Suuri suru taisi kohdata meitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle kävi juuri samalla tavalla, vauva kuoli kohtuun 11+ viikolla. Enkä voinut uskoa että meille voi tällaista tapahtua (2 tyttöä olemassa). Mutta niin se vaan surun jälkeen helpottaa ja katse suuntautuu kohti tulevaa --> uutta raskautta jos se meille suodaan. En tiedä kuinka pitkällä olit mutta toivon sinulle voimia! Itselleni oli alussa kamala kommentti anopilta tuo että luonto hoitaa pois elinkelvottomat mutta nyt se 2kk takaperin alkaa tuntua ihan järkevältä selitykseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja munmielipide:

Samaa mieltä olen.
Mitäs sitä sellasta sairasta alkiota suremaan ja itkemään, eri asia olis sitte jos täysiaikaisena kuolis...

Kyllä se nyt vaan niin menee, että tämä oli jo meidän oma pikkuinen ihmisen alkumme eikä mikään sairas alkio. Tottakai parempi tässä vaiheessa kuin loppuraskaudessa, mutta varmasti tulen suremaan tätä omalla tavallani läpi elämän, vaikka uutta yritystä tietysti laitetaan kehiin kunhan aikaa vähän kuluu.

Kiitos kaikille halauksista ja myötätunnosta.
Tuntuu, että helpottaa kirjoittaa asiasta tänne kun ei viitsi kokoaikaa miehen kanssakaan surra ja kun ei nuo olemassa olevat lapset tienneet vielä vauvasta muutenkaan niin pitää itkut itkeä sitten illalla.
Miehelle tekee muutenkin jo pahaa näitä mun kipujakin katsoa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vierailija kyllä tosi ilkeesti sanoi!!ei uskaltanu laittaa nimimerkkiä ,ois tulvinu varmaan haukku viestejä!!olet todella ilkee.mene itteesi ja katso peiliin!!olet todella julma !!!

Totuushan se vaan on mitä vieras sanoi. Mitä sitä kaunistelemaan. Asiat on niin kun on ja that`s it!

Alkuperäinen kirjoittaja voiei:
Sellasta se on. Uutta yritystä vaan. Luonto hoitaa elinkelvottomat pois, keskenmeno on itseasiassa oikein hyvä juttu.

niin on, aivan mahtava!! Aivan ihanaa kun raskaus alkaa ja joka kerta se vuotaa verenä ulos!! Mieti vähän

Ei tätä tarvitse miettiä, keskenmenot kuuluvat jokaisen naisen elämään ja varmasti kakkia vituttaa, kun menkat tulee, vaikka lasta yrittää. Uutta yritystä vaan. Aloittaja paisuttelee asiaa, ellei ollut jo lähes 24-viikkonen sikiö.

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAILIA:
Sellasta se on. Uutta yritystä vaan. Luonto hoitaa elinkelvottomat pois, keskenmeno on itseasiassa oikein hyvä juttu.
NO VOI SITÄ NYT NÄTIMINKIN SANOA EIKÄ NUIN! TÖRKEETÄ:/
Mitä törkeää tuossa on? Aika pitkälle juurikin noilla sanoilla lohdutti lääkäri minua kokiessani keskenmenon. Asiahan on niin. Välillä kannattaa oikeasti ajatella hieman enemmän aivoillaan kuin vetää kaikenmaailman haavekuvat ja taivaanisät kehiin. Sillälailla pystyy suojaamaan itseäänkin. Siis tunnustamalla tosiasiat tosiasioina.
Surullista se on kuitenkin :( Ja joillekin joskus se on paljon surullisempaa kuin toisille. Jos on pitkään odotettu ja toivottu tai jos on monta keskenmenoa tai...

Mutta samaa mieltä olen että tämä on asian toinen puoli, ja lohdutti myös minua kun sain keskenmenon viikolla 11. En ole myöskään sen jälkeen pelännyt keskenmenoa tai yrittänyt olla alkuviikoilla erityisen varovainen, koska uskon että kyllä se lapsi selviytyy jonka on tarkoituskin selviytyä.

Luojalle tuli väärä lähetys, ei ollut teidän lapsi siinä paketissa. Voimia sinne, ja iso hali!

Alkuperäinen kirjoittaja niipa:
vierailija kyllä tosi ilkeesti sanoi!!ei uskaltanu laittaa nimimerkkiä ,ois tulvinu varmaan haukku viestejä!!olet todella ilkee.mene itteesi ja katso peiliin!!olet todella julma !!!

Totuushan se vaan on mitä vieras sanoi. Mitä sitä kaunistelemaan. Asiat on niin kun on ja that`s it!

Asia ei todellakaan ole niin kuin vieras sanoi, keskenmeno voi johtua esim. veritulppataipumuksesta joka on hoidettavissa, tai vaikkapa kohdussa olevasta polyypista / myomasta. Likikään aina ei vauvan alussa ole yhtään mitään vikaa, ei vaikkei keskenmenoon mitään syytä löytyisikään!

Lämpöiset halit ap:lle. Itsellä takana 4 keskenmenoa, onneksi myös 3 ihanaa lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ira:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAILIA:
NO VOI SITÄ NYT NÄTIMINKIN SANOA EIKÄ NUIN! TÖRKEETÄ:/
Mitä törkeää tuossa on? Aika pitkälle juurikin noilla sanoilla lohdutti lääkäri minua kokiessani keskenmenon. Asiahan on niin. Välillä kannattaa oikeasti ajatella hieman enemmän aivoillaan kuin vetää kaikenmaailman haavekuvat ja taivaanisät kehiin. Sillälailla pystyy suojaamaan itseäänkin. Siis tunnustamalla tosiasiat tosiasioina.
Surullista se on kuitenkin :( Ja joillekin joskus se on paljon surullisempaa kuin toisille. Jos on pitkään odotettu ja toivottu tai jos on monta keskenmenoa tai...

Mutta samaa mieltä olen että tämä on asian toinen puoli, ja lohdutti myös minua kun sain keskenmenon viikolla 11. En ole myöskään sen jälkeen pelännyt keskenmenoa tai yrittänyt olla alkuviikoilla erityisen varovainen, koska uskon että kyllä se lapsi selviytyy jonka on tarkoituskin selviytyä.

Luojalle tuli väärä lähetys, ei ollut teidän lapsi siinä paketissa. Voimia sinne, ja iso hali!

Eihän Jumalan pitäis tehdä virheitä...

Mutta osanottoni.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
viikkoja oli 10+6, mutta mielestäni sillä ei ole merkitystä missä vaiheessa toivottu pienokainen menetetään.

Herrajumala, tule järkiisi. Kaikesta säkin skitsoat, toihan on ihan pieni sikiö vasta. Mulla tuli ton ikänen himassa, nippasi pari krt ja eikun verivanana juosten veskiin ja rojut pöntöstä alas. Olet vasta 3-kymppinen ja nyt jo noin hysteerinen. Mene itseesi ja rauhoitu, hyvä ihminen. Häpeä nyt tulla vonkumaan, kun toiset ei saa lasta ollenkaan!!! Törkeä akka.

Skitsoaa? :o MISTÄ TEITÄ SIKIÄÄ?? |O |O |O

Yhteistyössä