H
hmm
Vieras
Olimme oman äitini ja isäni luona viikonloppuvierailulla. Äitini on pyytänyt monesti sinne, että näkisi lapsenlapsiaan. nyt kun sitten siellä olimme niin toisena iltana tyttöni ei oikein suostunut syömään, mummo yritti houkutella mutta tyttö sylki ruuat ja halusi äidin syöttämään(tyttö on 3v, ja tuossa oli kyse vain siitä että väsyneenä tyttö haluaa minut hoitamaan). lisäksi näkee mummoa vain muutaman kerran vuodessa joten ymmärrettävää kun ei mummoa tunne.
no, mun äitini hermostui, ja huusi tytölle jotain. kun sitten pienemmän olin saanut hoidettua niin menin katsomaan mitä tapahtuu niin tyttö huuli väpättäen kysyy missä äiti on, ja mummo vastaa siihen huutaen että äiti lähti eikä takas tule. tyttö itki sitten jo ihan hädissään ja menin nappaamaan tytön syliin että ei äiti sua jätä.
tyttö sitten vielä sanoi että mummi kippasi tuolin ja että se sattui. tästä en tiedä mitä oikeasti siinä tapahtui, luulisin että tyttö olisi huutanut enemmän jos olisi kovin sattunut mutta...
minä loukkaannuin tosissaan, vaikka hermo menisi niin ei kai noin voi pienelle hädissään olevalle tytölle sanoa, ettei äiti enää tule takaisin?! olisin lähtenyt samantien ajamaan kotiin mutta isäni itku kurkussa pyysi etten lähtisi, joten jäimme vielä aamuun asti. mutta, suutuinko turhasta?
no, mun äitini hermostui, ja huusi tytölle jotain. kun sitten pienemmän olin saanut hoidettua niin menin katsomaan mitä tapahtuu niin tyttö huuli väpättäen kysyy missä äiti on, ja mummo vastaa siihen huutaen että äiti lähti eikä takas tule. tyttö itki sitten jo ihan hädissään ja menin nappaamaan tytön syliin että ei äiti sua jätä.
minä loukkaannuin tosissaan, vaikka hermo menisi niin ei kai noin voi pienelle hädissään olevalle tytölle sanoa, ettei äiti enää tule takaisin?! olisin lähtenyt samantien ajamaan kotiin mutta isäni itku kurkussa pyysi etten lähtisi, joten jäimme vielä aamuun asti. mutta, suutuinko turhasta?