Suutuinko turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huuhkaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huuhkaja"

Vieras
Mies oli sitten taas vaihteeks onnistunu eilen illalla kusemaan pöntön ohi. (Kyllä, on aikuinen mies). Mä olin itse ollut jo silloin nukkumassa ja aamulla kun olin laittamassa pyykkejä pesukoneeseen, ihmettelin miksi käsipyyhe on rytätty pyykkikoriin muiden vaatteiden sekaan märkänä. Haisi aivan törkeän pahalle koko pyykkikori ja pidin miehelle saarnan, ettei KÄSIPYYHKEESEEN kuivata mitään kusilammikoita, kun kerran moppikin on olemassa. Mies sitten karjui mulle, että koko huusholli on täys pyyhkeitä, mitä siitä sitten, jos hän nyt yhtä käsipyyhettä siihen hommaan käyttää. Emt. Jotenkin säikähdin miehen suoranaista raivoamista asiasta.. Tästä on kyllä ennenkin puhuttu. Tytär säikähti todella kovin myös isänsä huutoa ja alkoi itkemään. Minä myös. Jotenkin pelkäsin myös, että lyö mua kun oli niin vihainen.. Kerran on suuttuessaan tönässyt mua niin, että olen lentänyt selälleni lattialle...

Olisin hermostunut totaalisesti, aikunen ei sisäsiisti äijä on oksettava. Meillä ei kyllä moppiinkaan kuivattaisi kusilätäköitä... yök.

Selvinpäinkö mies käsvi vessassa?

Minusta sutuit turhasta. Minusta tärkeintä, että sotkut on pyyhitty pois ja meillä pyyhkeitä niin paljon ja ne pestään hyvin, joten mikähän se ongelma on. Minäkin pyyhin aamulla meidän 4kk ikäisen pojan pissalammikon käsipyyhkeellä kun sattui osumaan käteen. Vaipanvaihdon yhteydessä kun tuo poika aina välillä pissaa. Ei mies ole koskaan asiasta minulle huutnut/raivonnut ja olisi kyllä ihan käsittämätöntä jos niin tekisi. Heti laitan pyyhkeen pesuun tietysti.

[QUOTE="vieras";24646971]Olisin hermostunut totaalisesti, aikunen ei sisäsiisti äijä on oksettava. Meillä ei kyllä moppiinkaan kuivattaisi kusilätäköitä... yök.

Selvinpäinkö mies käsvi vessassa?[/QUOTE]

minusta ei ole yököttävää jos käy vahinko. Meidän 6v poikakin välillä pissaa ohi pöntön ja 4kk ikäinen vauva pissailee jatkuvasti vaipanvaihdon yhteydessä. Voi aikuisellekin käydä vahinko. Ei ole niin helppoa.

Mutta onneksi naiset on täydellisiä :(

[QUOTE="vieras";24646971]Olisin hermostunut totaalisesti, aikunen ei sisäsiisti äijä on oksettava. Meillä ei kyllä moppiinkaan kuivattaisi kusilätäköitä... yök.

Selvinpäinkö mies käsvi vessassa?[/QUOTE]

Sama juttu. Voi luoja jos aikuinen ihminen ei osaa kusta pönttöön! Ja vielä siivoaa pyyhkeellä :O!!

minusta ei ole yököttävää jos käy vahinko. Meidän 6v poikakin välillä pissaa ohi pöntön ja 4kk ikäinen vauva pissailee jatkuvasti vaipanvaihdon yhteydessä. Voi aikuisellekin käydä vahinko. Ei ole niin helppoa.

Mutta onneksi naiset on täydellisiä :(

Lapset on vähän eri asia, mutta kyllä jokaisen aikuisen pitää osata kusta pönttöön! Ei se reikä niin pieni ole ettei sinne osu. Ja sen aikaa jokainen aikuinen jaksaa keskittyä, ettei seinille tai lattioille roiski. Jos siis on kyse terveestä ihmisestä.

Minäkin pyyhin aamulla meidän 4kk ikäisen pojan pissalammikon käsipyyhkeellä kun sattui osumaan käteen. Vaipanvaihdon yhteydessä kun tuo poika aina välillä pissaa. Ei mies ole koskaan asiasta minulle huutnut/raivonnut ja olisi kyllä ihan käsittämätöntä jos niin tekisi. Heti laitan pyyhkeen pesuun tietysti.

Mutta pienen vauvan ja aikuisen miehen pissoissa ja niiden pissojen hajuissa on melkoinen ero.

Siis hyi jos joku kuivaa pissat pyyhkeeseen?!? Siinähän on paperia vieressä... Todellakin olisin räjähtäny jos meillä joku olis pyyhkeeseen tai moppiin pissalammikkoa pyyhkiny.

Ei ne pissat siinä pyyhkeessä enää pesun jälkeen ole, kyllä tuo nyt vähän vouhkaamista. Pääasia, että siivosi jälkensä. Se on kyllä mun mielestä huolestuttavaa jos mies raivoaa tuollaisesta asiasta ja pelkäät väkivaltaa, kaikki ei teillä taida olla ihan kohdallaan.

No eihän se kusi siitä lattialta poistu jos pyyhkeeseen vaan pyyhkii. Ja joo, kyllä mäkin pesen kunnolla kaikki pyyhkeet 60 asteessa, mutta meillä on erikseen lattia-, käsi-, ja pyllypyyhkeet. Kyllähän se kusi nyt täytyy ihan pestä siitä lattialta myös!?

[QUOTE="Mä";24647027]Siis hyi jos joku kuivaa pissat pyyhkeeseen?!? Siinähän on paperia vieressä... Todellakin olisin räjähtäny jos meillä joku olis pyyhkeeseen tai moppiin pissalammikkoa pyyhkiny.[/QUOTE]

Erinäisiä koiranpissoja siivonneena tiedän että isoon pissalammikkoon saa topata puoli vessapaperirullallista paperia, jos sen meinaa paperilla kuivata. Koiranpissaan käytämme ensin sanomalehteä kuivattamaan isomman lätäkön ja sitten pyyhimme talouspaperilla. Välillä meillä on vanhoja pyyhkeitä tai lakanoita noita vahinkoja varten ja ne ovat silloin kertakäyttöisiä pyyhkeitä.

Oliko mies humalassa pissatessaan lattialle? Aikuiselle miehelle ei pitäisi käydä tuollaista ainakaan toistuvasti. Joka tapauksessa jos tuota tapahtuu useasti, miestä varten kannattaa pistää vessan kaappiin vanhoja räsyjä lattian pyyhkimistä varten, helpommin tulee varmaan siitä ottaneeksi kuin lähtee hakemaan moppia siivouskaapista. Meilläkään ei ole mopilla siivottu mitään eritteitä, mutta jossain ehkä se kuuluu talon tapoihin.

Ap, miehesi tuntuu kyllä pelottavalta (alkoholiongelmaakin?), toivottavasti osaat lähteä suhteesta, jos tilanne tuntuu oikeasti siltä.

Eiköhän tuossa pyyhettä suurempi ongelma ole se että sinä(ja ehkä lapsennekin)pelkäätte miestä.
Ja pyyhkeeseen kuivaaminen ei ole itsenikään mielestä mikään ideaali ratkaisu mutta pyyhkeen saa aina pestyä. On täällä luettu miehistä jotka pissaavat sänkyyn, ympäri asuntoa ym. eivätkä todellakaan ole siivonneet jälkiänsä.

[QUOTE="Huuhkaja";24647068]No eihän se kusi siitä lattialta poistu jos pyyhkeeseen vaan pyyhkii. Ja joo, kyllä mäkin pesen kunnolla kaikki pyyhkeet 60 asteessa, mutta meillä on erikseen lattia-, käsi-, ja pyllypyyhkeet. Kyllähän se kusi nyt täytyy ihan pestä siitä lattialta myös!?[/QUOTE]

voisko miehen raivo johtua teidän erilaisista siivoustarpeista????

tai siis aika harva mies eritteelee millä pyyhkeillä saa mitäkin sotkua siivota ja millä rätillä saa mitäkin pintoja pyyhkiä... Mun mies ei ainakaan pysy mukana, siksi se siivoaa aina semmosilla kuituliinoilla, jotka voi huoletta heittää käytön jälkeen roskiin....

toinen juttu, on se, että voiskos miehes PIKKASEN TUNTEA ALEMMUUTTA? Muija huutaa että oot siivonnu pissas väärällä rätillä :O Kyllä siinä on kuule miehisyys kaukana..

Muuten en kommentoi miehen huutoa, kun en teitä tunne.