suuseksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Itse en ole koskaan saanut suuseksillä orgasmia mutta nautin siitä suunnattomasti ja saan sitä aina kun haluan.
Itsekkin tykkäsin antaa miehille suuseksiä ennen tätä nykyistä mutta en enää.jopa niellä kaiken sperman.
nykyisellä Spermaa tulee koko ajan pikkuisen ja se ei maistu hyvälle.
Kondomin kanssa meinaa tulla oksennus kun maistuu aivan kumille vaikka olisi maku/haju merkkinen.
haluaisin antaa miehelle nautintoa mutta yleensä teen sen pikku humalassa niin se ei tunnu musta niin pahalle mutta oisi kiva ottaa suihin silloin kun mies sitä pyytää.
en ole koskaan puhunut tästä miehelleni mitään.
olenko ainoa tämän ongelman kanssa?

No en kyllä itekään enää sp-erman nielemisestä tykkää, ja mielummin en suulla ihan sitä loppua sitten teekään...Se on vaan nii kertakaikkisen öklöä :ashamed: Ennen kyllä pystyin nielemään, mutta en enää kertakaikkiaan...

Ei suihin ottaminen oikein muuten onnistu nautinnollisesti kummallekin osapuolelle, jollei sitä halua oikeesti ja aidosti. Siitä pitää nauttia antajankin. Mä todella nautin mieheni kalun nuolemisesta ja imemisestä. Mä oon niin keskittynyt siihen kun sitä teen että mä oon aivan märkä itsekin. Ja mikä ihaninta, on mahtavaa nähdä kuinka mies kiermurtelee nautinnosta ! :p Ja silloin tällöin otan ihan loppuun asti eli annan mieheni laueta suuhuni. Ei tunnu musta mitenkään ällöltä. Mutta se on tietty yksilöllistä. Ei kai sille mitään voi jos se ällöttää, eikä mun mielestäni tartte tehdä sellasta mistä ei pidä.

Ihania hetkiä teille kaikille seksin parissa :p

Miesten eritteiden maussa on todella paljon eroja... ja nyt puhuu kokemuksen syvä rintaääni. :D
Joidenkin miesten kanssa suuseksiä tuli harrasteltua joka seksikerta, ihan omaksi iloksi :p ja välillä otin loppuunkin asti. Joidenkin kanssa on taas meinannut laatta lentää samantien. :x Ja onhan se tosi kurjaa, jos pitää miehestä todella kovasti, mutta suuseksiä ei huvita harrastaa vain sen maun vuoksi. Ja sitä ei tietysti voi toiselle töksäyttää... Eikä sille asialle oikein mitään mahda.

Itsekään en koskaan ottanut loppuun asti eli niellyt spermoja, sillä mieheni sperman maku on tosiaan todella pahan kitkerää. Nyt sitten tässä olen lueskellut sperman mausta, että siihen voi äijä itse vaikuttaa. Tietyt syömiset tekevät sperman maun makeahkoksi ja toiset syömiset epämiellyttävän makuiseksi. Esim kahvi, tupakka ja rasvainen ruoka ovat OUT ja mm. omenamehu, ananasmehu, sitrushedelmät IN. Vettäkin pitäisi juoda paljon joka päivä, niin "laimentaa", niinkuin se on hyväksi kaikelle aineenvaihdunnalle.

Joten tuossa ukolleni sanoinkin, että saa nyt valita kahdesta pahasta. Jos haluaa suihinottoa, niin tupakka pois ja kahvi vähemmälle, ananasmehu käyttöön ja vettä paljon. Jos ei kykene niihin, voi suihinoton unohtaa...