Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta loppujen lopuksi me kaikki olemme Afrikasta joten pakataan laukut ja lähdetään!
Juuri näin :flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta loppujen lopuksi me kaikki olemme Afrikasta joten pakataan laukut ja lähdetään!
Alkuperäinen kirjoittaja veras:Eihän mun sukujuurilla ole mitään merkitystä, olen suomalainen joka puhuu suomea.
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Va e de för lista, får man komma me? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta loppujen lopuksi me kaikki olemme Afrikasta joten pakataan laukut ja lähdetään!
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Va e de för lista, får man komma me? :saint:
Beror på vart du borDen e alltså för svenskspråkiga i norra esbo, stor-alberga, vad man nu vill kalla det för.
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta loppujen lopuksi me kaikki olemme Afrikasta joten pakataan laukut ja lähdetään!
Enkä muista miten monta sukupolve (oiskohan ollu jotain 400?), nin ollaan kaikki sukua keskenämme, koko maailmassa! Suomessa ei varmaankaan kyllä tarvita noin montaa, sata varmaan riittää![]()
Vi har det lite bättre ställt, vi e ca 300 svenskspråkiga o 54 000 finsk- o ryskspråkiga...Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Bor på en språkö, och här finns typ 300 svenskspråkiga av 90 000 finsk- och ryskspråkiga :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Kyllä sukujuurilla on merkitystä, ne muodostavat henkilön identiteetin vielä vuosisatojen takaa, antavat itsetuntoa. Silloin ei tarvitse yrittää pönkittää sitä turhalla vihamielisyydellä ja olla kateellinen muille, ei tule tunnetta että "noilla on kaikki hyvin ja se on niitten syytä että mulla menee kurjasti".Alkuperäinen kirjoittaja veras:Eihän mun sukujuurilla ole mitään merkitystä, olen suomalainen joka puhuu suomea.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:että suomenkieliset on kateellisia ruotsinkielisille en kyllä tiedä miksi tai mistä syystä mutta näin se on.