Miab :lle piti kommentoida tuosta työpaikasta, ehdottomasti otat vastaan jos se on sun juttus, eihän se mitenkään tjottailua estä! itsellänikin on pakko palata äitiusloman jälkeen töihin, mutta en koskaan ole ajatellut että työt olisi este vauvan saamiseen. Ylipäätäänkin mun mielestä naiset joskus ajattelee liikaa uraa tietyissä tilanteissa.
Unohdin jo mitä mun eilen piti kommentoida kaikille, nytkin yritän saada itseäni käyntiin kahvin voimalla.. aamut on niin vaikeita. Esikoinen kouluun, muille aamupalat, siivoukset ja ulos selviydytään ehkä puolilta päivin..mietinkin mitenhön jos se viides olisi, tunnit ei varmaan vuorokaudessa riittäisi.
mullahan on synnytyksestä vajaa 4kk, imetyksen jouduin lopettamaan 2kk kohdalla kun sain niin pahan rintatulehduksen, olenkin tässä odotellut nyt menkkoja alkavaksi, mulla ne on aina alkaneet pian imetyksestä huolimatta, nyt niitä ei näy ei kuulu.. eilen sitten tein raskaustestin varulta, negahan se oli, ollaan kuitenkin ehkäsystä pidetty huoli, mutta se tunne sen tikun kanssa! ikinä varmaan ei ole testin tekeminen jännittänyt niin paljon... mutta jännä mikä tunne tuli, olisin ollut ihan kauhuissani jos se olisikin ollut plussa, mutta kuitenkin se pettymys kun se olikin nega.. sekavat fiilikset.
muoks. kirjoitusvirheet.