J
jops
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja erös:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä menen lasten kans, vaikka en enää uskovainen olekkaan. Ja ollaan siellä to-ma.![]()
kiinnostais tietää mikset ole..?? itsekki entinen..
Oon ollu jo monen monta vuotta. Nuorena rupes kiinnostaan kaikki "maailmallinen" ja sille tielle sitten jäin.
miten tuosta tehdään parannusta teidän piireissä? mä oisin kauhean huolissani, jos olisin epävarma suhteestani Jeesukseen. Onhan kyse iänkaikkisuudesta.
Me uskotaan, että kaikesta "maailmallisesta" voi tehdä parannuksen uskomalla ne anteeksi. Uskomalla ne anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Siis uskomalla ne nöyrästi sydämestään anteeksi. En jaksa sitä sen kummemmin selittää, mutta kun tuo parannuksen tekeminen on niin yksinkertainen, ettei sitä monet voi käsittää. Eikä välttämättä edes halua uskoa. Niinhän sitä Raamatussakin kerrotaan jotenkin näin: helpompi on kamelin mennä neulanreiästä läpi, kuin rikkaan tulla Jumalanvaltakuntaan. Ja tosta Jumalan valtakunnasta myös sanotaan, että sinne on niin ahdas portti, ettei siitä moni mahdu jne...
Että tämmöstä..