Suuseksistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksinkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksinkö

Vieras
Onko paljonkin miehiä jotka ei halua antaa suuseksiä naiselleen? Vai olenko asian kanssa yksin.
Seurustelen ja poikakaverini on kuulemma kerran kokeillut suuseksiä ja ei halua enää koskaan tehdä sitä, koska ei ite saannu siitä mitään.
Ja nyt se ei suostu edes kokeilemaan.

Kertokaa mielipiteitä niin kohtalosisaret kuin miehetkin miksi ette tee sitä.
Ja miten olette asian ratkaisseet suhteessanne.

Et ole yksin..Meillä aikalailla sama tilanne,7vee yhdessä ja yhden kerran on nuollut,silloinkin armottomassa jurrissa.Syy kuulemma,että ei halua kun ei osaa..?!Empä neuvoja osaa antaa,meillä tilanne sama edelleenkin.Välillä rassaa enemmän,välillä vähemmän,ajatusmaailmaa siis..:) ja näin vuosien jälkeen voin sanoa,että esileikki on meillä sitä,että hetken rämpytetään sormilla kun vanhaa kitaraa,suudellaan tovi ja ei kun homma käyntiin..Masentavaako..?-Juu,joskus kovastikkin.Mut elämä on joskus hankalaa!Koita keksiä jotain :)

Et ole asian kanssa yksin...moni mies joka ajattelee noin,on niitä jotka ottavat, mutta eivät halua antaa...unohtavat seksin olennaisimmman asian,hyvänolon tuottamisen kummallekin osapuolelle...mieheni on myös sellainen,joka haluaa että hän saa suuseksiä,nauttii kuulema siitä suunnattomasti,itse hän ei suostu sitä tekemään samoin perustein...

Ompas kummia miehiä.. Niin hyvältä maistuvaa ei halua maistella. Mä ku joka kesä toivon pimpinmehujääpuikkoja kauppoihin et sais maistella sitä nektaria päivänvalolla keskellä katua..

mä tykkään nuolla pillua vaikka kuinka kauan se maistuu hyvälle ja ihanaa katsella kun kastuu todella märäksi.
nuolemalla on ihana tuottaa naiselle nautinnon hetkiä.
kyllä sitä saa sitten itsekin nautinnon kun saa työntää kalunsa märkäään pilluuun.

Yhteistyössä