A
Aura
Vieras
Viime yönä tultiin illan vietosta kotiin. Olin tosi kiimainen muutaman kupillisen ja viikon seksittömän kauden jälkeen. Kun pääsimme sänkyyn. Aloitin suutelemalla hellästi miestäni ja siirryin hitaasti alaspäin. Hyväilin samalla hänen kaunista, isoa kaluaan. Lipaisin sitä kielelläni muutamia kertoja, kunnes otin sen syvälle kurkkuuni. Tyydytin häntä suullani pitkin hitain, nopein vedoin. Suutelin välillä kiveksiä ja näykin hänen reisiään. Hän kietoi kätensä hiuksiini ja nautti koko ajan välillä jopa äännellen.
Välillä vaihdoimme asentoa ja hän nussi minua suuhuni. Koko ajan hän kiihoittui enemmän ja enemmän. Pian hän päästi kuuman, imelän mällin suuhuni ja minä nielin sitä ja annoin sen suihkuta myös kasvoilleni ja rinnoilleni. Paras suihinotto mitä olen koskaan tehnyt.
Nyt odotan vuoroani. Nautin itsekin suuseksistä, mutta mieheni antaa sitä harvoin minulle. Mitä voin tehdä, jotta hänen olisi mukavampaa tehdä tätä myös minulle. Hygieniasta huolehdin ja olen posliini. Alusvaatteet ovat kauniit. Ja usein seksin aikana annan myös oraalista nautintoa.
[keskustelu siirretty]
Välillä vaihdoimme asentoa ja hän nussi minua suuhuni. Koko ajan hän kiihoittui enemmän ja enemmän. Pian hän päästi kuuman, imelän mällin suuhuni ja minä nielin sitä ja annoin sen suihkuta myös kasvoilleni ja rinnoilleni. Paras suihinotto mitä olen koskaan tehnyt.
Nyt odotan vuoroani. Nautin itsekin suuseksistä, mutta mieheni antaa sitä harvoin minulle. Mitä voin tehdä, jotta hänen olisi mukavampaa tehdä tätä myös minulle. Hygieniasta huolehdin ja olen posliini. Alusvaatteet ovat kauniit. Ja usein seksin aikana annan myös oraalista nautintoa.
[keskustelu siirretty]