N
noloa
Vieras
eli ainostaan sä riepu tiedät mikä on hyvää musiikkia?jos joku on eri mieltä sun hienosta musastas,se on heti vailla hyvää makua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
eli ainostaan sä riepu tiedät mikä on hyvää musiikkia?jos joku on eri mieltä sun hienosta musastas,se on heti vailla hyvää makua?
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24354956:Anteeksi nyt, mahdollinen tyhmä kysymys, mutta mitä tuossa nyt oli siis ihmeellistä? Se että Elonkerjuun jäsen laulaa levyttämäänsä biisiä? Vai oliko tämä ihan fiilistelyketju?
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24354956:Anteeksi nyt, mahdollinen tyhmä kysymys, mutta mitä tuossa nyt oli siis ihmeellistä? Se että Elonkerjuun jäsen laulaa levyttämäänsä biisiä? Vai oliko tämä ihan fiilistelyketju?
No kun kukaan (ainakaan virallisesti) ei tiedä, mitä Elonkerjuulla tuleman pitää. Niin mä ainakin ilahduin ihan valtavasti siitä, että näin ylipäätään Simpan kitaran varressa, vieläpä laulamassa. Ja hyvin veti :heart:! Että sitä paluuta odotellessa. (Mä jo heti Laten lähdön jälkeen sanoin, että Simo solistiksi, ja nyt oon vaan enemmän sitä mieltä.)
Ei tässä ei-fanille mitään ihmeellistä ollutkaan, tietenkään, mutta saa kai sitä ihminen ilahtua?
No Simo nyt vain on niin namu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24355016:Ei kun lähinnä ajattelin, että liittyykö tähän jotain sisäpiiritietoa, miksi pitäisi olla kauhean yllättynyt tästä vedosta.![]()
Pikkuisen sulla nuo genremääritelmät hukassa. Mut ei se mitään.
No Simo nyt vain on niin namu.![]()
Lälläslää mullon sen kaksoisolento kotona.![]()
Miljoona kertaa parempaa kuin Tähkän Late ja kerjurit. Sitä ei kestäny millää.