suurinpiirtein myyjän ja myymäläpäällikön palkka??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osaaksjokusanoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

osaaksjokusanoo

Vieras
osaisko joku antaa arvioo mitä myyjä saa palkkaa entäpä myymäläpäällikkö?

ja työnkuvaakin voi valaista jos itsee sattuu samaisessa ammatissa olemaan,kiitos!

myyjänä sain vajaa 9 €/h, myymäläpäällikkönä kuukausipalkka oli n. 2100 € bruttona

Myymäläpäällikkönä pyöritin yrityksen päivittäistoimintoja käytännössä yksin (aluepäällikköä näin n. kerran kahteen kuukauteen, sähköposti ja puhelin käytössä kerran kahteen-kolmeen viikkoon), hoidin tavaratilaukset, lähetin tarvittavat dokumentit ja lippuset kirjanpitotoimistoon plus päivittäistyöt kuten muutkin työntekijät.

myyjänä sain vajaa 9 €/h, myymäläpäällikkönä kuukausipalkka oli n. 2100 € bruttona

Myymäläpäällikkönä pyöritin yrityksen päivittäistoimintoja käytännössä yksin (aluepäällikköä näin n. kerran kahteen kuukauteen, sähköposti ja puhelin käytössä kerran kahteen-kolmeen viikkoon), hoidin tavaratilaukset, lähetin tarvittavat dokumentit ja lippuset kirjanpitotoimistoon plus päivittäistyöt kuten muutkin työntekijät.

Onpa pieni palkka päällikölle. Arvaankin missä myymäläketjussa oot töissä.

Riippuu vähän myyjän kohalla onko tuntipalkollisena vai kuukausipalkollisena ja myymäläpäällikön palkka siitä maksetaanko lisät päälle vai sisältyykö ne vähän suurempaan kokonaispalkkaan. Itse olen myyjä, tuntipalkka n. 10€. Nousee kokemuksen mukaan. Itse saan siis ensimmäisen vuoden myyjän palkkaa. Palkka nousee kolmen vuoden kohdalla seuraavan kerran. Myymäläpäällikkö meidän puljussa saa 3200€, johon sisältyy lisät.

Kuumimmat

Yhteistyössä