Suuri kortsunhajoamisgallup!

  • Viestiketjun aloittaja tiedustelija
  • Ensimmäinen viesti
Minttu
Kerran hajosi sukisuki. Jälkikäteen mietin, että johtui varmaan siitä, että liukastetta olisi pitänyt käyttää, kun päädyimme hommiin aika nopeasti (perinteinen tilanne, että riita piti sopia pikaseksillä..)
 
g
Meillä on ollut yhteensä pari vuotta ehkäisynä kumi, eikä KERTAAKAAN ole mennyt rikki :O
en kyllä voi käsittää miten jollain voi mennä se rikki...tai miten kovaa te sitten pamputatte ku meilläkää ei aina mitään hempeetä seksiä oo ollu :D
 
so gay
Tilastotietoa:
Olen ollut kahdesti miehen kanssa sängyssä.
Herra numero yksi saapui ilman kondomeja joten paljaalla vedeltiin (voi hyvä jestas että sitä on tullu oltuu... :x)
Herra numero kaks olikin sitte kumipuvussa ja niitä käytettiin kaks, ensimmäinen hajosi ja toinen kai kesti.
Eli 50% on hajonnut.
Ainii ja ennenku joku miettii että olen surkea vanhapiika joka ei saa munaa, voin kertoa että mä oon lepakko.
Oli eron jälkeen pieniä hairahduksia väärälle puolen aitaa:D onneksi tokenin takas naisiin.
 
vieras
ikinä ei oo huomattu että olisi hajonnut. yksi raskaus kumminkin alkanut niin, että on ollut kondomi ehkäisynä. vieläpä siitä viimeisestä kierrosta jossa käytettiin kumia (vaihdettiin ehkäisy pillereihin). valitettavasti tuo raskaus meni kesken.
 
Ei ole hajonnut!Mysteeri onkin miten tämä viides sai alkunsa.Miehelle oli tehty vasektomia ja käytimme kumia sen 3kk varoajan,miten toi poika siittiönä on ohittanu katkastut siemenjohtimet sekä ehjän kumin???? :eek: :eek:
Lieneekö Sisilian lämmöllä ollut osuutta asiaan?Emmää käsitä!
 

Yhteistyössä