VOIKO!!??!??!? Soitankin miehelle, se on kaupassa!Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Noista puuroista; meidän neukkutäti sanoi, että riisipuuroa voi antaa jo 4kk lähtien...? Mikä oli mulle ylläri. Mut kaurapuuroo se suositteli meille aamupuuroks... Kaikki menee täällä alas ihan yhtä hyvin. Ja masukin toimii nykyään taas normaalisti :heart:
Roona Mulle ei käyny ne minipillerit yhtään, aloin paisua ja paisua ja kun imetys loppu niin lopetin ne heti ja aihdoin takas vanhoihin pillereihin. pari kiloa lähti heti. Nytkun ollaan miehen kanssa kevyellä linjalla niin mulla on jo 8 kiloa lähtenyt ja painoa on siis 3 kiloa vähgemmän kuin ennen raskautta!! JEEE! Kasvot kaventuneet yms..
+ niistä minipillereistä, mulla tuli samnalaisia oloja, sellanen "olenpa ruma, haiseva ja ällöttävä"-oloja + toki mysö hirveet mielialahäiriöt, vitutti kaikki yms...
Oli niin paljon tekstiä tullut vrk, et kestää lukea läpi muokkaan vielä tekstiä
Naksos kyseli ainakin sairastamisista, meillä oli se 2kk kestänyt flunssa mikä jatkui keuhkoputkentulehdukseksi, mutta nyt ohi, ONNEKSI!
Hipuli09 Meillä n. kuukauden ajan on naurettu ääneen. Ensimmäinen kokemus oli kyl huikaiseva! Aloin ite nauraa ihan tosi paljon
Ainiin, oltiin anopin ja apen luona tuolla metsän keskellä. Menin saunatupaan nukkumaan yöksi YKSIN!!!!!! Mies oli tytön kanssa. Nähtävästi silloin kun en ole ollenkaan samassa asunnossa niin se herää tytön itkuun, mutta muuten ei kyllä mitenkään! JEEE nukuin putkeen 14 tuntia! (heräsin kyllä 4.50 muka kuuntelemaan et haluuks tyttö maitoa, vaikka en ollut edes samassa talossa )
Roona meilläkin tuo paskoo välillä aamuöisin! Välillä herää siihen, välillä ei. Se on TOSI RASITTAVAA!
Nostetaan kissa pöydälle TISSEISTÄ:
Ne ketkä oottelopettaneet imetyksen tai ei ole eka vauva, ONKO TEIDÄN TISSIT SELLAISET NAHKALÄPSYKÄT!?
Missä mun ihanan pyöreät ja kauniit rinnat on??????? Yhtäkkiä nää on tälläiset"pienet" ja riippuvat siis B/C mut sellaiset läpsykät, mitkä pitää työnnellä liiveihin!
Pientä kommentointia tisseistä ken uskaltaa