Suurperhekuumeilijoiden loppuvuosi 2012 <3

jee, täälläkin pääsee onnittelemaan, eli onnea rixutin, ässä ja kerttu ja muutkin jos unohdin jonkun. :heart:

itse kävin eilen ultrassa katsastamassa onko tämä totta, ja kyllä vaan, 8+2 mittoja vastaava kyytiläinen siellä masussa viuhtoi :) uskomatonta!

oma olo ollu edelleen raskas.... ja mieskin ollu monta iltaa poissa tällä viikolla, mutta onneksi huomenna hällä alkaa 3 vkon loma, ja ma lähdetään kylpylään koko perhe, ihanaa!

meillekin mahtuu hyvin uusi tulokas, meillä on 4 makuuhuonetta, neliöitä 121. säilytystilaa ehkä vähän naftisti, mutta niin kai sitä aina on liian vähän. Hankintoja vähän joutuu nyt sit miettii, kun möin jo kesällä kiukku/pettymys päissäni meidän kaksosten rattaat.... ja 3 ja 4 ikäeroa jäis nyt sit n. 1v9kk. että ehkä niitä vielä tarviis. ykkösrattaat meillä on ja kolmosten rattaat kanssa, mut ens kesänä kaksoset on "jo" 3v. joten ehkä tuplilla ja ykkösillä pärjäis.... ? no, ei oo kovin ajankohtasta vielä

nyt pitää rientää....

mukavaa viikonloppua!

cor
Onnea onnea kaikille vielä!

Voiko olla näin sekavat tunteet...? Eilen illalla ( ja monesti mulloinkin) olin niin väsynyt ja turhautunut ja mietin että todellakaan en halua enää yhtään lasta, tuli tosiaan sellanen tunne.. Mutta nyt taas on sellainen että ei tämä voi ola tässä, enkö koskaan enää koe niitä raskauden, odotuksen ja syntymän ihania ( ja välillä myös kamalia) tunteita... Onko kaikki tosiaankin nyt tässä? Mistä tietää että mitä oikeasti haluaa...?

Pitää varmaan hommata koiranpentu...

felicia
Saanen hypätä teidän seuraanne =)

Olen lukenut teidän pinoa, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa tänne. Meillä taitaa olla
perhe isoimmasta päästä, kun tuota listaa katsoin. Perheeseen kuuluu tytöt -98, -99, -02,
-03, -05, -09 ja -12 sekä pojat -97, -06 ja -07. Esikoinen täyttää tammikuussa 16 ja kuopus
samassa kuussa 1v.
Tjot meininkillä mennään, ja varsinainen yritys alkaa vasta ens kesänä. Mulla ollut kaksi
keskenmenoa peräkkäin kuopuksen synnytyksen jälkeen, toinen tuulimuna joka selvisi vasta
np-ultrassa. Mitään stressiä en raskautumisesta ota, hyvin mahdollista etten enää saa
lapsia. Olen enemmän kuin kiitollinen ja onnellinen lapsistani, kaikille ei samaa suoda.
Nyt olis kierto 15/28 ja mitään kummenpia oireita ei ole, paitsi alavatsakipu. ehdin jo käydä
lekurillakin, mut ei mitään ongelmaa löytynyt.

Onnea raskautuneille :flower:

Felicia/ 35v / suunnitelmissa nro. 11

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onnea kaksiviivaisille :heart::heart::heart:
Perässä tullaan! :D

Tervetuloa äippä84!
Ja felicia myös, tervetuloa! Teillä onkin jo sakkia kerääntynyt, ihan vihertävä olen kateudesta ;)

On tämä vaan niin mahtava pino, vaihtuvuutta näköjään on, joten onnetar suosikoon myös minua ja pian :LOL:

Oman navan pyörityksestä, että eka dedline oli jo, tokaa odotellaan tiistaille, mutta varmaan se vois osua huomiselle. Fiilikset olis vähän sen suuntaiset.
Ei se nyt vielä harmita, ens kierrosta sitten vasta :D

Pahoittelut niille jotka siirtyvät minun kanssa seuraavaan kiertoon. Mutta olkoon se SE kierto, eiköstä juu :D
Ollaan oikein ahkeria viettelijättäriä :D

Ja te, jotka mietitte mitä muut sanovat lapsilukumäärästä, teidän on elämä ja jos kumarrat yhdelle, pyllistät toiselle. Eli kaikkia ihmisiä ei voi miellyttää. :heart:

Palataan!!!

cor
Tervetuloa äippä84 ja felicia! Felician perhettä voi jo todella kutsua SUURperheeksi ja noin nuorikin olet! :)

Tänään lähdetäänkin laumamme kanssa ikeaan, yleensä meidän kokoperheen reissut vakkapa vain ruokakauppaan on katastrofeja, jokainen juoksee erisuuntiin ja kaikilla palaa hermot..mutta yritetään taas. :)

Olen joskus aikaisemmin kuulunut suurperhekuumeilijoihin ja tulin nyt vain ilmoittamaan, että meille syntyi 12.12 aivan ihana prinsessa mitoin 3470g ja 51 cm :heart::heart::heart: Neiti on hurmannnut täysin meidät kaikki :heart::heart: Rakkauspakkauksemme on meidän kahdeksas ( poika -00, tyttö -01, tyttö -04, tyttö -06, poika -08, tyttö -09, poika -11 ) Nyt tuntuu slltä , että lapsilukumme on täynnä, mutta eihän sitä koskaan tiedä :whistle:

Oikein paljon onnea kaikille plussanneille :heart:

cor
Anteeksi valitus jo etukäteen.. En tiedä miinne muuallekkaan valittsin niin tänne kai sitten... Saatiin miehen kanssa jo ihan riita aikaseksi tästä vitos lapsi asiasta..ei meidän suhde nyt rähän kaadu, onhan meillä jo neljä lasta mutta miten voikaan kaksi ihmistä jtka kuitenkin on tähän asti saaneet asiat yhteensovitettua, voi olla nyt näin eri linjoilla?!

Ja en haluais koko ajan taivutella ja " ylipuhua" miestä kun haluaisin että hän oikeesti HALUAISI viidennen lapsen..mutta ei, ja sekös pistää vihaksi.

Suuret onnittelut plussista kaikille niitä saaneille:heart: Ainakin ÄssÄ5 näytti olevan plussannut.Pidemmälle en jaksanut selailla:ashamed:

ja tervetuloa uusille:flower:

puolitusinaa onnittelut pikku prinsessasta:heart:

cor Meilläkin tästä viidennestä on jouduttu miehen kanssa käymään useampi keskustelu ja välillä mies olikin sitä mieltä ettei enään yhtään lasta,mutta mieli muuttui ja olen onnellinen siitä että nyt kumpikin halutaan.Ahisti sillon kiun toive oli melkein yksipuolinen,joten ymmärrän sinua hyvin :hug: Toivotaan että miehen mieli muuttuu.

soja ihanaa että pienellä oli ultrassa kaikki hyvin :heart:

petronellan Kirjoitus sai kyyneleet silmiini kun tajusin että itsekkin olisin jo 15viikolla raskaana(tuolloin kirjotuksen aikaan)
petronellan kanssa yhdessä jännättiin ennenkuin testit tehtiin ja sitten yhdessä iloittiin peräkkäin tekemiämme testejä mutta nyt tilanne on toinen,Toinen on onnellisesti raskaana ja toinen on surullinen menetetystä ja odottaa kuumeisesti uutta raskautta.
Petronellan puolesta olen todella onnellinen.On ihanaa kuulla että kaikki on hyvin ja raskaus jo noin pitkällä :heart:

Itse olen lähiaikoina ollut taas tosi väsynyt kun ollaan sairasteltu niin paljon ja sillon tuntuu että onko mulla ees oikeutta enään toivoa yhtään lasta että pystyn huolehtimaan kunnolla näistä mitä mulla jo on.Mutta toisaalta kun kuulen miten hyvin kasvatetut ja kiltit lapset mulla on niin silloin tuntuu että kyllä mää vielä yhen lapsen pystyn kasvattamaan,kun sitä niin kovasti haluan.Ne kehut kun kuulee olevansa hyvä äiti saa jaksamaan.Harmi kun niitä ei saa säännöllisin väliajoin:LOL:

Mutta tosiaan nuiden sairasteluiden jälkeen kun olin jo muutenkin poikki piti lähteä toissa iltana viemään pienin lääkäriin korvaoireilun taklia.Ollut kipeä ja korvaan ilmesty jo syyskuussa verta joka ei ollut lähtenyt pois ja nyt sitten viimel ääkärikäynnillä huomattiin että verta tullut lisää.Sitä sitten yksityiselle kontrolloimaan jossa todettiin että kumpikin korva ärhäkästi tulehtunut.
Tuolta kun yhdeksän aikaan ihan poikki olin lähössä kotia ajelemaan niin mies soitti että 4vuotiaalla luultavasti murtunut lasten leikeissä käsi.
Ihan uupuneena sitten illalla yhentoista jälkeen ajelin pojan kanssa päivystykseen ku olin eka vienyt toisen pojan kotia.Meiltä menee oyssiin puolisen tuntia joten matkatkaan ei taittunu ihan äkkiä.Kotia jouduttiinkin sitten vasta 4aikaan yöllä ja vieläkin oon ihan poikki kun eipä kovin pitkät yö unet ollu toissayönä.
Pojan käsi on onneksi nyt kunnossa:heart: mutta oli aivan kamala kattoo toisen kipua ku kättä väänneltiin ja väänneltiin tutkimuksissa ja sillon kun se väänneettiin takas paikoilleen:'( Kyllä äidin sydän murtu tuona päivänä ku eka toista "rääkätään" korvalääkärillä ku imetään järkyn kipeetä korvaa ja sit toisen tuskasen kipeetä kättä vängällä väännellään.Käsi ei siis onneksi ollut murtunut mutta oli lähtenyt sijoiltaan.Ei voi käsittää miten 6v hentonen tyttö voi saada 4vuotiaan käden sijoiltaan.
No onneksi tuo kaikki on nyt ohi eikä käynyt pahemmin:heart:

Vauvan yrittäminen on käynyt taas ihan työstä :LOL: ku on muka pitänyt jaksaa vaikka on ollutkin ihan poikki lasten nukahdettua,joten jos en tuu raskaaksi nytkään niin on kyllä ihme.Ei oo kyllä yhtään sellanen olo nyt että tulisin tai olisin tässä kuussa raskaana :|

Hyvää joulua kaikille ja toivotaan että meillä kaikilla vauvat ensi vuonna:heart:

rakkaudesta äiti kp 19/28

Joulutervehdys kaikille suurperhekuumeilijoille!

Ensimmäinen neuvola on käyty, ultraa pitää vielä pari viikkoa odottaa (helppo homma ... NOT!)

Olo on kammottava ja tuntuu että oon turvoksissa kuin norsu, mutta kyllä minä kestän kuin nainen, jos kaikki päättyy onnellisesti :) Miesparka kyllä sanoi mulle, että jos olisi tiennyt kuinka huonovointinen olen, hän ei olisi ruvennut koko hommaan.

Plussatuulia ja rauhallista joulua kaikille!

felicia
Pari päivää vielä jouluun..ihanaa :heart:

Meillä on syksystä asti sairastettu kaikenlaista, ja taas alkaa. Ekaks tulin itse kipeeks,
kuumetta ja flunssaa, ja nyt pari lasta valitti tänään kuumeista oloa.
Jotenkin olin toivonut et oma lämpö olis viitannut johonkin ihan muuhun :whistle:
Jouluaaton aamuna ajattelin testata, silloin olis 24/26-28. Oireita piisaa enemmän
kuin laki sallii :) katotaan miten käy.

ÄssÄ5 Onnea plussasta :flower:

rakkaudesta äiti meillä melkein samat kiertopäivät :) toivotaan et saadaan
molemmat jouluylläri :)

Felicia 22/26-28

En meinannut uskoa, että raskaana olisin vaikka oireet sen on toki kertoneet, piti tehdä eilen vielä digitesti ja siihen tuli teksti raskaana 3+, ajattelin, että olis ollut 2-3, jännä nähdä ultassa kuinka pitkällä oikeasti ollaan! En osaa odottajiin oikeen kiroitella, siellä elokuisissa on niin paljon sakkia ettei perässä pysy. Voisko perustaa jonkun suurperheodottajien ketjun jonne kaikki sais siirtyä täältä pian!

Toivottavasti akkaudesta äiti ja felicia jaa jouluyllärit :heart: Ja kaikki muutkin pian toivotun tuloksen!!

Ihanaa joulua kaikkiin perheisiin :heart:

Viimeksi muokattu:
:heart::heart:Onnea kaikille plussan saaneille!:heart::heart:

Ja tervetuloa uudet!:flower:

Vähän on ollut hiljaiseloa tää mun palstailu, vaikkakin välillä olen käynyt lukemassa viestejä :)

On niin paljon taas ollut muuta ja palstaillut muuallakin pikkuisen :)

Joulu tulla jolkottaa ja toivotaan taas lisää toivottuja plussia ja että ne pienet ihmisen alut myös pysyisivät matkassa kaikilla:heart:

Milloinkohan itse pääsis raportoimaan jotain? :LOL: Mies ei pysy pöksyissään, on ihan hullu jo :D Piinaa mua myös öisin, unissaan aluksi ja sen jälkeen ihan tosissaan hereillä :p Kerrankin kun lapset nukkuu hyvin, niin sitten aikuinen ukko herättelee öisin:O

Nyt kp 15/28 meneillään, saas nähdä miten käy...? Piti vielä odotella mun puolelta (haluan tietää papatulokseni..) kesävauvakin olis ollut aika helppo...?, vaikkakin gyne antoi kyllä jo ns."luvankin".
Mut toisin kävi :D Ens vuonna tiedetään enemmän miten kävi. :D Kävikö kuinkaan? :D

Hyvää joulua ja lapsirikasta uuttavuotta :D

Tarriksia kaikille plussanneille :heart:

Toivottelee jokinorsu kp8 :wave:

Ps. Voisiko joku ottaa tuon päivityksen hoitaakseen kun lilyrose sitä jo aiemmin pyyteli?
Itse olen niin kämmi koneitten kanssa, etten voi sitä ottaa... Joten olen paras sitä pyytelemään :LOL:

Viimeksi muokattu:
Mä sain tänä aamuna jo Joululahjan Digi päräytti heti "raskaana 3+" :heart: eli ainakin hormonit nousee hyvin! oireita mulla on aika vähän. Mutta fiilikset on hyvät :)

Hyvää Joulua kaikille suurperheellisille! Ja tuokoon Uusivuosi ketjuumme PALJON plussia

ÄssÄ rv5+2

felicia
Hyvää joulua kaikille :heart:

Jouduin ostaa marketin rfsu-testin, apteekki oli mennyt jo kiinni. Toi testi on kyl niin outo.
Ekaan tuli punertava viiva 30min jälkeen, eli roskishaamu ja tokaan aluks punertava epätasanen
viiva joka 10min päästä hävis. Menkkaoireet pukkaa päälle, et ei meille jouluylläriä tullut, joten
seuraavaan kiertoon..:)

:wave:

hyvät joulut, vaikka meni jo ja ihanaa uuden vuoden odotusta!

Olen ollut niiiin kiireinen, että palstailu hetkeksi jäänyt ;)

Vielä kerran oikein oikein paljon onnea ihanista plussauksista:heart: niitähän oikein ropisi tänne!

Ja uusiakin tullut mukaan kuumeilemaan tervetuloa :wave:

Hieman omaa napaa sen verran, että TJOTTAILU ei ole oikein edes päässyt alkamaan vielä meillä....ei toivoakaan, että oviksen lähellä oltaisi mitään harrasteltu kun mies oli töissä ja minä nukahdin jo enen kymmentä joka ilta. Muksut vienyt niin paljon energiaa taas, että sata syytä olla haaveilematta tai yrittämättä sitä vitosta. :ashamed: Aika kulunut niin nopiaan, että katsotaan miten on kerettäskö me paremmin harrastelemaan tammikuussa niitä petipuuhia sitten oviksen aikoihin...;) nyt kuitenkin odottelen siis tätiä saapuvaksi vk loppuna :whistle:

Miten felicia tuliko täti käymään vai miten kävi?

Minäkään en voi vastuulleni tätä listapäivitystä ottaa, ikävä kyllä. En osaa ollenkaan näitä konehommia...:ashamed:

Mitäs muille?

Meillä sama homma että mä väsähdän aina iltaisin ja mielessä aina vaan uni, mutta keskellä yötä voi herätä himottelemaan ;) :D

Tässä kuulostellaan oireita vaiko "oireita"..?:LOL: Pientä alamaha juilintaa jo kolmatta päivää:popcorn: Olisko joku megaovis taas kyseessä vaiko sitten jotain kiinnittymisasioita...? Tai ei sitten yhtään mitään muuta kuin kuvitelmaa..?:kieh:
kp 20/28 meneillään :)

felicia
Ei tullut tätiä, mut tuli raju vatsatauti. Mulle ei yleensä vatsataudit tartu, en oo siis sairastanut sellasta varmaan
viiteen vuoteen, ja nyt tuli tällanen tappotauti. Oon kokopäivän ollut ihan poissa pelistä, järkky väsymys vielä päälle. Meidän kuopuksella oli tää ekana, parka sairastaa vieläkin, muut vielä terveenä...
Nyt olis 27/28, lämmöt vielä ylhäällä :) viimeistään maanantaina testaan uusiks.

cor
^yöh, rajua vatsatautia tuntuu olevan liikkeellä, veljen lapsi oli joutunut sairaalaan ihan. :( paranemisia sinne teille!

Myöhäiset joulun toivotukset ja plussaonnea tulevalle vuodelle, minäkään en päivityksiä voi ottaa, niin harvoin käyn ja ei tiedä mihin suuntaan tämä kuumeilu kääntyy ja pääseekö sitä ikinä edes yrittämään... Tömä kuumeilu on meillä niin yksipuolista ja mies 'positiivisuudessaan'aina muistuttaa että nytkin ollaan jaksamisen kanssa tiukoilla ja yhteinen aika vähissä...huoh.

Mutta on musta kiva täällä käydä ja lueskella muiden kuumeilijoden yrityksestä ja plussista ja salaa toivoa että se miehen mieli muuttuu. :)

Aamuja.

Tänne täti saapuikin jo tänään joten mennään kp 1/28 nyt sitten. :stick:Kiukuttelustani ajattelinkin eilen että ihme jos ei ennen lauantaita ala..kiva laskeskella noita ovis päiviä nyt sitten kun tuo kierto heittelee 27-30...hmmm...mehän mennään "varmoilla" päivillä eteenpäin jo toista kuukautta ja ainaskin toiminut päivä heittelyistä huolimatta meillä, vaikka se pieni vahinko ei ollenkaan haittaisi..:LOL:

tosi kurja tuo tauti felicia, voimahaleja sinne :hug: meillä sairastettiin tuo juuri kolmisen viikkoa sitten ja kaikki neljä muksua ja mies oli tosi huonossa kunnossa, mutta minä ihme kyllä säästyin...mut jännät paikat siellä muuten!!! infoile jos voimia riittää....

milli78 ihana tuo ajatus, että keskellä yötä hieman himottelemaan. Muttas mun mies on niiiiin poissa tästä maailmasta öisin, et joka kerta kun olen ollut raskaanakin niin olen tosissani saanut jännittää saanko miestä herätettyä edes synnytykseen mukaan:LOL: ja tää on siis tosi. Hän nukkuu enemmän kuin sikeästi....täytynee siis raivata kalenterista tilaa...oireita oireita, onko sulla ollut aikasemmissa raskautumisissa oireita ennen testiä?

Mietin et onnistuisiko jos jokainen päivittäisi omat tietonsa listaan? Tosin en edes itse tiedä miten se tehdään.....hmmm

Yhteistyössä