Sweeney Todd

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Kukaan käyny kattomassa?oliko hyvä?Jännä?Millanen?Kertokaa mielipiteenne,kiitos! :D :flower:

Mä ootan innolla että pääsis joku ilta kattoon ton,jos mies ei innostu niin meen vaikka yksin.Mieskin tykkää et Johnny Depp on hyvä näyttelijä ja arvostaa Burttonin leffoja,mut hällä kuulema tökkii se että on musikaali.Ehkä se luulee et koko laffe on hoilotusta.. :D

Eilen just kävin sen katsomassa..Ja ööh..Hienosti tehty elokuva,mutta ei kovin minun makuun.Depp veti hienosti taas roolinsa ja jopa mulle joka inhomaa musikaaleja,niin tämä oli ihan katsottava,ne lauluosuudet sopi todella hyvin siihen.Mutta kamalan synkkä ja ankea,musta elokuva,mutta sen tyylinenhän sen kuuluukin olla.Myöskin aika ällöttävää ja toistuvaa se mässäily siinä.. :) Mutta kannattee se katsoa,jos sen tyylisistä tykkää..

Alkuperäinen kirjoittaja nystymuikio:
Eilen just kävin sen katsomassa..Ja ööh..Hienosti tehty elokuva,mutta ei kovin minun makuun.Depp veti hienosti taas roolinsa ja jopa mulle joka inhomaa musikaaleja,niin tämä oli ihan katsottava,ne lauluosuudet sopi todella hyvin siihen.Mutta kamalan synkkä ja ankea,musta elokuva,mutta sen tyylinenhän sen kuuluukin olla.Myöskin aika ällöttävää ja toistuvaa se mässäily siinä.. :) Mutta kannattee se katsoa,jos sen tyylisistä tykkää..

No nuo Tim Burttonin leffathan on vähän tommosia,erilaisia ja mies tykkää..Et luulis et tuokin uppoo..Minähän menen,ensinnäkin itse leffakin kiinnostaa ja musikaaleista tykkään..Mut ennen kaikea se Johnny Depp..huoh! :p :D Oliko se niin hyvä laulamaan kun kehutaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja nystymuikio:

No nuo Tim Burttonin leffathan on vähän tommosia,erilaisia ja mies tykkää..Et luulis et tuokin uppoo..Minähän menen,ensinnäkin itse leffakin kiinnostaa ja musikaaleista tykkään..Mut ennen kaikea se Johnny Depp..huoh! :p :D Oliko se niin hyvä laulamaan kun kehutaan?

No jokos oot käyny kattoon?? :) Siis mahtavastihan se laulaa ja tai siis kaikki ne,se on kyllä iso plussa.Hyvä leffa se oli kuitenki,varsinki ku näin jälkikäteen ajattelee..