Ei asentavat vaan antavatSuuseksi on parasta. Lähes aina molemmat asentavat, mies ehkä useammin nuolee minua.
Kyllä suuseksi on hyvä, kun mieheni imee klitoristani kiihotun aivan äärirajoille kunnes laukean sellaiseen tunne myrskyyn mitä on vaikea sanallisesti ilmaista.Suuseksi on ihanan antavaa kun saunan jälkeen pimppi on phtaaksi pesty ja pehmoinen Laitan vaimon klitorikseen stimulointi geeliä mikä paisuttaa klitorista, jalat auki asennossa pimppi on hyvin tarjolla, siinä saa kielellä hyväilllä koko pimpin aluetta ja paisunutta klitorista imeä mikä on vaimon mieleen josta hän saa tosi voimakkaan orgasmin joka ilmenee vooimakkaana tunteen huutona. Tämä on kyllä yksipuolista kun vaimo ei halua imeä minun terskaani mikä olisi varmaan ihana tunne kun siinä kokisi voimakkaan rytmikkään siemensyöksyn voisin minäkin riemusta kiljahtaa .
Ihanan kiihottava kertomus intiimistä suuseksistä, voi sanoa, että antaessaan saa monen kertaisen tyydytyksen, voi sanoa et ihana kun jonkun pimppi saa mitä haluaa.Kyllä suuseksi on hyvä, kun mieheni imee klitoristani kiihotun aivan äärirajoille kunnes laukean sellaiseen tunne myrskyyn mitä on vaikea sanallisesti ilmaista.
Olen sammaa mieltä, että pimpin pitää olla posliiniksi sheivattu, itse sheivaan peniksen ja kivekset koen saavani siitä lisäpotkua tälle antavalle yhdessä ololle, ei muuta kuin pimppi pystyyn ja nauttimaan.Kyllä. Itse naisena rakastan olla nuoltavana. Ja onneksi mieheni tykkää antaa suuseksiä. Varsinkin kun välillä sheivaan pillun posliiniksi nii silloin käy molemmat kuumana.
Olen sammaa mieltä, että pimpin pitää olla posliiniksi sheivattu, itse sheivaan peniksen ja kivekset koen saavani siitä lisäpotkua tälle antavalle yhdessä ololle, ei muuta kuin pimppi pystyyn ja nauttimaan.Kyllä. Itse naisena rakastan olla nuoltavana. Ja onneksi mieheni tykkää antaa suuseksiä. Varsinkin kun välillä sheivaan pillun posliiniksi nii silloin käy molemmat kuumana.
On ihana antaa suuseksiä kun avaa kunnolla pimpin huulet levälleen voi kunnolla nuolla ja imeä klitorista hekuman huippuun asti.Kyllä. Itse naisena rakastan olla nuoltavana. Ja onneksi mieheni tykkää antaa suuseksiä. Varsinkin kun välillä sheivaan pillun posliiniksi nii silloin käy molemmat kuumana.
On tietenkin päivänselvää, että nuoleminen on nautinnollista jos paikat on puhtaat. Tykkään kyllä siitä jos pimppi on ajeltu.Henkilökohtaisesti rakastan pimpin nuolemista. On ihanaa seurata, kun huulet turpoaa ja alkaa erottua. Klitoris paisuu ja ensimmäinen kevyt lipaisu joka saa naisen hieman värähtämään. Taivaallisen ihanaa on lipaista lemmennestettä joka on valunut valtoimenaan pakaroiden väliin. Tämän jälkeen nuoleminen on mitä parhainta ….
Onpa kyllä surullista. En ymmärrä miten joku ei osaa antaa kunnon kielihoitoaJaa-a, vaikeaa sanoa tykkääkö kun ei ole kunnollista suuhoitoa ikinä saanut.
T: Nainen 32v, 7v naimisissa
Ei. 17 vuotta yhdessä.Harrastetaanko teillä suuseksiä
Kannattaa tehdä jotain..Olen hulluna nuolemiseen...Jos oma ei anna joku tykkää.Ei. 17 vuotta yhdessä.
Siinä vaiheessa kun tuli tunne, että mies käyttää minua omien halujensa tyydyttämiseen eli motiivina itsekkyys ja mies ei tykkää muutenkaan nuolla, lopetettiin.