Suututteko kun tuun kylään omine eväineni?

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu tosi tosi laiskana:
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
No sitten on mun mielestä aika törkeetä. Ite en ainakaan kehtais olla tarjoomatta, ja mut on ainakin opetettu tarjoamaan omistaan myös muille.
Näinpä. Sama kuin menisi karkkipussin kanssa vieraileen eikä karkin karkkia tarjoile kenellekään, mutta ottaisi kyllä toisen tarjoamaa suklaata itse.

Ahneutta ja röyhkeyttä vaan.

Ahnehan ottaa aina omat eväät kylään mukaan :LOL: ja vie vielä herkkuja tuliaisiks :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä en juo mehua/teetä :eek:

Mä haluun PepsiMaxia ja kyllähän sitä pitäisi kaikilla kaapissa olla |O

Pitäähän mullakin olla kahvijuojien varalla kahvia ja vielä kahvinkeitinkin :saint:
Tule meille kylään! Kaapissa on kylmä pepsi max ja lattialla köllii kolme lämmiltä. Eli 6 litraa limua vielä :p Syödään vaiks jätskiä ja ei olla ikinä aikuisia kahvi-pulla- kuiviksia. Säilyy se kahvinkeitinki puhtaana kaapissa. :)

Huoneenlämpöistä Pepsiä :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

On kans jääkaappikylmää. Ja jääpaloja on pakkasessa siun kaltaista special-vierasta varten. Saat ihan oman pullon. (Btw. täällä on nyt 4-packit vaan 3,99 Prismassa. Niitä on kannettu niskaväärällä...)


Tulossa ollaan :wave:
 
PipariSuu
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu tosi tosi laiskana:
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
No sitten on mun mielestä aika törkeetä. Ite en ainakaan kehtais olla tarjoomatta, ja mut on ainakin opetettu tarjoamaan omistaan myös muille.
Näinpä. Sama kuin menisi karkkipussin kanssa vieraileen eikä karkin karkkia tarjoile kenellekään, mutta ottaisi kyllä toisen tarjoamaa suklaata itse.

Ahneutta ja röyhkeyttä vaan.

Ahnehan ottaa aina omat eväät kylään mukaan :LOL: ja vie vielä herkkuja tuliaisiks :xmas:
No on se silloin, jos itse syö niitä eväitä pelkästään, mutta kuvittelee saavansa silti toiselta jotain. Sama kuin toinen ottaisi jotain sellaista ruokapöytään, josta sää tykkäisit kovin, mutta varaa sitä vain niin vähän, että syö itse kaiken.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu tosi tosi laiskana:
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
No sitten on mun mielestä aika törkeetä. Ite en ainakaan kehtais olla tarjoomatta, ja mut on ainakin opetettu tarjoamaan omistaan myös muille.
Näinpä. Sama kuin menisi karkkipussin kanssa vieraileen eikä karkin karkkia tarjoile kenellekään, mutta ottaisi kyllä toisen tarjoamaa suklaata itse.

Ahneutta ja röyhkeyttä vaan.

Ahnehan ottaa aina omat eväät kylään mukaan :LOL: ja vie vielä herkkuja tuliaisiks :xmas:
No on se silloin, jos itse syö niitä eväitä pelkästään, mutta kuvittelee saavansa silti toiselta jotain. Sama kuin toinen ottaisi jotain sellaista ruokapöytään, josta sää tykkäisit kovin, mutta varaa sitä vain niin vähän, että syö itse kaiken.
Mä juon pepsini kyllä mutta en mä kolmioleipä taskussa kylään mee :LOL: tai oon voinu yllärinä muuten mennäkin, enkä oleta että mut kylässä ruokitaan.

 
PipariSuu
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä juon pepsini kyllä mutta en mä kolmioleipä taskussa kylään mee :LOL: tai oon voinu yllärinä muuten mennäkin, enkä oleta että mut kylässä ruokitaan.
Eikä vieraat varmaan oleta, että tulet herkuttelemaan heidän kotiinsa antamatta yhtään mitään kenellekään muille.
 
Keijumetsän Lilja
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Siniliida:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Suuttuisisin kyllä, jos lapsieni nähden nautit pepsimaksia. Mulla kun ei ole limua yleensä kaapsissa, joten ei olisi kiva lasten sivusta seurata, kun toinen herkuttelee. Mun mielestä aikuiselle pitäisi kelvata sitä mitä tarjolla on, jollei muuta, niin kraanavettä. Tietty, jos jotain ruokavalio-ongelmia tai jotain muuta pakollista kuten lääkkeitä ym.
nyt olen sanaton. :|
Minäkin. Lapset tietää, ettei ne saa juoda limua kun juhlissa tai sit saunailtana. Ja et se limu on vähän niikun aikuisten juomaa, etenkin noi mustat juomat.

Ja minä.


Mä juon Pepsiä päivittäin mutta poikani ei, se on äidin juomaa :p

Ja jos mä kylässä en saa omaa limppariani juoda niin en kyllä toista kertaa siinä paikassa kyläile.
mutta tarjoatko sitä muille?

En. Tuliaiset ovat erikseen :wave:
Ai no kyl mä todellakin tarjoisin muillekin, jos mulla oma limupullo mukana olis, ja jättäisin loput sinne kyläpaikkaan...

Puolentoista litran pullosta ei parin tunnin jälkeen ole muuta jäljellä kuin tyhjät kuoret :ashamed: siitä ei jää jaettavaksi :/
Mut siitä saa pantin.
 
PipariSuu
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä juon pepsini kyllä mutta en mä kolmioleipä taskussa kylään mee :LOL: tai oon voinu yllärinä muuten mennäkin, enkä oleta että mut kylässä ruokitaan.
Edelliseen tuli kirjoitusvirhe (vieraat=talonväki).

Niin ja tuo on verrattavissa siihen kuin että talonväki keittää vain itselleen kahvia tarjoamatta sitä muille (vaikka toinen sitä haluaisi).
 
Kyllä meille saa tulla oman pepsin kanssa, meillä ei nimittäin pepsiä ole ikinä. En tykkää siitä kuten en kahvistakaan. Jaffaa ja kokista taas saattais olla... Meijän yksillä kavereilla on mukana lapsille aika usein tripit vaikka meiltäkin mehua saa, mutta eipä se mua oo ikinä haitannut.
 
Vera
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:
No kai nyt aikuinen ihminen osaa yhden vierailun ajan olla ilman juomaakin?
En itse ainakaan aina kylään mennessä oleta että siellä TÄYTYY tarjota minulle kahvia.
Ja kyllä vähän pitkään kattoisin jos jotain limua tosiaan alkaisit lasten nähden litkiä...
Tätä mieltä minäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Puolentoista litran pullosta ei parin tunnin jälkeen ole muuta jäljellä kuin tyhjät kuoret :ashamed: siitä ei jää jaettavaksi :/
Mut siitä saa pantin.

Honostooppari ottaa taatusti senkin mukaansa! :p
Kyllä :D Mä en voi sietää kun vieraat jättää tyhjät pullonsa mun nurkkiin joten en jätä niitä itsekään :whistle:

 
Keittiönoita
Mä olisin vaan tyytyväinen, jos ne, joille mun tarjottavani eivät sovi joko allergioiden tai muiden syiden takia, ottavat omat eväät mukaan. Eikä niitä tosiaan tarvitse jakaa kaikkien kesken. Vasta ihan viime aikoina olen alkanut valmistaa - kun tulee lähipiirini eli systerin sakki ja vanhempani kylään - tarjottavat, jotka ovat munattomia, maidottomia, lihattomia, kalattomia, herneettömiä, pähkinättömiä ja pavuttomia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä en juo mehua/teetä :eek:

Mä haluun PepsiMaxia ja kyllähän sitä pitäisi kaikilla kaapissa olla |O
Omia sanojasi lainaten:


Mä en ymmärrä miks pitää ees moista myrkkyä tarjota. /juoda

Onko pepsi max muka terveellisempää ku kahvi? Salli mun nauraa.
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä olisin vaan tyytyväinen, jos ne, joille mun tarjottavani eivät sovi joko allergioiden tai muiden syiden takia, ottavat omat eväät mukaan. Eikä niitä tosiaan tarvitse jakaa kaikkien kesken. Vasta ihan viime aikoina olen alkanut valmistaa - kun tulee lähipiirini eli systerin sakki ja vanhempani kylään - tarjottavat, jotka ovat munattomia, maidottomia, lihattomia, kalattomia, herneettömiä, pähkinättömiä ja pavuttomia.
jäävettäkö sä niille tarjoilet :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä en juo mehua/teetä :eek:

Mä haluun PepsiMaxia ja kyllähän sitä pitäisi kaikilla kaapissa olla |O
Omia sanojasi lainaten:


Mä en ymmärrä miks pitää ees moista myrkkyä tarjota. /juoda

Onko pepsi max muka terveellisempää ku kahvi? Salli mun nauraa.

Arvaa kuinka paljon mä täällä hekotan :saint:

 
PipariSuu
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Puolentoista litran pullosta ei parin tunnin jälkeen ole muuta jäljellä kuin tyhjät kuoret :ashamed: siitä ei jää jaettavaksi :/
Mut siitä saa pantin.

Honostooppari ottaa taatusti senkin mukaansa! :p
Kyllä :D Mä en voi sietää kun vieraat jättää tyhjät pullonsa mun nurkkiin joten en jätä niitä itsekään :whistle:
Ettei vaan olis joku muu tähän syynä?








....raha?....

Mutta eihän se mulle kuulu :p
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
jäävettäkö sä niille tarjoilet :eek:
Oon kuule opetellut ihan tekemään sellaisia superallergiatarjottavia :D Paljon mieluummin kyllä söisin "oikeita" tarjottavia, mutta onhan se toisaalta helpompaa tehdä vain yksi suolainen piirakka, yksi makea kakku ja muutama laji pikkuleipiä kuin alkaa vääntää monen eri ihmisen erityisruokavalioihin kullekin erikseen sopivat tarjottavat. Onneksi nykyajan diabeetikot saa syödä sokeria, joten tuohon listaan ei tarvitse lisätä vielä "sokeriton" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Puolentoista litran pullosta ei parin tunnin jälkeen ole muuta jäljellä kuin tyhjät kuoret :ashamed: siitä ei jää jaettavaksi :/
Mut siitä saa pantin.

Honostooppari ottaa taatusti senkin mukaansa! :p
Kyllä :D Mä en voi sietää kun vieraat jättää tyhjät pullonsa mun nurkkiin joten en jätä niitä itsekään :whistle:
Ettei vaan olis joku muu tähän syynä?








....raha?....

Mutta eihän se mulle kuulu :p

:LOL: :LOL: :LOL:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä en juo mehua/teetä :eek:

Mä haluun PepsiMaxia ja kyllähän sitä pitäisi kaikilla kaapissa olla |O
Omia sanojasi lainaten:


Mä en ymmärrä miks pitää ees moista myrkkyä tarjota. /juoda

Onko pepsi max muka terveellisempää ku kahvi? Salli mun nauraa.

Arvaa kuinka paljon mä täällä hekotan :saint:
Ei oo vaikea arvata, aika hervottomia on jutut joka puolella. Mikähän ihmisiä vaivaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä en juo mehua/teetä :eek:

Mä haluun PepsiMaxia ja kyllähän sitä pitäisi kaikilla kaapissa olla |O
Omia sanojasi lainaten:


Mä en ymmärrä miks pitää ees moista myrkkyä tarjota. /juoda

Onko pepsi max muka terveellisempää ku kahvi? Salli mun nauraa.

Arvaa kuinka paljon mä täällä hekotan :saint:
Ei oo vaikea arvata, aika hervottomia on jutut joka puolella. Mikähän ihmisiä vaivaa?
Mummoikäisen halvat huvit :saint:

 

Yhteistyössä