suuseksi

• Viestiketjun aloittaja Tellu
  • Ensimmäinen viesti
Tellu
Mulla on poikaystävä joka suorastaan rakastaa harrastaa suuseksiä kanssani, hän sanoo että maistun hyvälle ja voi imeä minua mestarin ottein tunnin tai parikin (välillä rakastellen). Saan orgasmeja tiuhaan tahtiin ja tulen aivan litimäräksi käsittelyssä. Nyt kiinostaisi kuitenkin saada tietää onko siitä mitään haittaa normaalille emättimen bakteerikannalle? Ennen imemistä hän aina pesee hampaansa kunnolla, joten se puoli on kunnossa, mutta silti välillä saan hiivatulehdusta muistuttavan tulehduksen joka kuitenkin menee ohi parissa päivässä...

ananas
Ei kai poitsusi hammastahnan kanssa kuuraa hampaitaan ennen hommiin ryhtymistä? Se ei meinaan ihan pienellä kurlauksella ja huuhtelulla lähde kunnolla pois, ja ärsyttää takuuvarmasti alakerran herkkiä limakalvoja. Meillä kävi kerran niin päin, että minä pesin hampaani tahnalla. Ja vaikka huuhtelin kunnolla, sai mies kärsiä älyväläyksestäni suunnilleen tuon pari-kolme päivää.

En usko, että hampaiden pesu ennen suuseksiä on tarpeen, jos suuhygienia on muuten kunnossa, ts. hampaita pestään jokatapauksessa se suositeltu 2 krt päivässä. Tärkeintä on varmasti se, että muistat itse käydä alapesulla petipuuhien jälkeen. Ja muista, että saippuaa ei alapesussa saa käyttää, sillä se sotkee emättimen omaa pH-arvoa, altistaen siten hiivatulehduksille. Suositeltavaa on myös, että käytät haaleaa tai enintään lämmintä vettä, älä missään nimessä pese kuumalla.

Yhteistyössä