Suurimmalle osalle täysi turhis, mutta multa meni nyt pasmat ihan täysin sekaisin :D

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24354956:
Anteeksi nyt, mahdollinen tyhmä kysymys, mutta mitä tuossa nyt oli siis ihmeellistä? Se että Elonkerjuun jäsen laulaa levyttämäänsä biisiä? Vai oliko tämä ihan fiilistelyketju?

No kun kukaan (ainakaan virallisesti) ei tiedä, mitä Elonkerjuulla tuleman pitää. Niin mä ainakin ilahduin ihan valtavasti siitä, että näin ylipäätään Simpan kitaran varressa, vieläpä laulamassa. Ja hyvin veti :heart:! Että sitä paluuta odotellessa :D. (Mä jo heti Laten lähdön jälkeen sanoin, että Simo solistiksi, ja nyt oon vaan enemmän sitä mieltä.)

Ei tässä ei-fanille mitään ihmeellistä ollutkaan, tietenkään, mutta saa kai sitä ihminen ilahtua :)?

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
No kun kukaan (ainakaan virallisesti) ei tiedä, mitä Elonkerjuulla tuleman pitää. Niin mä ainakin ilahduin ihan valtavasti siitä, että näin ylipäätään Simpan kitaran varressa, vieläpä laulamassa. Ja hyvin veti :heart:! Että sitä paluuta odotellessa :D. (Mä jo heti Laten lähdön jälkeen sanoin, että Simo solistiksi, ja nyt oon vaan enemmän sitä mieltä.)

Ei tässä ei-fanille mitään ihmeellistä ollutkaan, tietenkään, mutta saa kai sitä ihminen ilahtua :)?

Ei kun lähinnä ajattelin, että liittyykö tähän jotain sisäpiiritietoa, miksi pitäisi olla kauhean yllättynyt tästä vedosta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24355016:
Ei kun lähinnä ajattelin, että liittyykö tähän jotain sisäpiiritietoa, miksi pitäisi olla kauhean yllättynyt tästä vedosta. :)

Juu ei mitään sellaista :D. Sattui vaan saumaan, jossa olin alakuloa täynnä ja just rutisin miehellenikin, että on tämäkin kun ei edes keikoille pääse, niin sitten tuo lävähti ruutuun :heart:. Piristi vaan ihan tosi paljon.

[QUOTE="vieras";24355073]Sori mutta Lauri Tähkäkin on iskelmää. Ei paljon Radio Rockilla soiteta. Ei siinä mitään pahaa ole jos haluat kuunnella iskelmää. Mutta kyllä tuo oli ihan yhtä iskelmää kuin esimerkikisi Mamba.[/QUOTE]

Joo, ja radio Rock on se, joka määrittelee, mikä on iskelmää ja mikä ei? Tietenkään Kerjuun musiikki ei ole ainakaan mitään raskasta rokkia, mutta en mä sitä ihan iskelmäksikään sanoisi. On siinä nyt kuitenkin hiukka eri meininki kuin jossakin Anne Mattilassa tai Kari Tapiossa.

Mut tää ei nyt ole se olennainen juttu, ei jaksa ruveta tappelemaan.

Yhteistyössä