T
tipi
Vieras
Eli odotan toista lastamme ja rv 17 alkoi juuri. Töypaikallani minun oli pakko kertoa ja monet ystävistän itietävät asiasta. Olen kertonut, jos on kysytty tai muuten ollut aiihe esillä. Alkuraskaudesta oli kiukkuinen ja väsynyt enkä oikein osannut iloita koko asiasta, nyt menee jo paremmin. Ei kuitenkaan tullut kerrottua toisella paikkakunnalla asuville vanhemmillemme. Ja vaikka muutaman viikon välein näemme, et asia ole tullut puheeksi vieläkään. Olimme kyllä päättäneetkin, ettei heti kerrota. Nyt kuitenkin aika moni jo tietää, he ei. Minua kuitenkin kiehtoisi kovasti ajatus, että odottaisimme, että he itse huomaavat ja kysyvät asiasta. Vatsa alkaa jo näkyä, joten luulisi, että kohta alkaisivat epäillä. Nyt iski kuitenkin pieni pelko, että toivottavasti eivät loukkaannu, kun ei ole kerrottu. Jotenkin vaan ajattelin, että mitä he sillä tiedolla tekevät. Ihan tarpeeksi aikaisin kuitenkin lopulta saavat asian tietoonsa. Ja ekassa raskaudessa saivat alusta asti elää mukana, ei tässä toisessa nyt mitään mainittavaa vielä ole ollut. Mieleeni on vain jäänyt äitini ensimmäinen lause, kun ekasta raskaudesta kerrottiin ja rv oli 9: "miksette te ole kertonu aikaisemmin!?"
Eli mitä luulette, loukkaantuvatko? Onko kokemuksia?
Eli mitä luulette, loukkaantuvatko? Onko kokemuksia?