Mä en edelleenkään usko siihen, että vauvaa voi ylensyöttää.Meidänkin neiti puklas eilen aimo määrän pois maitoa kun meinas vahingossa syödä yli 120ml kerralla.
Kannattaa tosiaan soittaa neuvolaan ja kysyä.Itse koetin silloin neuvolasta kysyä neuvoja siitä korvikemäärästä niin neuvolantäti sanoi vaan, että antaa niin paljon kuin syö.Ja lisäsi vielä, että 2viikkonenkin saattaa syödä jo 100ml kerralla.
vaatetuksesta joku kysyi.Meillä on vaunuissa nyt nollakeleillä päällä päivävaatteet eli body+potkuhousut, sitten on ohut villapuku ja kevytvanupuku.Lisäksi on ohuet lapaset, villasukat sekä äitiyspakkauksen toppakenkä+-lapanen-setti.Lakkina on nauhalakki ja lisäksi toppalakki.Sekä tutti!
Hyvin on niillä pärjännyt.Ei ole ollut liian hikinen kun on tullut sisälle.Sitten kun olen sisälle nostanut jatkamaan unia, niin on kuorittu vaatteita pois.
Täällä onneksi ollaan vielä säilytty terveenä.Tuntuu jylläävän jos jonkunlaiset taudit.
Voimia teille kipeille.
Nukuttiin viime yönä tosi huonosti, samoin kun edellisenä yönä.Neiti suostui unille vasta puol yhden ja puol kahden aikaa.Jumppasi vaan silmät kirkkaana sängyssä.No, jos ens yönä sitten nukuttais enemmän.
kakkaamisesta:Meillä vauva kakkaa joskus 3kertaa päivässä, joskus kerran.Nyt ollaan jätetty Cuplatonit pois, niin siltikin masu on pysynyt hyvässä kunnossa.Vissiin suolisto alkaa oleen enemmän kehittynyt niin ei enää niin raa'asti reagoi kaikkeen.
Ulkona nukkumisesta sanoivat neuvolassa, että alle puolivuotista saa nukuttaa ulkona -10 pakkasasteeseen asti.Eli kun on kovempi pakkanen niin sitten pitää vauvan kanssa pysyä sisällä.Mä en oikein sulata tuota!