Suuttuisitteko miehen kertomattomuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *-*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*-*

Vieras
Suutuisitteko, jos jonain päivänä huomaisitte pöydällä vakuutusmaksun oudolle auton rekkarille. Selviäisi, että mies on ottanut nimiinsä vanhempiensa ennen omistaman auton (eikä ihan halvemmasta päästä) jota ajaa ja käyttää vallan miehen veli. Mies siis omistaa auton ja maksaa vakuutukset autosta, (ehkä myös lainan) jota ei ikinä itse käytä. Onko siis syytä suuttua, jos mies ei ole kertonut teille mitään tälläisestä autopelleilystä? Rahat on erikseen, eli minulta ei ole pois vaikka maksaisi koko sukunsa laskut, mutta itse kun yrität olla avoin kaikesta ja toinen ei näe taas näe tarvetta kertoa mistään asioistaan..

no riippuu siitä syystä et miks se ottanu nimiinsä se ja miks se maksaa. Jos siihen on syy niin fine mutta saattaisin mainita et jos miehellä on se verran ylimääräistä niin olis kotonaki rahareikiä mihin kys. rahat vois laittaa.

Jos veli ajaa kolarin, kuka maksaa?

Turhan iso riski, lisäksi auton arvo tippuu reippaasti vuosittain eli riippuen ostohinnasta on kallista lystiä omistaa auto, saati sitten toisen auto jolla ei edes aja.

no riippuu siitä syystä et miks se ottanu nimiinsä se ja miks se maksaa. Jos siihen on syy niin fine mutta saattaisin mainita et jos miehellä on se verran ylimääräistä niin olis kotonaki rahareikiä mihin kys. rahat vois laittaa.

Miehen vanhemmat elää yli varojensa ja mies sitten yrittää "paikkailla" niitten rahankäyttöä. Mutta pointtina oli se, että sain tietää asiasta pöydälle jääneen vakuutuslapun takia. Mies ei siis itse kertonut olevansa auton haltija eikä sitä että hän siitä maksut maksaa.

[QUOTE="aloittaja";25819112]Miehen vanhemmat elää yli varojensa ja mies sitten yrittää "paikkailla" niitten rahankäyttöä. Mutta pointtina oli se, että sain tietää asiasta pöydälle jääneen vakuutuslapun takia. Mies ei siis itse kertonut olevansa auton haltija eikä sitä että hän siitä maksut maksaa.[/QUOTE]

Pian on miehesikin veloissa ja vaikeuksissa, aikuiset huolehtikoon itse omista varoistaan/veloistaan, etenkin nämä ylivarojensa eläjät.

[QUOTE="aloittaja";25819112]Miehen vanhemmat elää yli varojensa ja mies sitten yrittää "paikkailla" niitten rahankäyttöä. Mutta pointtina oli se, että sain tietää asiasta pöydälle jääneen vakuutuslapun takia. Mies ei siis itse kertonut olevansa auton haltija eikä sitä että hän siitä maksut maksaa.[/QUOTE]

Tuo ei ole hyvä syy joten herneet menis nenään aika pitkälti. Eri asia olis ollu jos vaikka olis auttanu veljeensä väliaikaisesti tms..

no kyllä toi kertomattomuus olis laittanu närästämään..Olisko nii ettei miehes olis uskaltanu/kehdannu mainita asiasta..

[QUOTE="gitta";25819093]Onkohan järjestely vain tilapäinen? Voihan olla että veli maksaa takaisin...[/QUOTE]

Auto ei siis ole ollut veljen vain veljen käytössä. Auton omistivat ennen miehen vanhemmat, nyt sitten mies. Eikä miehen veli pysty maksamaan mitään. On muutenkin miehelle velkaa. Osaavat ilmeisen hyvin käyttää miehen sukurakkautta hyväkseen kiun pitävät pankkina toista

[QUOTE="vieras";25819132]Pian on miehesikin veloissa ja vaikeuksissa, aikuiset huolehtikoon itse omista varoistaan/veloistaan, etenkin nämä ylivarojensa eläjät.[/QUOTE]

Jep. Tätä oon miettinyt itekin. Etenkin kun mies kovasti olisi menossa naimisiin, mutta ei paljoa kannata kun ei tiedä mitä lainoja ja autoja sitä saa tahdon jälkeen omikseen.

[QUOTE="aloittaja";25819183]Jep. Tätä oon miettinyt itekin. Etenkin kun mies kovasti olisi menossa naimisiin, mutta ei paljoa kannata kun ei tiedä mitä lainoja ja autoja sitä saa tahdon jälkeen omikseen.[/QUOTE]

et mitään. Ei ne papin aamenen jälkeen yhteisiksi muutu. Velat on henkilökohtaisia.

Yhteistyössä