Suututteko kun tuun kylään omine eväineni?

Kahvi, elämän eliksiiri :headwall: :headwall: :headwall:

Mä en ymmärrä miks pitää ees moista myrkkyä tarjota.


Mä en oo koskaan ollut makean perään enkä oo kahvia juonut. Edelleen multa, yli 4-kymppiseltä kysytään joko mä olen OPPINUT jumaan kahvia :eek:

Useimmiten kylässä ei muuta tarjolla olekaan kuin kahvia ja pullaa :/

Useimmiten mulla on mukana ainakin juomat (myös alkoholittomat ) kun meen kylään B)





 
essi
No on sulla kummia tuttavia jos ei ymmärrä ettei kaikki kahvia juo. Tuleehan sitä hanasta vettä, suurimmalla osalla kuitenkin veden ja kahvin lisäksi on kotona myös teetä ja mehua. Jos mikään niistä ei kelpaa, niin ota ihmeessä omat juomat mukaan, miten siitä kukaan voisi suuttua?
 
Mua kyllä suututti, kun anoppi, hänen mies ja 2 poikaa tulivat kylään viikonlopuksi ja niillä oli muovipussillinen ruokaa mukana. Olin itse edellisenä päivänä käynyt kaupassa ostoksilla sitä varten että on vieraille tarjottavaa |O
 
venla
no suoraan sanottuna ehkä vähän loukkaantuisin jos kutsuisin meille varta vasten vieraita, leipoisin ja laittaisin tarjottavaa ja sitten vieraat läväyttäisi oman valtsun kauppakassin pöytään ja alkais vetää näkkäriä. :eek: kyllä mä vieraille tarjoon yleensä muutakin kun kahvia ja pullaa.

ja ite kyläillessäni pakottaudun maistamaan sitä vähän epäillyttävämmän näköistäkin tekelettä ja kehunkin vielä vaikka hampaat irvessä. mä kun en kyläile jokaikinen päivä jossain, niin ei mun ruokavalio siihen kaadu että joskus kyläillessä tulee syötyä jotain ei-niin-hyvää-ja-terveellistä. tätä kutsutaan hienoissa piireissä kohteliaisuudeksi.
 
En suuttuis, säästäis multa vaivan ja sen oudon "otat sä jotain juotavaa?" keskustelun. Mäkää juo kahvia, multakin kysytään milloin mä aion oppia sen.

Miks mä yrittäisin oppia jotain ällöä, riippuvaisuutta aiheuttavaa myrkkyä juomaan? :D Tupakasta oli jo tarpeeks haittaa.
 
PipariSuu harmaana ku loggautui vahingos pois
Ei ole mitään hävettävämpää kuin mennä omien eväiden kanssa vieraille, napsia itse omia eväitään tarjoamatta toiselle varsinkin jos toinen on nähnyt vaivaa esim. tehnyt pullia jne. Mutta jos ne tuo ns. taloon tarjolle muillekin niin ihan jees!

Kyllä meille muutamia kavereita tulee, jotka ottaa esim. korppupussin mukaan, jota syödään sit mun keittämän kahvin/teen/mehun ja muiden tarjoilujen kanssa.
 
Suuttuisisin kyllä, jos lapsieni nähden nautit pepsimaksia. Mulla kun ei ole limua yleensä kaapsissa, joten ei olisi kiva lasten sivusta seurata, kun toinen herkuttelee. Mun mielestä aikuiselle pitäisi kelvata sitä mitä tarjolla on, jollei muuta, niin kraanavettä. Tietty, jos jotain ruokavalio-ongelmia tai jotain muuta pakollista kuten lääkkeitä ym.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Suuttuisisin kyllä, jos lapsieni nähden nautit pepsimaksia. Mulla kun ei ole limua yleensä kaapsissa, joten ei olisi kiva lasten sivusta seurata, kun toinen herkuttelee. Mun mielestä aikuiselle pitäisi kelvata sitä mitä tarjolla on, jollei muuta, niin kraanavettä. Tietty, jos jotain ruokavalio-ongelmia tai jotain muuta pakollista kuten lääkkeitä ym.
nyt olen sanaton. :|
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä en juo mehua/teetä :eek:

Mä haluun PepsiMaxia ja kyllähän sitä pitäisi kaikilla kaapissa olla |O

Pitäähän mullakin olla kahvijuojien varalla kahvia ja vielä kahvinkeitinkin :saint:
Just tuolla sanoit, ettet tee yhtään mitään vieraille..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä en juo mehua/teetä :eek:

Mä haluun PepsiMaxia ja kyllähän sitä pitäisi kaikilla kaapissa olla |O

Pitäähän mullakin olla kahvijuojien varalla kahvia ja vielä kahvinkeitinkin :saint:
Näin myös mulla :D pepsimax, ilman ei voi elää.
Mut kyl mä hienotunteisesti juon kahvia kylässä, jos ei erikseen tarjouduta teetä keittää. Ai että kun joku keksis tarjota pepsimaxii.. =)
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Kahvi, elämän eliksiiri :headwall: :headwall: :headwall:

Mä en ymmärrä miks pitää ees moista myrkkyä tarjota.


Mä en oo koskaan ollut makean perään enkä oo kahvia juonut. Edelleen multa, yli 4-kymppiseltä kysytään joko mä olen OPPINUT jumaan kahvia :eek:

Useimmiten kylässä ei muuta tarjolla olekaan kuin kahvia ja pullaa :/

Useimmiten mulla on mukana ainakin juomat (myös alkoholittomat ) kun meen kylään B)


olen minäki maistanu joskus kahvia, kokonaista ½ kuppia.
riitti mulle... :x
 
jaana
No kai nyt aikuinen ihminen osaa yhden vierailun ajan olla ilman juomaakin?
En itse ainakaan aina kylään mennessä oleta että siellä TÄYTYY tarjota minulle kahvia.
Ja kyllä vähän pitkään kattoisin jos jotain limua tosiaan alkaisit lasten nähden litkiä...
 

Yhteistyössä