Suuseksi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suuseksi on ihanan antavaa kun saunan jälkeen pimppi on phtaaksi pesty ja pehmoinen Laitan vaimon klitorikseen stimulointi geeliä mikä paisuttaa klitorista, jalat auki asennossa pimppi on hyvin tarjolla, siinä saa kielellä hyväilllä koko pimpin aluetta ja paisunutta klitorista imeä mikä on vaimon mieleen josta hän saa tosi voimakkaan orgasmin joka ilmenee vooimakkaana tunteen huutona. Tämä on kyllä yksipuolista kun vaimo ei halua imeä minun terskaani mikä olisi varmaan ihana tunne kun siinä kokisi voimakkaan rytmikkään siemensyöksyn voisin minäkin riemusta kiljahtaa .
 
vierailija
Suuseksi on ihanan antavaa kun saunan jälkeen pimppi on phtaaksi pesty ja pehmoinen Laitan vaimon klitorikseen stimulointi geeliä mikä paisuttaa klitorista, jalat auki asennossa pimppi on hyvin tarjolla, siinä saa kielellä hyväilllä koko pimpin aluetta ja paisunutta klitorista imeä mikä on vaimon mieleen josta hän saa tosi voimakkaan orgasmin joka ilmenee vooimakkaana tunteen huutona. Tämä on kyllä yksipuolista kun vaimo ei halua imeä minun terskaani mikä olisi varmaan ihana tunne kun siinä kokisi voimakkaan rytmikkään siemensyöksyn voisin minäkin riemusta kiljahtaa .
Kyllä suuseksi on hyvä, kun mieheni imee klitoristani kiihotun aivan äärirajoille kunnes laukean sellaiseen tunne myrskyyn mitä on vaikea sanallisesti ilmaista.
 
vierailija
Kyllä. Itse naisena rakastan olla nuoltavana. Ja onneksi mieheni tykkää antaa suuseksiä. Varsinkin kun välillä sheivaan pillun posliiniksi nii silloin käy molemmat kuumana.
 
vierailija
Molemmat pitävät, molemmat haluavat tyydyttää kumppaninsa myös tällä, upealla, tavalla. Hyviä orgasmeja kummallekin. Ei se toimisi, jos kumpikin ei pitäisi edes jompaan kumpaan suuntaan "annettuna".
 
vierailija
Kyllä. Itse naisena rakastan olla nuoltavana. Ja onneksi mieheni tykkää antaa suuseksiä. Varsinkin kun välillä sheivaan pillun posliiniksi nii silloin käy molemmat kuumana.
Olen sammaa mieltä, että pimpin pitää olla posliiniksi sheivattu, itse sheivaan peniksen ja kivekset koen saavani siitä lisäpotkua tälle antavalle yhdessä ololle, ei muuta kuin pimppi pystyyn ja nauttimaan.
 
vierailija
Kyllä. Itse naisena rakastan olla nuoltavana. Ja onneksi mieheni tykkää antaa suuseksiä. Varsinkin kun välillä sheivaan pillun posliiniksi nii silloin käy molemmat kuumana.
Olen sammaa mieltä, että pimpin pitää olla posliiniksi sheivattu, itse sheivaan peniksen ja kivekset koen saavani siitä lisäpotkua tälle antavalle yhdessä ololle, ei muuta kuin pimppi pystyyn ja nauttimaan.
 
vierailija
Meillä harrastetaan suuseksiä ja näyttää siltä , että on muitakin pareja jotka nautivat tämän seksin tuomasta nautinnosta, eli suuseksi kunniaan nautinnon eliittiä pimpille.
 
vierailija
Henkilökohtaisesti rakastan pimpin nuolemista. On ihanaa seurata, kun huulet turpoaa ja alkaa erottua. Klitoris paisuu ja ensimmäinen kevyt lipaisu joka saa naisen hieman värähtämään. Taivaallisen ihanaa on lipaista lemmennestettä joka on valunut valtoimenaan pakaroiden väliin. Tämän jälkeen nuoleminen on mitä parhainta ….
 
vierailija
Onko näillä suuseksistä nauttivilla joko normaalia herkempi alapää vai onko partnerilla äärettömän vahva kieli?
Minusta suuseksi on lähinnä puuduttavaa ja turhauttavaa.
 
vierailija
En tiedä mitä muut saa ja kokee suuseksistä, meillä siitä nautitaan, kun vaimo selin makuulla vetää jalat koukkuun ja avaa tuuhean pimpin auki, siitä pääsee helposti kielellä hyväileen pimppiä, sit kun ottaa klitoriksen imuun, alkaa voimakkaasti tapahtumaam ei kestä pitkään kun vaimo laukee voimakkaasti antaen ymmärtää ime ime nuole nuole ime ime tilanne on tosi erottisen nautinnollinen.
 
vierailija
Henkilökohtaisesti rakastan pimpin nuolemista. On ihanaa seurata, kun huulet turpoaa ja alkaa erottua. Klitoris paisuu ja ensimmäinen kevyt lipaisu joka saa naisen hieman värähtämään. Taivaallisen ihanaa on lipaista lemmennestettä joka on valunut valtoimenaan pakaroiden väliin. Tämän jälkeen nuoleminen on mitä parhainta ….
On tietenkin päivänselvää, että nuoleminen on nautinnollista jos paikat on puhtaat. Tykkään kyllä siitä jos pimppi on ajeltu.
voi luoja miten ihanaa on kyntää nenällä märkää vakoa. Puhtaan pimpin tuoksu! Siinä on vain sitä jotain.
ja jos vain nainen haluaa istua naamani päälle ja hieroa lemmen nesteet kasvoille niin toki se vaan minulle käy 😇
 
vierailija
Minun pimppini nauttii nuolemisesta ja imemisestä, tänään jos saunotaan saan hyvän ja nautinnollisen orgasmi kokemuksen saunapuhtaaseen pimppiin, nautin tästä täysillä vaikka kyllä meillä oikein aidosti myös pannaan ja onhan pano hyvä.
 
vierailija
Meillä nautitaan suuseksistä avaan hyvin pimpin huulet ja laitan hyvän makuista liukuvoidetta, sen jälkeen, kun pimppi on hyvin voideltu voi aloittaa kielellä pimpin hemmottelun, tätä hetkeä vaimo jaksaa aina odotta kunnes laukee.
 
vierailija
Muistan kun annoin ekakerran vaimolle suuseksiä koki nautinnolliselta, meillä pannaan säännöllisesti kumpikin saa hyvän kokemuksen joka kerta. Joitain aikoja sitten aloin useammin antaan vaimolle suuseksiä ja tuntuu nyt, että hän on aivan hulluna kun nuolen pimppiä ja imen klitorista laukeemisesta ei meinaa tulla loppua kun hän nauttii järkyttävän voimakkaasta tunteesta. Vastavuoroisesti hän ei halua antaa minulle suuseksiä ,olisi varmaan ihana kokea kun imetään terskaa ja päästä siinä laukeeman siemensyöksyyn. Mutta hyvä näin voin kutenkin hänelle tuottaa voimakkaan orgasmin.
 

Yhteistyössä