Moikka!
Mulla on kierto vähän hakusessa, kun nuorimmaisen sentymän jälkeen on ollut vasta kolmet menkat. Ekat menkat tuli suunnilleen siinä kohtaa kun kuopus täytti vuoden. Kierrot on olleet sitten 29 pvää ja 40 päivää. Nyt mennään kp 25 tai 26, luulen että pitkä kierto taas tulossa. Mulla ei näin monia menkkoja ookkaan ollut aikoihin, ehk joskus ekan ja tokan lapsen välissä oli tyyliin 3-5 menkat. Seuraavien välissä oli yhdet ja sitten jäi yhdet väliin jonka jälkeen olin raskaana, nuorimpien välissä ei kerennyt menkkoja olemaan ollenkaan.
Nyt tehdään ennätyksiä.
Meijän yritys on asteella "riskillä mennään", minä taidan enemmän kuumeilla ja mies tosiaan menee vaan tuurilla.
Ei olla lapsista koskaan suuremmin keskusteltu, ehdotonta eitä ei ole koskaan tullut. Kai mies siihen on taas sopeutunut että mä haluan lapsen, kyllä se ainakin suostuu ilman ehkäisyä menemään.
Josko tää olis se meijän viimeinen, josko vaan tärppäis.
Tuosta asunnosta vielä sen verran, että tää meijän kolmio on oikeastaan melkein neliö, kun vähän laajennettiin vaatehuonetta ja tehtiin siitä meijän makkari. Nyt lapsilla on kunnon makkarit niin, että vanhimman huoneessa on nuorimman sänky ja keskimmäisillä on yhteinen huone.