tyttönen
Tätä lukiessa 23v ja 36v ei tunnu mahdottomalta suhteelta. Itse olen siis 23 ja ihastunut mieheen joka on 36. Ei siinä ole kuin 13 vuotta ikäeroa. Ehkä se toimii. Saa nähdä. Voin vaan antaa mennä.
Alussa muiden mieipiteet tuntui häiritseviltä ja itsekkin joskus häpesin. Kaverit ja sukulaiset naureskelivat asialle "noh, nauti nyt niin kauan kuin sitä kestää yms." Lopulta lähipiiri on hyväksynyt asian ja lakannut naureskelemasta kun emme ole noteeranneet asiaa. Emme enää huomaa ikäeroa. Ajankanssa se menettää merkityksensä. Otamme sen vaan positiivisena mausteena. Tähän asti siitä on ollut vain hyötyä. Silti joskus, koska olen se 18 vuotta vanhempi minua luullaan mieheni äidiksi, se on todella ärsyttävää. Emme välitä siitä, pääasia on että me olemme onnelliset perheenä ja kahdestaan <3Ihanaa, että on muitakin nuoria flikkoja joilla on se 40 vuotta ikäeroa mieheensä!
Itselläni(23v) on suhde 37 vuotta vanhempaan mieheen, ja olen miettinyt pääni puhki, millaisia muutoksia suhteen vakinaistaminen(parempi kuvaus olisi ehkä suhteen tuominen julki sukulaisille, ystäville ja muille molempien läheisille) toisi elämäämme? Onko tullut torjutuksi lähipiiriltä ? Tottuuko uteliaisiin katseisiin ? Onko yhteinen arki nostanut ikäeroista johtuvia erilaisuuksia esiin vai koetteko seurustelevanne ihmisen ettekä numeron kanssa ? olisi ihanaa saada kuulla mielipiteitä
en noin vanhaa äijää huolisi, tuommoinen vanha pukki, ainakin mun silmissä kun itse olet VASTA 20 vuotias kakara! kai sulla on joku isä-komplexi?Minä olen nyt 20v. ja mies 45v. Moni on ollut todella ihmeissään tästä suhteesta mutta kun ollaan melkein kaksi vuotta ihan avoimesti oltu ja kuljettu niin nyt alkaa vasta ilkeät puheet loppumaan. Mutta mitäpä hävettävää meillä olisikaan? Ollaan täysillä rakastuttu toisiimme eikä kyse ole mistään hyväksikäytöstä. (epäiltiin jopa että hakisin itselleni elättäjää,mutta ihan palkkatöissä käyn ja "juoruämmiä" harmittaa... ) Tunnen tällä hetkellä olevani tyytyväinen elämääni.
Alku olikin aika hurjaa,oli puheita ja juttuja tosi paljon liikkeellä ja muhun suhtauduttiin ties minkälaisena naisena ja miestä pidettiin hyväksikäyttäjänä... Ehkä ei voi moittia ihmisiä siitä mitä ne ei tiedä mutta kyllä jotkut puheet loukkasivat aika kovaa.....
Mutta nyt ollaan kihloissa, asutaan avoliitossa ja elämä hymyilee
Mutta jos linjoille osuu muitakin suuremman ikäeron pariskuntia niin kirjotelkaa (ja tottakai muutkin!!!) olisi mukavaa saada juttuseuraa
Näitä selvänäkijöitä tuntuu riittävän. Ja hyvä että olet huomannut ettei Sinulle sovi kovin suuri ikäero. Tosin voi olla että fiksut samanikäisetkin huomaavat olevan aihetta karttaa Sinua.en noin vanhaa äijää huolisi, tuommoinen vanha pukki, ainakin mun silmissä kun itse olet VASTA 20 vuotias kakara! kai sulla on joku isä-komplexi?
Minä olen nyt 20v. ja mies 45v. Moni on ollut todella ihmeissään tästä suhteesta mutta kun ollaan melkein kaksi vuotta ihan avoimesti oltu ja kuljettu niin nyt alkaa vasta ilkeät puheet loppumaan. Mutta mitäpä hävettävää meillä olisikaan? Ollaan täysillä rakastuttu toisiimme eikä kyse ole mistään hyväksikäytöstä. (epäiltiin jopa että hakisin itselleni elättäjää,mutta ihan palkkatöissä käyn ja "juoruämmiä" harmittaa... ) Tunnen tällä hetkellä olevani tyytyväinen elämääni.
Alku olikin aika hurjaa,oli puheita ja juttuja tosi paljon liikkeellä ja muhun suhtauduttiin ties minkälaisena naisena ja miestä pidettiin hyväksikäyttäjänä... Ehkä ei voi moittia ihmisiä siitä mitä ne ei tiedä mutta kyllä jotkut puheet loukkasivat aika kovaa.....
Mutta nyt ollaan kihloissa, asutaan avoliitossa ja elämä hymyilee
Mutta jos linjoille osuu muitakin suuremman ikäeron pariskuntia niin kirjotelkaa (ja tottakai muutkin!!!) olisi mukavaa saada juttuseuraa
Hei, lueskelin äsken teidän viestejänne ja haluasin kuulla miten itse olette kertoneet parisuhteestanne lähipiirillenne? Olen itse 20 ja olen tavallaan "yhdessä" 45 vuotiaan miehen kanssa.
Tavattuamme aloimme ensin olemaan ystäviä, mutta sitten se meni siihen että nukuimme pari yötä vierekkäin ja tunsin ihastuneeni tähän kaveriin. Myöhemmin suhteeseemme tuli seksi mukaan. Nähtiin pari kertaa viikossa mutta jossain vaiheessa nukuttiinki joka yö yhdessä ja pelko on molemmilla jos jäädään kiinni että miten käy ja miten ihmiset ottavat asian. Suhteessamme ei ole kyse hyväksikäytöstä eikä mistään rahasta yms, tunteet vain sattuivat tulemaan mukaan.
Mies on ystävällinen ja herrasmies ja kohtelee minua hyvin ja tunnemme olomme hyväksi toistemme seurassa mutta salailu ei tunnu mukavalta.
Pyytäisin teitä auttamaan minuakin tässä asiassa.
Ihan turha on huolesi! Ikäeronne ei ole olennaisin syy, jos sattuisittekin vielä eroamaan, kyllä se olisi jokin muu asia. Muistahan, että tytöt kypsyvät näissäkin asoissa poikia varhemmin.Hei,
Näitä juttuja lukiessa tuntee omankin suht. normaaliksi iläeron suhteen. Seurustelen 17v nuoren naisen kanssa ja itse olen 24, meillä siis reilu 7v ikäeroa.
Ollaan seurusteltu kaksi vuotta. Alku oli todella ruusuinen ja kaikki tuntui onnistuvan kuin ihmeen kaupalla. Opiskelupaikat löytyivät samasta kaupungista joka kannusti yrittämään
Viimeaikoina tilannetta on tullut itse mietittyä kyllä paljon ja "turhaa" stressiä parisuhteesta on tullut otettua aikalailla.. Kannustajia onneksi löytyy suhteen ulkopuolelta, niin kavereista, kuin vanhemmistakin Mutta suurin suhteen kyseenalaistaja taidan olla itse, mikä tuntuu kyllä välillä tosi pahalta.. Lähinnä pelot liittyvät siihen, että osaako toinen ottaa suhdetta yhtä vakavasti kuin itse otan.. Voiko tulevaisuuteen luottaa, onko meillä sitä..
Yhteistä tekemistä ja mielenkiinnonkohteita on enemmän kuin kenelläkään tuntemistani pareista, joka auttaa keskittymään suhteen eteenpäin pönkittämiseen, mutta silti tuntuu ajoittain pahalta...
Toivottavasti nämä fiilikset helpottaisi, sillä rakastetaan toisiamme todella
Mitä keskusteltavaa kenelläkään on? Ihan samoista jutuista hekin voivat puhua. Olet selvästi ikärasistiKyllä on nyt vanha mies, kun oot 40 v, niin ukko jo 65 v. kurttuinen rusina. Pitäisi nuorten seurustella ikäistensä kanssa. Mitä teillä voi olla edes keskusteltavaa, isä tytär juttuja vai? Olette aivan eri sukupolvea.