*Suurperhekuumeilijat elokuussa 2013*

Hellou!
Täällä kuudennen kuumeilija.
Toukokuusta asti on yritys ollu käynnissä, ja sillon heti tärppäskin, mutta meni kesken 8-viikolla heinäkuun alussa. :( Km-kierto kesti 35pv, ja nyt on menossa eka normi kierto km:n jälkeen. Jännät päivät menossa, ku nyt jo kp 33/28. :) Testit näyttää epämääräsiä haamuja ja välillä negaa. Eli ei mitään selkeää.
Kiva jakaa ajatuksia ja jopa tutustella paremmin muiden suurperheäitien kanssa. Itse olen P-Pohjanmaalta, ja muksuja on 5 ikäväliltä 3-15v.
 
Täällä yksi suurperheestä haaveileva 30v, nyt on kolme poikaa (07,09,12) ja toiveissa 4 tai 5 muksua... Mennään tällä hetkellä ajatuksella tjot, mutta kyllähän minä kiertoni tunnen... :D
Meillä varmaan lähimmät odottaa että se yksi meille vielä tulis, kun oon aina sanonut että neljä ainakin haluan , mutta useammasta en tiiä..
Onko teidän tutuissa/ystävissä suurperheellisiä? Meillä ei juurikaan joten olen ajatuksineni melko yksin.. Tämä ketju voisi siis aktivoitua kiitoooos :D
 
Joo tämä ketju vois aktivoitua enemmän, kun ei kauheesti oo niitä ihmisiä joille siviilissä viitsisi kertoa haaveilevansa viidennestä ;)

Täällä jännäillään, viikko aikaa menkkojen alkuun ja tänään jo hätäpäissään testasin haaleampaakin haaleamman haamun ;) Nyt jos malttaisi odottaa muutaman päivän, mutta kun se on niin hankalaaaa :D

Mites muilla? Joko on yrityksiä meneillään? ;)
 
Ei meilläkään lähipiirissä ole isoja perheitä,4 lastakin on muille kauhistus=D
Ehkäisyä meillä ei nyt ole ja toivotaan,että jossain välissä tärppääkin.
Kierrot on ihan sekaisin pillereitten lopettamisen jälkeen,joten toivotaan että ne tasaantuu=)
 
Vielkö mahtuu joukkoon?

Meillä ois entuudestaan 5 tenavaa ja kuudennesta on kovasti haaveilua ja vähän yritystäkin. Tää on vaikea juttu kun nuo meidän 5 tenavaakin on ollut osalle lähipiiriä iso juttu. Ei oikein voi puhua kellekkään.
Itse olen 35 ja ajatuksissa et vielä kerran lapsi, mielellään vielä tyttö (poikia on entuudestaan, on tyttökin)
 
Täällähän minäkin vielä.:wave:Koulujen alut ja harrastusten käynnistyminen ja ne vuodenaikaan kuuluvat flunssat,pitäneet kiireisenä ja ajatukset poissa kuumeilusta sekä palstalta. Nyt katsotaan päästäänkö yrittämään. Kierron keskivaiheilla mennään,ovisoireet selkeääkin selkeämmät:whistle:Toivottavasti tänään illalla ei kukaan pienistä valvota:D
 
Emotar! Mulla on lapset 5-13 ja asustelen Keski-Suomessa.
Kaipaan kans juttuseuraa isojen perheiden äideistä. Tutuissa kun ei ole sellaisia.
Mies sanoi illalla, että haluaa meille kans pienen nyytin <3
Et nyt sit voidaan yrittää ihan oikeasti :)
 

Yhteistyössä