...kun minä olen paha suustani mutta en käy käsiksi. Saatan joskus käden laittaa hälle suun eteen ja sanoa että älä huuda,lapset herää. Mutta näissä tilanteissa hän ottaa ranteistani kiinni ja pakottaa maahan. Kun hän suuttuu hän karjuu joka kerta niin lujaa että lapsen yleensä heräävät tähän. Mutta itse olen sitä mieltä ettei haukku haavaa tee, eli mieskin voisi minua sanallisesti ärsyttää ja loukata kunhan ei käsiksi kävisi. Mitä mieltä olette? Mitä tilanteessa tekisitte?
Olen siis itsekin todella pahapäinen suustani kun suutun mutten käy käsiksi. Ja miehellä kuitenkin ihan eri voimat kuin minulla. Tänään ei olla vielä tavattu mutta odotan häntä tässä tietämättä mitä hänelle sanoisin.

Pelottaa hieman kun hänellä menee suuttuessa täysin itsekontrolli että tuleeko joskus kovempaakin. Eilenkin peitin kasvoni kun todella pelkäsin.
Meillä on näitä tappeluita harva se päivä nykyään..Menimme naimisiin viime kesänä ja lapset pieniä joten ero ei tule kysymykseen. Rakastan kyllä miestäni aina hetkittäin..Välillä inhoan sydämeni kyllyydestä.
Mitä teen?

Opetelkaa molemmat itsehillintää. Helpointa on muuttaa itseään ja omaa käyttäytymistään. Kun käy läpi mielikuvaharjoituksia hankalasta tilanteesta, niin sitten oikean tilanteen tullessa osaakin tehdä asiat vähän paremmin =)

no jos tönit ja laitat sun kättä miehen suun eteen niin en ihmettele yhtään jos se antaa takas. voisin kuvitella että itekin vetäisin sut turpaan. :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja OonaM:
Menimme naimisiin viime kesänä ja lapset pieniä joten ero ei tule kysymykseen. Rakastan kyllä miestäni aina hetkittäin..Välillä inhoan sydämeni kyllyydestä.
Mitä teen?

ei kuulosta kyllä oikealta tosi rakkaudelta. jos toista rakastaa, häntä kohtelee myös sen mukaan. onko lapset siis syy olla naimisissa? sulla on vaihtoehtoina:
-jatkat samaa rataa
-hoidatte miehen kanssa parisuhteenne normaalille tolalle
-eroatte

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
no jos tönit ja laitat sun kättä miehen suun eteen niin en ihmettele yhtään jos se antaa takas. voisin kuvitella että itekin vetäisin sut turpaan. :whistle: :ashamed:

siksi laitan kättä suun eteen kun mies ei monen monen kehotuksen ja käskyn jälkeen ole karjumatta. Miten itse yrittäisit saada miehen hiljaiseksi kun karjuu niin että koko talo herää?Tai annatko miehen sanoa sinun huonoakin huonommasta itsetunnosta vi***tuillen ilman että ärsyynnyt. Ja minun mies ei heivahdakaan minun tönäsystä,sen verran meillä koko eroa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menimme naimisiin viime kesänä ja lapset pieniä joten ero ei tule kysymykseen. Rakastan kyllä miestäni aina hetkittäin..Välillä inhoan sydämeni kyllyydestä.
Mitä teen?

ei kuulosta kyllä oikealta tosi rakkaudelta. jos toista rakastaa, häntä kohtelee myös sen mukaan. onko lapset siis syy olla naimisissa? sulla on vaihtoehtoina:
-jatkat samaa rataa
-eroatte

eroa olen joskus miettinyt että joskos tämä ei olekaan se oikea mies minulle. Mutta kyllä kuitenkin hetkittäin miestäni rakastan...ja useimmiten ehkä kuitenkin. Välillä kuten sanoin inhoan häntä eniten.
Ja mainittakoon vielä että seksiä me emme harrasta enää ollenkaan miehen seksiin liittyvien ongelmien vuoksi. Tuokin vaikuttaa suhteeseemme toden teolla...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitä teen?

-jatkat samaa rataa
-eroatte

eroa olen joskus miettinyt että joskos tämä ei olekaan se oikea mies minulle. Mutta kyllä kuitenkin hetkittäin miestäni rakastan...ja useimmiten ehkä kuitenkin. Välillä kuten sanoin inhoan häntä eniten.
Ja mainittakoon vielä että seksiä me emme harrasta enää ollenkaan miehen seksiin liittyvien ongelmien vuoksi. Tuokin vaikuttaa suhteeseemme toden teolla...

eikö miehelläs seiso? sen takia kiukuttelee?

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

siksi laitan kättä suun eteen kun mies ei monen monen kehotuksen ja käskyn jälkeen ole karjumatta. Miten itse yrittäisit saada miehen hiljaiseksi kun karjuu niin että koko talo herää?Tai annatko miehen sanoa sinun huonoakin huonommasta itsetunnosta vi***tuillen ilman että ärsyynnyt. Ja minun mies ei heivahdakaan minun tönäsystä,sen verran meillä koko eroa...

no siis mieti asiaa sillä kantilta että joku selvästi sua pienempi tulis hyppii sun naamaan eteen. sanoit itekin että osaat olla paha suustas. :whistle: mä en ainakaan riittilantees voi sietää jos joku tulee mun lähelle. ja riidat voi hoitaa vessassa/ulkona tai keskustella asiallisesti. ;)

Mitä teen?

-jatkat samaa rataa
-eroatte

sun käsitys rakkaudesta on kyllä väärä.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
ymmärrätkö kuinka paljon lapset pelkää tuollaista? minä ainakin pelkäsin pienenä ja vähän isompanakin.

Tiedän. Siksi en haluakaan miehen karjuvan. Itse kyllä sanon todella pisteliäästikin välillä mutta en korota ääntäni. Ja puhun "normaaliin tyyliin" ettei lapset häiriinny. Olen mieheltä pyytänyt "aikalisää" mutta emme kumpikaan voi mennä minnekään muualle yöksi. Enkä uskalla alkaa omaa asuntoa vielä hommaamaan jos sitten en haluakaan olla miehestä erossa.

Tämä kuulostaa todella tyhmälle ja typerälle, mutta tämmöistä meillä vain on. Voi kumpa ei olisi...;(

Mitä teen?

-jatkat samaa rataa
-eroatte

seisoo kyllä. Se ei ole ongelma. Mutta mies tulee ennenkuin ehtii edes sisääni kunnolla. Käynyt lääkärissäkin..ei apua.

Opettele olemaan vähemmän pahasuinen. Väkivaltaa se henkinenkin väkivalta on :attn:

Sen jälkeen et provosoi miestäsi noin paljon ja riitatilanteet ei kärjisty noin paljon.

ÄLÄ JÄÄ TILANTEESEEN. LÄHDE HETKEKSI VAIKKA ULOS..KOTIIN JA NUKKUMAAN. ILLALLA TAI YÖLLÄ AIVAN TURHA SELVITELLÄ ASIOITA. NUKUTUN YÖN JÄLKEEN ASIAT NÄYTTÄÄ TAAS AIVAN TOISILTA.

Mitä teen?

-jatkat samaa rataa
-eroatte

seisoo kyllä. Se ei ole ongelma. Mutta mies tulee ennenkuin ehtii edes sisääni kunnolla. Käynyt lääkärissäkin..ei apua.

ja meinaatko että sun mielestä on normaalia elää tuollaisessa parisuhteessa koko loppuelämän? (enkä tarkoittanut seksiongelmia, niille ei voi mitään)

Yhteistyössä