Suurperhekuumeilijoiden loppuvuosi 2012 <3

cor tervetuloa!
Ja nimenomaan ainahan kuumeilla saa =)
kertulla jännät paikat, paaaaljon plussaonnea! Ne oireetkin voi yllättää ;)

omanapaista jaarittelua luvassa:
Mulla heti oviksen jälkeen alkaa tiputteluvuoto.
Joku gyne sanoi, että kohdun limakalvo alkaa rapistumaan pois, mutta terot tai primot ei silti auta vuotoon. Ja vuodosta huolimatta olen raskautunut.
Mutta nyt se on runsaampaa se tiputtelu ja pelkäänkin, etten enää tule raskaaksi : /
Toivottavasti pelkoni osoittautuu vääräksi!

Mutta Lähettelen täältä plussatuulosia kaikille halukkaille :heart::heart::heart:

Kuullaanpa taas =)

cor
Miab :lle piti kommentoida tuosta työpaikasta, ehdottomasti otat vastaan jos se on sun juttus, eihän se mitenkään tjottailua estä! itsellänikin on pakko palata äitiusloman jälkeen töihin, mutta en koskaan ole ajatellut että työt olisi este vauvan saamiseen. Ylipäätäänkin mun mielestä naiset joskus ajattelee liikaa uraa tietyissä tilanteissa.

Unohdin jo mitä mun eilen piti kommentoida kaikille, nytkin yritän saada itseäni käyntiin kahvin voimalla.. aamut on niin vaikeita. Esikoinen kouluun, muille aamupalat, siivoukset ja ulos selviydytään ehkä puolilta päivin..mietinkin mitenhön jos se viides olisi, tunnit ei varmaan vuorokaudessa riittäisi. :)

mullahan on synnytyksestä vajaa 4kk, imetyksen jouduin lopettamaan 2kk kohdalla kun sain niin pahan rintatulehduksen, olenkin tässä odotellut nyt menkkoja alkavaksi, mulla ne on aina alkaneet pian imetyksestä huolimatta, nyt niitä ei näy ei kuulu.. eilen sitten tein raskaustestin varulta, negahan se oli, ollaan kuitenkin ehkäsystä pidetty huoli, mutta se tunne sen tikun kanssa! ikinä varmaan ei ole testin tekeminen jännittänyt niin paljon... mutta jännä mikä tunne tuli, olisin ollut ihan kauhuissani jos se olisikin ollut plussa, mutta kuitenkin se pettymys kun se olikin nega.. sekavat fiilikset.

muoks. kirjoitusvirheet.

Viimeksi muokattu:
...just tuo cor...miten ne tunnit saan riittämään vuorokaudessa! Heh...kiitos kommentista, olet oikeassa =) Eihän se ole kuin organisointia sinne sun tänne. Päivät kun kaaosta jo valmiiksi täällä! Eskariin vanhin, lääkärit, neuvolat, harrastukset, siivoilut, ruokailut ja ne l u m i t y ö t ! Siihe vielä töitä pari kertaa viikossa...niin avot, sotku on valmis ja joka viikko kun pitää sumplia sitten nuo lasten hoitopaikat jos olen poissa päivisin! Mut meidät naisethan on luotu juuri kaaoksen hallintaan, eikö ;) Tähän se viides sitten vielä...hulluuden rajamailla liikutaan :LOL:

Tuo raskaustestien tekeminen se on kyllä pulssia nostattavaa hommaa...ja joskus kun testin olen tehnyt ja "toivonut" negaa niin silti on pettynyt kun se onkin sitten ollut se nega! Mitä ihmettä? Eikö se sit just kerro siitä, että pieni on kyllä tervetullut :heart:

Jokinorsu tuo onkin ikävä juttu...mutta jos silti raskautunut olet aikaisemmin niin sehän on tosi hyvä!

Mitään uutta muilla?

*******PYRYTTÄÄ******* ja paljon:saint: onpas talvinen keli....
jokinorsu, oikeassa olet, kyllähän nuo oireet voivat olla raskausoireitakin, mutta kun en haluaisi pettyä jälleen kerran, joten kuvitellaan yhdessä että kaikki oireet viittavat (kaikki kaksi:hug:) tädin saapumiseen.
cor lämpimästi tervetuloa joukkoomme:flower:
Ja sitten omaa napaa.....ostin eilen pregcheckin puikkotestin:confused: ja tein sen heti kotiin päästyäni (siis päivällä) ja himmeän esiasteisen haamun????? Siis se varmaan johtuu niitä teroluteista:D tai se on/oli tähdenlento......sitä sitten tuijotin kerran tunnissa ja haamu pysyi.....revin sitten puikosta kuoret irti:mad: ja haamu oli allakin.....mutta olo siis sellainen että se haamu on vain "sintin" hipaisu.

Pitänee päivittää tilannetta, plussa tuli viikko sitten :heart: =) On vaan niin touhua ja tohinaa tässä ollu joulun jne. kanssa etten ole ehtiny täälläkään käymään.
(nytkin pikavisiitti kun pienet nukkuu)

cor
kerttu2013, miksipa se ei voisi olla ihka oikea plussakin? ;)

( multa on havinnyt aat ja oot jonnekkin ipadin nappiksesta, joku pikkusormi on tainnut olla asialla, pahoittelut)

Mutta siis tama on varmaan ikuinen kysymys naissa ketjuissa, et miten teidan laheiset on suhtautuneet suurperhe haaveisiin? meilla jo kolmattakin kauhisteltiin.. muiden mielipiteillahan ei pitaisi olla valia mutta jotenkin se kauhistelu arsyttaa ja vie hihdon koko hommasta..muutenkin tuntuu etta ihmiset ajattelee etta se on vahinko tai jotenkin vahemman haluttu ja eivat enaa edes kiinnita huomiota uuteen raskauteen "kun teillahan nuita lapsia jo on liuta" ja siten paras oli kun joku tokaisi etta oletteko tulleet uskoon..no ei sen enempaa kuin aiemminkaan..huoh. ( en tarkoita nyt pahalla tuota askeista siis joilla on uskonnollinen vakaumus, mutta heti vedetaan tuostakin omat johtopaatokset ).en haluaisi valittaa nuista, mutta kylla se vaan mielen vetaa matalaksi valilla. Ja jos kerrankaan satut olemaan vasynyt ja kiukkuinen niin heti on joku sanomassa etta itsepa olet lapses halunnut.. Huh huijaa. Yks syy oikeastaa miehellakin on jo etta ei jo senkaan takia halua kun muut pitais hulluina..lapsellista, mutta mies osaa olla valilla sellanen vaikka ihana isa ja puoliso onkin.

Viimeksi muokattu:
Heippa kaikki!
Cor:ille ihan ensiksi... ollaan jo varauduttu että läheiset tulee kauhistumaan meidän kohdalla, sillä 3 lapsen jälkeen äitini ehdotti johtimien katkaisua... :confused:

4 kohdalla ei kukaan mitään sanonut mutta onhan se luettavissa rivien välistä... Nyt kun aikaa on kulunut niin moni varmaan luulee että lapsilukumme on tässä... kukaan ei tiedä että ollaan vuosi yritetty...

emmipine: ONNEA! ihana joululahja tosiaan :heart:

Kerttu2013: elähän vielä lannistu (tiedän kuin vaikeeta se on...) haamulaiselle vahvistumisia

Arvatkaas mitä!!! Mäkin liityn taas haamujengiin!!!! eilen sain haamunhaamunhaamun tänä aamuna haamu on selkeämpi :rolleyes: tänään on dpo10
Näytin tän aamuisen miehellekkin eli sen verran näkyvä on että hänkin sen näki :heart:
Mies on ollut yhtä hymyä, mä en vielä oikein uskalla... pissittää kyllä, välillä on ollut viiltävää kipua rinnassa ja muutama vihlasu alavatsassa. huonoa oloa ei vielä ainakaan...

mut IIIIIK ÄssÄ+ haamulainen dpo10

:heart:Onnea nyt kaikille haamuista ja plussista:heart: Upeeta!

Siis kyllä haamu ollu aina plussa täällä, jos semmoinen on sattunut ilmaantumaan! Vitsit, ihan kamalasti onnen pyrähdyksiä vielä ja toivotaan haamulaisille vahvempaa plussaa pian =)

cor ihan samaa rataa täällä on ollut, että ei ole hypitty ilosta kun kolmosesta ilmotettiin, sitten kun ilmotettiin nelosesta, oli kaikki että MITÄ!!!!???? Satuttaahan semmoset ikävät kommentit ja EI onnittelut kovasti...Ja just toi, että sitten kun on monta muksua EI saisi valittaa, olla väsynyt tai ärtynyt suurinpiirtein mistään kun aina ollaan sanomassa, että "itsehän olet monta lasta halunnut" tiedän siis nuo kommentit just niin hyvin. :stick: suuri jurpiminen kun ajattelenkin asiaa...Pidetään me siis päät ylhäällä ja koitetaan vaan antaa olla toisten kommentit! Joskus kyllä on hyvä antaa oikein mitalla takaisin...itse olen ruvennut rumasti sanomaan takaisin...hahaa...tälle mammalle ei ryppyillä asenteella...:LOL:

Koskas te haamulaiset testaatte uudestaan? Heti nyt heti huomenna? :LOL: innoissani olen!

Huomenta:)
Ässä5 mehän haamuillaan sitten yhdessä, eikös;)...no eilen oli pakko taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas testailla ja edelleen marketin halpistestillä pc:llä:) ja edelleen viiva oli hitusen vahvempi, ihan jo sellainen että mieskin näki viivan ja oli onnesta soikeana:heart::heart:!!!!! Mutta nyt päätin sitten että perjantaina ostan apteekista "kunnolisen" testin ja testaan silloin seuraavan kerran...kovasti vain mietityttää kun ei oikein ole muita oireita kuin nuo nännikivut ja väsymys????
COR minä tiedän yhden tyypin, joka satavarmasti kysyy; Oliko vahinko??? Ja se tyyppi on minun oma äitini:LOL:, seuraavaksi varmaan kysellään että miten aioimme mahtua asuntoon jne...mutta olen päättänyt, etten välitä näistä huomautuksista. Tämä mahdollinen nelonen on tarkaan ja pitkään harkittu unelma:)

cor
Onnea haamulaisille (plussia ne on! ) ja olihan täällä yksi varmanvarma plussakin! Tuo tunne on niin muistissa ja mahtavaa ja se pikku salaisuus siellä masussa.. Ihanaa. :heart:

Ehkä itsekki taas joskus..miehen asenne kyllä niin ärsyttää välillä, sen aina pitää perustella kaikki järjellä ja viidennessä ei ole mitään JÄRKEÄ hänen mielstään jajaja.. onhan se hyväkin välilä järkeillä mutta mä oon enempi tunne ihminen ja joskus järkeilyt laittaa ärsyttämään.

P.s. Olipa kiva aloittaa aamu lumitöillä, mukavasti heräsi kun kävi lunta työntämässä ennen aamukahvia.

Miten muuten asutte, onko tilaa suurperheelle vai käykö ahtaaksi ja asunnon vaihto edessä
? Mitään tilaratkaisu vinkkejä yms miten saatte pesueenne sopimaan?

Me asutaan rivarissa jossa neljä makkaria, nyt mahdutaan mutta kunlapset kasvaa, käy ahtaaksi. Viidennen kanssa ehkä juuri ja juuri mahduttaisiin vauva- aika. Jossain vaiheessa on tarkoituis rakentaa, mutta itseäni projekti ei kauheasti houkuta.

Viimeksi muokattu:
Onnea hurrrrjasti kaikille plussanneille ja haamuilleille!!! :heart:

Tää taitaa sittenkin liittyä plussanneisiin vaikken meinannut uskoa(toisaalta sisimmässään siitä oli varma, sekavaa):

Toivottavasti meistäkin kasvaa elokuulla suurperhe! :heart:

• Tykkää
Reactions: äiskä-73
Kertulle onnea tännekin :heart:

Asumisesta, meillä on 140 neliön omakotitalo ja hyvin tänne mahdutaan kyllä ja mahdollinen tulokaskin mahtuu hyvin tänne :)

Meillä moni tuntuu jo odottelevan milloin kerrotaan vauvauutisia, voihan niitäkin olla jotka ihmettelee vaan antaa ihmetellä, onpahan jotain puhumista niilläkin jos ei omaa elämää ole ;) Tollaset oliko vahinko kommentit saisi mut kyllä suuttumaan ja sanoisin varmasti rumasti! Sanoinkin, kun esikoista odotin yhdelle, joka näin kysyi aika rumasti:ashamed: Mä oon raskaana ollessa aina aika räjähdysherkkä ja se on nytkin jo huomattu :D

Onnea Kerttu2013!

Asumisesta..meillä on tilaa viidennellekin hyvin, kun kodissa on 5 makuuhuonetta. Ja juuri ostettiin uusi 8kg pyykinpesukone! :D Meillä on lapset vähän kuin kahdessa "sarjassa" jos nyt tulee tähän toiseen jatkoa! :heart: On tuon miehen kanssa oltu yhdessä jo 15-vuotiaista lähtien ja aina vaan ihanempaa on.. :heart: No tulipas hempeiltyä. :p

Ässä5 kyllähän noilla viivoilla jo uskaltaa onnitella:heart:

Ja kiitos kaikille onnittelijoille, ei sitä vieläkään oikein tahdo uskoa;) Ajattelin vielä viikonlopuksi ostaa digin, eihän silloin viisi vuotta sitten sellaisia hienouksia ollut, joten pakko sitä on kokeilla;)

• Tykkää
Reactions: ÄssÄ5
Kaipa minäkin voisin tähän ketjuun liittyä, kun täällä näyttäs olevan kovasti plussatuulia :LOL: Enkä tuosta suurperheestäkään oikein tiedä, kun "vasta" neljättä kuumeillaan, mutta yritys suurperheeksi tulosta ainakin on kova ;)

Josko joku lisäilisi minut mukaan seraavilla tiedoilla;
äippä84/ 27v, tytöt -03, -05 ja -08, 4.s toiveissa, yk 1

Yhteistyössä