suuseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nainenn.:
puhtaana niin saatte suuseksiä ja älkää olettako, että saatte laueta suuhun...Ja opetelkaa itse tyydyttämään naisenne...Mutta te ajattelette vaan itseänne ja omaa nautintoanne!

Tuo on enemmän kuin totta.

"Nykyisessä suhteessani on sama tilanne. Mieheltä saan suuseksiä noin 0-1 kertaa vuodessa ja silloinkin kuukausien "vonkaamisen" jälkeen. Seksielämä on latistunut ja miehen puolelta muuttunut tylsäksi. Ero on tulossa pelkästään seksin takia, koska en halua suhdetta, jossa vain minä olen "täyden kympin" kumppani ja mies on se "lahna". Minusta tuo vaivannäkö kuvastaa muutakin suhdetta: Minä haluan nähdä vaivaa, miestä ei oikein enää kiinnosta."

Aivan kuin omasta elämästäni. Ja suhteen alussa mies kertoi nauttivansa minun nuolemisestani ja siitä, että näkee minun nauttivan.

Eilen illalla yritimme hieman rauhallisemmin. Pyörittelin kevyesti kiellä klitoriksen ympäriltä, nuolin sisempiä huulia ja välillä reikääkin. Taisi siinä reilu 30 min mennä. Myöhemmin vaimo sanoi että ihanaa oli, mutta nyt ei nuolemisella saanut orkkua. Märkä kyllä oli kuin mikä. No, se orkku sitten hoidettiin muilla keinoin (anussauva pepussa ja minä pimpissä) rouvalle että ei hän sitten eilenkään ilman sitä jäänyt =)

Mulla ongelma on että vaimolle teen kyllä suuseksiä ja usein orkkuun asti. Pidän siitä itsekin. En kuitenkaan saa vastinetta tuolla alalla kuin max kerran 2 kuukaudessa. Ja usein se on n. puoli minuuttia imemistä ja sitten loppu (ei puhettakaan että orgasmi olisi edes lähellä saati että suuhun saisi laueta). Paikat on puhtaana, vehje ei ole liian iso tai pieni että ei siitäkään pitäisi johtua ja karvat on ajeltu naisen haluamaan tyyliin.
Ei vaan silti mitään tapahdu. Kun ehdotan 69iä niin joko ei suostu tai sitten imaisee kerran ja minun nuollessa runkkaa kädellä. Onko näin että siitä ei sitten kaikki vaan pidä? Pitänee lopettaa haaveilukin tuosta asiasta

Alkuperäinen kirjoittaja miesosapuoli:
En muutenkaan ymmärrä tätä naisilla tavalliselta vaikuttavaa tiukkaa vastavuoroisuuden periaatetta, aivan kuin kyse olisi jonkinlaisesta epämieluisasta velvollisuudesta tyyydyttää toista vastapalveluksena.

Se on vaan hyväksyttävä, että kaikille suihinotto ei ole mieluisaa. Jos sen tekee puoliväkisin, niin toivoisi edes itse saavansa siitä jotain vaivan palkaksi.
Tuolla aiemmin joku myös mainitsi prosentteja, joissa itse oli 100%:sti tyydyttänyt suullaan naiset, mutta vastaanotetut orgasmit olivat 0%. Tähän on ainakin yksi hyvin yksinkertainen syy. Mies saattaa hyvinkin mielellään tuottaa naiselle orgasmin esileikin aikana ja se ei (useinkaan) vähennä naisen haluja, eikä lainkaan kykyä, jatkaa yhdynnällä. Mies jos lennättää lastin poskeen, se on bye bye seksille - ainakin epämääräiseksi ajaksi (yleensä niin pitkäksi, että nainen ehtii odotellessa jo "sammua").

Niin, jos se lasti pläjähtää ellin poskeen niin sen jälkeenhän sitä osaavaa miestä vasta tarvitaankin. Nimittäin ainakin minä siirryn ellin ala-osastolle hommiin. Ja ah, taas on kanki kovana jatkoleikeille.
Näin toimien nainen ei pääse sammumaan, kuten kivasti ilmaisit.
Mielestäni on molempien vastuulla pitää toinen lämpimänä jos kerran halutaan jatkaa leikkejä.
Tietysi voi aina leikkiä kisaa, että se kumpi laukeaa ensin, on hävinnyt :)

Yhteistyössä