Suurperhekuumeilijoiden loppuvuosi 2012 <3



:heart::heart::heart::heart:Suurperhekuumeilijat :

Nimimerkki/ikä/kuinka mones lapsi toiveissa/jne





:heart: SinnaH/lapset poika12/06 ja tytöt 02/09, 10/10 ja 05/12. /5. toiveissa

:heart:Rakkaudesta äiti/32v , viides lapsi haaveissa, synnytys sairaala oys/ edelliset lapset ovat tyttö 2003, tyttö 2006, poika 2008 ja poika 2010

:heart:milli78/7. toiveissa/lapset97,-99,-01,-07,-09,-11.

:heart: tiitu 32-v. Lapset -01,-02,-04,-11 ja viides haaveissa! yk1.

:heart: Kristyr / 30v /lapset -02, -03, -05, -08, -12/kuudes toiveissa

:heart:äiskä-73, 39v, lapset -00,-07,-09,-12. / 5toiveissa, yk2.

:heart:ÄssÄ5/34v/lapset-00,-02,-07,-09,km11/06 ja 11/08/5.s lapsi/yk13

:heart:Jokinorsu/?/?/?

:heart:äippä84/ 27v, tytöt -03, -05 ja -08, 4.s toiveissa, yk 1

:heart:Felicia/ 35v / suunnitelmissa nro. 11



-----------------------------------------------------------------------
Taustalla


:heart:Lily-rose/kymppi haaveissa


:heart:Miab5/31v/5.s lapsi


:heart:Kassu, ikää 35 ja kuudetta kurapöksyä kuumeilllaan. Lapset -03, -04, -06, -07, -09


:heart:mileon 32v ja lapset -02,-06,-08,-09 ja -11

:heart:HotMilk /7. lapsi toiveissa

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:heart:Plussaanneet:heart:


Kultatiuku ? tulossa la:? Onnea Paljon:flower:
omppunen 4.s tulossa la:? Onnea paljon:flower:

Vuorikristalli/5.s lapsi tulossa.La :? Onnea paljon:flower:
:Wilhelmiin@/ 5. lapsi tulossa.La? Onnea paljon:flower:

soja 32v
/ 4. lapsi tulossa.La? Onnea paljon:flower:
Emmipine 5.tulossa ,onnea paljon:flower:
Rixutin /4.s tulossa,onnea paljon:flower:

Kerttu2013/35v/4.tulossa,onnea paljon:flower:
ÄssÄ5/5.tulossa,onnea paljon:flower:
Kuumeilevax5 /5. tulossa,onnea paljon:flower:



Haamuilijat:confused:
-------------------------------------------------------------

:heart:Syntyneet:

Puolitusinaa: 12.12 aivan ihana prinsessa mitoin 3470g ja 51 cm . Rakkauspakkauksemme on meidän kahdeksas ( poika -00, tyttö -01, tyttö -04, tyttö -06, poika -08, tyttö -09, poika -11 )
 
Viimeksi muokattu:
Ja mun tiedot:) Kerttu2013/35v/4 ja yk2
Kiitos uudesta pinosta lily-rose:flower:

Mutta siis, mitäkö kertulle kuuluu:headwall: no joo, hiljaiselolla mennään...kp5 käynnissä, ja kaikki ne suuuret oireet olivat oman pään tuotoksia:stick:. Täti saapui juuri tarkalleen kp25 ja alkaa keräilemään kamojansa nyt. Ei siis yk1 tuottanut muuta tulosta, kuin palautti muistot siitä miten kamalaa on potea menkkoja ilman kierukkaa:x
Miab5 kannattaisko testata:) saisimme taas yhden ihanan plussan tänne....
 
Harmitus kerttu2013 :hug: se on jännä miten niitä oireita löytyy kun niitä oikeen kaivaa! Eikun uutta kiertoa peliin ja yritykset kehiin!

En tosiaan usko, että raskaana ollaan...muuuten on kyl oikeasti ehkäsy pettänyt! Nyt joku hormoonihässäkkä mulla varmaan menossa.....jurpiiiiiii....odottelua vain....
 
Huhuu :wave:

Tervetuloa mukaan kuumeilevax5 ! Sinulla on kolmen muksun syntymävuodet samat kuin minulla =) (minun -06,-07,-09,-11)

Täällä saapui vihdoinkin täti sitten perjantai iltana ;) Kyllä mä jo ihmettelinkin et mistä oikein on kyse kun ei näy eikä kuulu. Mies tokaisi jo et ei olisi haitannut jos raskaana olisin ollut...ja eilinen ilta meni muksun nimeä miettiessä..et voi vitsit, ihana kun kuumeilemme nyt miehen kanssa yhdessä :heart:

Miten mä malttaisin odottaa vielä joitakin kuukausia ennen kuin aloitetaan yritys....: /

Toisaalta odotus, haaveilu tuntuu niin mukavalta sekin...

Syyssunnuntaita kaikille!
 
Emmipine 33v, lapset 12/02, 7/06, 4/10 ja 6/11, 5.haaveissa

Me tuumattiin viikonloppuna että heitetään kumit nurkkaan ja annetaan viidennelle lupa. Nyt menossa kp 3/28-31. Hui että, meinaa jänskättää niinkun pikkutyttönä joulun alla. :D

Meillä piti tuo kiinalainen kalenteri kahden kohalla paikkansa, meillä siis kaikki tyttöjä. En vaan ihan älynny tuota kuukalenterin mukaista ikää (heh, aivot vissiin surkastuneet jo ihan kokonaan :whistle:)

Ajatukset on edelleen sekavat. Mut mie oon tainnu joka raskaudessa miettiä ekat 20viikkoa että mitä tästä oikein tulee jne. ja ihan hyvin on menny. Jotenkin tuo pohdiskelu ja asioiden pyörittely joka kantilta on vissiin niin osa minuu.

Tiiän että ei välttämättä tulla kovin iloisia onnitteluja saamaan mikäli vauvauutisia päästään vielä ilmoittamaan. Tai no ei meitä kovin moni enää tosta nelosestakaan onnitellu... Muiden mielipiteet nyt on viimeinen asia minkä pitäis antaa omiin ratkaisuihin vaikuttaa. Mutta, niinkuin tuli jo todettua, mie nyt vaan mietin kaikenlaista...

Mulla on oikeestaan vasta tässä lastensyntymän myötä tullu ajatus että haluan paljon lapsia. Esikoinen kun syntyi, olin melko varma ettei meille toista tule. No, toisen synnyttyä tuntui että kaks on hyvä. No joo, tässä sitä nyt ollaan. :saint: :p jospa se viides villahousu vielä saataisiin... :D

Onko teille muille aina ollu itestään selvää montako lasta haluaisitte? =)
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole ollut selvää monta lasta haluaisimme :)

kolmannen jälkeen olin ihan varma että tässä oli meijän muksut..tuumailin vain etten aijo tehdä yhtään kerta en sitä tyttöä saa..mut badam..toukokuun lopussa -11 sain lahjaksi mieheltäni r-testin ym..meinasin pätkiä ohimoon,KOSKA KÄYTÖSSÄ OLI jaz-pillerit..nooh,mä kävin kuitenkin pissalla kiltisti ja karjasin jo vessasta että "EI HELVETTI!!!!" haa,haaa..kaks viivaa tuli suorilta :D vielä tuolloin uumoilin että joku hormooni häiriö..seuraavana pv oli lekuri yksityiselle,laskeskeltiin menkkojen mukaan että n.5-7rv vois olla jos on mitään..mutta mutta pikkuinen olikin jo rv12 menossa :DDDD siinä meni eka kolmennes vauhdilla :) menkat tuli muuten vielä kesäkuun lopullakin :/ eli nyt ollaan sitä mieltä että eiköhän meille vielä yksi vauva voi tulla..tai kaksi tai kolme..lukua ei ole laitettu lukkoon,pihassa on 9hengen bussi joooooten ;)
 
  • Tykkää
Reactions: emmipine
Miksi ystävän vauvauutinen saa surulliseksi?
-Kun tiedän etten 95% todennäköisyydellä tule enää ikinä kokemaan sitä suurta tunnetta plussatestiä tehdessä ja sitä suurta salaisuutta,ihmettä sydämen alla, ensi viikot kantaen ja ylpeydellä myöhemmin esitellä pullistelevaa napaa...

Toki olen onnellinen heidän puolestaan,oonhan tämän ihmeen kokenut jo monesti <3

Mutta silti kyynel valuu poskelle...
 
Emmipine meillä meni niin hassusti, että olin jo nuorena ajatellut/päättänt etten mitään lapsia tee..en vain koskaan tykästynyt pieniin enkä niin isompiinkaan lapsiin. Ilmoitin jo mieheni tavatessani, että tältä naiselta ei sitten lapsia tule! No sitten lähellä häitämme vain iski ihan puskista saada vauva. Ja siitähän se sitten lähti...hullaannuin m,uksuihin. Mieheni on aina rakastanut lapsia ja peuhannut muksujen kanssa luontevasti jo silloin kun tapasimme. Ja minä ajattelin aina että voi hyvänen aika miten hän onkaan hyvä lasten kanssa!

Ja nyt kummankin kuumeilulle ei tunnu loppua näkyvän....

Ei meilläkään enää nelosen odotusta onnitelu...tuskin siis ehkä vitosenkaan kohdalla. Surullista miten meidän tuttavat asiat ajattelevatkaan. :(

kuumeilevax5 no tuossahan on juttu! Hassua, että noinkin voi käydä! Aika ihanaa....

lily-rose tiedän tuon tunteen :hug: Se on aika hassua kyllä, mutta kertoo vain omista vahvoista muistoista ja tunteista raskautta jne kohtaan. Se on rakkautta myös :heart: kaipuu tulee vain kaupanpäälle. Se onkin vaikea erottaa onko suru sitä että tahtoisi vielä lapsen vai sitä että tahtoisi tuntea nuo suuret tunteet vielä...ymmärrätkö? Selitänköhän vaikeasti....mutta jokatapauksessa oikeutettuja ne on! :heart:

Täällä tuntuu, että aika matelee tämän kuumeilun kannalta...eikö aika voisi mennä hitusen nopeampaa, että yritys voitaisi aloittaa...:ashamed:
 
Heipsan kaikille, tuo kiinalainen kalenteri piti paikkansa ainoastaan keskimmäisen kohdalla:) Poika olisi ollut ensimmäinen ja sitten kaksi tyttöä...järjestys meni kyllä toisinpäin, kaksi tyttöä ja poika.
Ja tuohon lapsilukuun kommentoisin näin; alussa ajattelin, että lapsilukumme olisi kaksi, sitten vauvatavaroita pakatessamme yksi katse jonka loimme mieheni kanssa toisiimme, tuli päätös kolmannesta. Kolmannen jälkeen olen vannonut muutaman vuoden että lapsemme ovat tässä, kovaan ääneen toitottanut, miten joku voi jaksaa neljän tai viiden lapsen kanssa:LOL:
Kunnes koitti päivä, ja suuren suuri vauvan kaipuu täytti sydämen ja tässä ollaan, kovasti ainakin yritetään puuhailla nelosta.
 
Minut voi vahvasti taustalle laittaa myös. Kuumeilen kovaa, mutten uskalla ihan tähän hetkeen otattaa kierukkaa pois:( Eli:

Kassu, ikää 35 ja kuudetta kurapöksyä kuumeilllaan. Lapset -03, -04, -06, -07, -09
 
Moro!
Liitynpäs tähänkin ketjuun, kun sain rekkauduttua viimein:p. Viidettä täällä kuumeillaan ja yritetään.

Kuumeilevax5 !!

Oliko sulla jotain oireita, kun miehesi toi sulle tuon testin lahjaksi? Ja kuinka runsaat ne "kuukautiset" olivatkaan?

Täällä vaan yks kovapäinen naaras miettii tänään alkaneista menkoista huolimatta, että ettei vaan... Syyskuun menkat oli kummalliset (lyhyet ja niukat), monta viikkoa on närästänyt 24/7, rinnat on täyden oloiset ja sylki valuu (aina aikaisemmin varma raskauden merkki). Tai sitten on vaan hurja mielikuvitus....
 
Heippa suurperheelliset :wave:

täällä on työt aloitettu ja kohta eka viikko takana, huh huh... kyllä on jalat ollu poikki!
Pienet on aloittaneet tarhassa, ja ihan hyvin on mennyt. pieniä "en halua" draamakohtauksia on 3v:llä ollut mutta muuten on mennyt ihan hyvin

Mulla on ensi viikolla eka tilipäivä!! Voi että ootan jo kuin kuuta nousevaa on varmaan pikkusen suu messingillä kun katson pankkitilille :D on kituutettu monta vuotta pienellä rahalla.

ovisplussaa näytti tikut joko eilen tai tänään, ja oviksen lähestymisen on kyllä huomannut hormonien hyrräämisestä. pupuiltu on ahkerasti ;)
Toivotaan että tämä olisi SE kierto :heart: onneksi työnteko on sen verran hektistä etten kerkiä ihan kokoajan ajattelemaan vatsanseudun tapahtumia :whistle:

Pikkumiehen 3v synttärikemut vietetään vkonloppuna

plussatuulia puhaltelee ÄssÄ ja pikku5 kaipuu
 
Saisinko liittyä seuraanne, ihan varovasti vain:)

Viisi lasta ennestään, nuorimmaista imetän edelleen ja menkatkin vielä kadoksissa joten taustalle voisin jäädä hiljalleen haaveilemaan ja kanssanne vähän ajatuksia vaihtamaan.

Ikää 32v ja lapset -02,-06,-08,-09 ja -11.
 
  • Tykkää
Reactions: soja
oi miten ihanaa kun meitä hömpsähtäneitä on lisää....

mulle ei mitään uutta. ei menkkoja kuulu ei näy.... imetys loppui jo miltei kk sitten.... äh, mie oon kärsimätön.... =/ jotenkin tuntuu että oiskohan tärpänny, mutta se on taas vaan kuvittelua.... no, nautin teidän muiden jännittelyistä =)
 

Yhteistyössä