Kuinka moni on maistanut luksuselämää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Tuli mieleen tuosta Ilttiksen Outi Mäenpään jutusta. Kuinka moni on maistanut luksuselämää??? Tuli vaan mieleen, että kuinka helposti sitä karkaa mopo käsistä ja häviää realismi. Otilla ilmeisesti helpostikin.

No mä olin au-pairina kanadassa aikoinani ja se perhe jossa olin, oli kohtuu varakas. Perheen isä oli joku it-äijä, bill gatesin varakäsi tms. Me syötiin lähes joka päivä ulkona ravintolassa, oli porealtaat ja uima-altaat ja limonaadit ja reissattiin ja mitä vain ikinä keksi pyytääkään. Lapsetkin oli ihan ok, että ite pystyi kyllä ihan nauttimaan siitä elämästä vaikka lapsia piti kaitseakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
:wave:
Hyvältähän se maistui sen ajan mitä sitä kesti. Siitä jäi hyvät muistot enkä rehellisesti sanottuna kaipaa niitä aikoja.

Millaista se sitten oli? Oma elämäni on aika luksusta juuri nyt mutta en omasta mielestäni ole tottunut hemmotteluun ja liian hyvälle, vaan homma pysyy silti hanskassa enkä ole käsi arjen askareiden kanssa.

Mä olen ainoastaan yhden illan ajan kun menimme miehen suvun kanssa Kämppiin juhlimaan :p Se sisustus ja palvelu oli kyllä tällaselle paikallisessa kävijälle vähän liikaa.Vessassa oli suihkulähteet missä pestiin kädet ja kätöset kuivattiin valmiikslämmitettyihin froteepyyhkeisiin :o Tupakalle kun menin ja napisin että on niin kylmä niin portsari ojensi mulle Burberryn huovan :o Jumalauta Burberryn tupakkahuopa :o Oli kyllä elämystä kerrakseen siinä illassa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Hyvältähän se maistui sen ajan mitä sitä kesti. Siitä jäi hyvät muistot enkä rehellisesti sanottuna kaipaa niitä aikoja.

Millaista se sitten oli? Oma elämäni on aika luksusta juuri nyt mutta en omasta mielestäni ole tottunut hemmotteluun ja liian hyvälle, vaan homma pysyy silti hanskassa enkä ole käsi arjen askareiden kanssa.

Asuin ulkomailla ja seurustelin/deittailin erittäin rikkaan miehen kanssa.
Luksusautoja, luksusravintoloita, kalliita lahjoja, luksushotelleja jne.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:

Asuin ulkomailla ja seurustelin/deittailin erittäin rikkaan miehen kanssa.
Luksusautoja, luksusravintoloita, kalliita lahjoja, luksushotelleja jne.

Mietin vaan, että vaikka meillä nyt aika mellevät olot onkin, niin en silti pesukonetta säikähdä tai en osaa yks kaks tehdä ruokaa vaikka kotona ruoat tekee joku muu tai syömme ulkona. Mäenpää oli käsittääkseni harmistunut pyykkivuoresta kaiken hemmottelun jälkeen. Syntyykö heti uusavuttomuutta kun lompsassa on rahaa?

No koskaan en ole luksuselämää saanut maistaa ja tuskin siihen koskaan mahdollisuutta edes tulee.

Mut en mä sellaista kaipaakaan. Mulle riittäis kyllä ihan sekin, kun joskus olisi edes sen verran rahaa, ettei joka penniä tarvitsisi murehtia ja tarjouksien perässä kaupassa juosta. Tai että joskus voisin ostaa itselleni jotakin vaatetta tuntematta siitä huonoa omaatuntoa..

Mä menisin luksuselämästä varmaan ihan sekaisin..

Melkein peesi, tämän nykyisen mieheni kanssa se voisi olla kivaa, silloisen ei.

Yhteistyössä