http://mvlehti.net/2015/11/03/lieksalaisen-suvakin-aivopieru-tiistaiseen-syysiltaan/
Kyllä mä selailen välillä mv-lehteä. Ei tartte ottaa siitä hernettä nenään.
Siellä on ihan hyviä juttuja, vaikka sävy onkin huono.
Ja mediakriittisenä osaan kyllä katsoa mikä on totta ja mikä ei.
Noniin asiaan...
Tämähän on mielestäni erittäin hyvä uutinen!
Itse en kannata Stubbin metropolihanketta juuri lainkaan. Minun mielestä haja-asutus on parempi ratkaisu. Toivoisin, että sellainen olisi mahdollista pitää, eikä kaikki ahtauduttaisi tänne kehä 3:n sisäpuolelle.
Lieksassa ei siis ole lainkaan julkista liikennettä?
Jos maahanmuuttajien ansioista sellainen sinne saataisiin, sehän olisi loistavaa.
Ikäjakauma on ilmeisesti vanhemman puoleista, joten uskon, että hekin hyötyisivät suuresti julkisesta liikenteestä.
Täytyy toivoa, että nämä tulokkaat viihtyisivät maaseudulla/kehä 3:n ulkopuolella, tai jos minusta on kiinni niin säädökset ja lait muutettaisiin niin, että heille määrättäisiin asuinpaikka.
Tulokkaat saisivat parhaassa tapauksessa palveluita takaisin, sinne missä niitä kaivataan.
Kyllä mä selailen välillä mv-lehteä. Ei tartte ottaa siitä hernettä nenään.
Siellä on ihan hyviä juttuja, vaikka sävy onkin huono.
Ja mediakriittisenä osaan kyllä katsoa mikä on totta ja mikä ei.
Noniin asiaan...
Tämähän on mielestäni erittäin hyvä uutinen!
Itse en kannata Stubbin metropolihanketta juuri lainkaan. Minun mielestä haja-asutus on parempi ratkaisu. Toivoisin, että sellainen olisi mahdollista pitää, eikä kaikki ahtauduttaisi tänne kehä 3:n sisäpuolelle.
Lieksassa ei siis ole lainkaan julkista liikennettä?
Jos maahanmuuttajien ansioista sellainen sinne saataisiin, sehän olisi loistavaa.
Ikäjakauma on ilmeisesti vanhemman puoleista, joten uskon, että hekin hyötyisivät suuresti julkisesta liikenteestä.
Täytyy toivoa, että nämä tulokkaat viihtyisivät maaseudulla/kehä 3:n ulkopuolella, tai jos minusta on kiinni niin säädökset ja lait muutettaisiin niin, että heille määrättäisiin asuinpaikka.
Tulokkaat saisivat parhaassa tapauksessa palveluita takaisin, sinne missä niitä kaivataan.