Mitäpä jos sua ei huolittais sinne mukaan?!?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:En mä ainaakaan suuttuisi. Kolmanneksi hyökkäisin ja ehdottaisin jatkoa makkarissa
Näin meilläkin..Alkuperäinen kirjoittaja imperial:En mä ainaakaan suuttuisi. Kolmanneksi hyökkäisin ja ehdottaisin jatkoa makkarissa
Huolittava, tai eukko saa lähtee kälppii Tai sit mä etin itelleni jonkun pussattavan kanssa. siis naisenAlkuperäinen kirjoittaja suutelija:Mitäpä jos sua ei huolittais sinne mukaan?!?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:En mä ainaakaan suuttuisi. Kolmanneksi hyökkäisin ja ehdottaisin jatkoa makkarissa
Pöh, samaa sukupuolta vaan saisit ottaa eli siinäpä sitten valitsisit jotain komeaa parrakasta....Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Huolittava, tai eukko saa lähtee kälppii Tai sit mä etin itelleni jonkun pussattavan kanssa. siis naisenAlkuperäinen kirjoittaja suutelija:Mitäpä jos sua ei huolittais sinne mukaan?!?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:En mä ainaakaan suuttuisi. Kolmanneksi hyökkäisin ja ehdottaisin jatkoa makkarissa
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Pöh, samaa sukupuolta vaan saisit ottaa eli siinäpä sitten valitsisit jotain komeaa parrakasta....Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Huolittava, tai eukko saa lähtee kälppii Tai sit mä etin itelleni jonkun pussattavan kanssa. siis naisenAlkuperäinen kirjoittaja suutelija:Mitäpä jos sua ei huolittais sinne mukaan?!?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:En mä ainaakaan suuttuisi. Kolmanneksi hyökkäisin ja ehdottaisin jatkoa makkarissa
Tosi pervoo, just justAlkuperäinen kirjoittaja näin:Kyllä, ero tulisi. Mieheni ei tykkää perversseistä, siis saman sukupuolen nuoleskelijoista. Enkä tykkää minäkään.
Näin.Alkuperäinen kirjoittaja miltski:No eipä tuo ole suuttunut!