N
niin
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja no siis joooooooooo:Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Onko kaikissa vl. perheissä sitten niitä suviseuralapsia? Olen ymmärtänyt, että yhteinen ehtoollinen ja siihen liittyvä anteeksisaaminen on mainiokin esileikki?
nolona kysyy hän...
voi jee! mä oon pitänyt sua ihan normaalijärkisenä ihmisenä vaan en kyl pidä enää tän kysymyksen jälkeen. tuntuis nääs et jos jostain tollasta kuulee niin ymmärtää kyllä et se on sen yhden mamman fetissi, ei mikään koko herätysliikkeeseen oleellisena osana kuuluva tapa tai käytäntö. tiedäksä piika-äiti, mä en ihan oikeesti ole varmaan kuullut mtn hullumpaa kuin tää on niin yhdistettynä vl-herätysliikkeeseen. aivan absurdi juttu!
Jotkut kun ei osaa ajatella tai ottaa oikeista sioista selvää;vaan kaikki maailman jutut uskotaan,ja mikä hupaisinta, kerrotaan totena eteenpäin
Täähän on muuten täyttä totta. Ehtoollisen jälkeen on niin hyvä olo, että voi vaikka vähän harrastaa seksiä.
Miksi ei oman puolison kanssa harrastas seksiä,olipa se seuroissa tai missä tahansa???