Suuteleminen! Kuinka moni kaipaa vanhaa kunnon pussailua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei tosiaan ole aikaa mihinkään neljän tunnin suutelumaratoneihin :D silloin lojuimme sohvalla tai sängyllä pussailemassa ja hyväilemässä ihan ilman seksiäkin :) nyt ei ehdi, ja jos sessio pitenee niin johtaa aina seksiin. Hyvä näinkin. Yhdessä oltu 16 vuotta.

Ei mihinkään maratoneihin tietty oo aikaa, mutta oonko mä ainoa, joka kaipaa sitä nanosekuntia ennen suudelmaa? Ja ylipäänsä pussailua ILMAN että se johtaa johonkin? :D

[QUOTE="Jenis";27681931]Ei mihinkään maratoneihin tietty oo aikaa, mutta oonko mä ainoa, joka kaipaa sitä nanosekuntia ennen suudelmaa? Ja ylipäänsä pussailua ILMAN että se johtaa johonkin? :D[/QUOTE]

Joo kyllä joskus kaipaan sitä hetkeä. Mutta jotenkin se liittyy siihen alkuvaiheen jännitykseen, ei sitä mun mielestä tule enää kun suhde on jo "vanha". En taida kuitenkaan haluta löytää uutta suudeltavaa, että nyt pitää vaan etsiä se kipinä ja jännitys muista asioista.

Joo kyllä joskus kaipaan sitä hetkeä. Mutta jotenkin se liittyy siihen alkuvaiheen jännitykseen, ei sitä mun mielestä tule enää kun suhde on jo "vanha". En taida kuitenkaan haluta löytää uutta suudeltavaa, että nyt pitää vaan etsiä se kipinä ja jännitys muista asioista.

En mäkään halua uutta suudeltavaa, mutta tahtoisin löytää sen kipinän, tai edes osan siitä... onkohan se mahdollista? Semmoinen pieni vatsanpohjan kutkutus ois kyllä niin paikallaan :D

Mutta kun mää en halua mennä moiskauttamaan ukkoa, vaan mää haluan että aah jo voih kohta se muiskauttaa mua, koska se katsoi mua juuri niin! Mutta ehkä tää on liikaa vaadittu meiltä vanhuksilta ;)

Ja tuolla joku mainitsi illan leffan - ajatus mulle tuli juuri siitä, miten kiihkottomia ton leffan suutelut on! Rahat takas :D

Yhteistyössä