suuret rakastajat tekee tyttöjä

• Viestiketjun aloittaja iklli
  • Ensimmäinen viesti
"aito ammattivalittaja"
[QUOTE="elena";30437346]Tää ei oo sanonta, mutta tutkimusten mukaan poikia syntyy naisille, joilla on paljon testosteronia, eli sellaisille vähän miehekkäämmille tyypeille.[/QUOTE]

Entä kun mun tuttavallani on 5 lasta ekaksi 2 tyttöä sitten poika sitten tyttö ja tämä viimisin on kanssa poika. Eli onko hän välillä miehekäs ja välillä ei?

"Bon-Bon"
[QUOTE="elena";30437346]Tää ei oo sanonta, mutta tutkimusten mukaan poikia syntyy naisille, joilla on paljon testosteronia, eli sellaisille vähän miehekkäämmille tyypeille.[/QUOTE]

Aijaa, mulla on poika ja olen kaukana miehikkyydestä.

less
HIstoriallisesta näkökulmasta tytön saaminen on ollut pettymys. Suku on jatkunut poikien kautta. Ehkäpä tuo "suuri rakastaja" on kehittynyt hyvittelemään miehiä, joilla ei ole poikaa/poikia.

Vai että oikein TUTKIMUS. TUTKIMUSTEN mukaan se on kyllä miehen sukupuolikromosomi, joka vaikuttaa siihen tuleeko tyttö vai poika. Tilastojen valossa tuo väitteesi voi pitää paikkaansa, mutta sen korrelointi sukupuolen kanssa on yhtä tyhjän kanssa. Naisella ei ole osaa eikä arpaa lapsen sukupuolen kanssa.

• Tykkää
Reactions: Bon-Bon
Arxa
Aijaa vai sellasia? Eunukkejahan ne oli ja runkkarit poikia tekeviä. Niin ja nuo molemmat kaikenlisäksi sikoja, sovinisteja ja "en pysty tekemään mitään kun minulla on miesflunssa" -reppanoita

HippuTAR
Mun isä on kuulemma sanonu että "ammattimies tekee vaan yhtä laatua" ku sille on joku aukonu päätään ku toinenki oli tyttö. Isä oli kyllä tyttöjä toivonukki ja niitä sai siis sen kaks kappaletta.

Mä en oikein ymmärrä mihin perustuu väittämä että miehet haluis aina poikia? Joskus aikoinaan kai se poikahalu on sekä naisilla että miehillä ollut käytännön syistä yleinen, mutta tälläisiä syitähän ei enää juurikaan ole.

karua
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30437475:
Vai että oikein TUTKIMUS. TUTKIMUSTEN mukaan se on kyllä miehen sukupuolikromosomi, joka vaikuttaa siihen tuleeko tyttö vai poika. Tilastojen valossa tuo väitteesi voi pitää paikkaansa, mutta sen korrelointi sukupuolen kanssa on yhtä tyhjän kanssa. Naisella ei ole osaa eikä arpaa lapsen sukupuolen kanssa.
Ei ole näin yksinkertaista. Moni muukin asia vaikuttaa siihen saako pariskunta minkä merkkisen vauvan.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30437475:
oot niin väärässä kuin vaan voi olla

kas kun mies spruiskauttaa luokkaa 300 miljoonaa siittiötä joista noin 50/50 on kumpaaki sorttia

naisen munasolu sitten päättää, minkä niistä se laskee sisäänsä

Hmm...
Vau.fissä on "ohjeet" kummankin sukupuolen tekemiseen. Tyttöohjeissa oli muun muassa että nainen ei saisi saada orgasmia, miehen pitäisi olla ensin viikon verran puutteessa ja toosa pitäisi huuhtoa sitruunalla.

Poikaohjeet kuulostivat enemmän suuren rakastajan touhulta: mies ei saa pyöräillä eikä käyttää tiukoja kalsareita, neljä päivää puutosta riittää, pitää työntyä syvälle ja naisen pitää saada.

Mun tyttöä ei ainakaan ole tehnyt mikään Suuri Rakastaja. :LOL:

Noin muuten, en ole havainnut tuttavapiireissä erityisiä sukupuolitoiveita suuntaan tai toiseen.
Lähinnä naisten suusta olen joskus kuullut poikatoivetta ja heistä jokainen on sellainen, jolla on jollain tapaa kompleksinen suhde äitiinsä, eli ehkä sitä kautta ajattelee pojan olevan helpompi.
Ja ehkä näin onkin, sillä samaa sukupuolta olevan lapsen kohdalla tulee ehkä syvemmin pintaan omat mahdolliset traumat jne., joita käy läpi lapsen kasvaessa.

Mulla on jostain syystä sellainen mututuntuma, että ne paljon puhutut erityisesti poikalapsia toivovat miehet ovat sellaisia haurasegoisia "äijiä", jotka eivät ole kovin älykkäitä saati sivistyneitä ja joiden mielenkiinnonkohteet rajoittuu lähinnä lätkään, olueen, kaikenlaiseen kilpailuun, moottoriajoneuvoihin ja ähisemiseen.
Ja huom: em. joukko sisältää vain ne "pakko saada poika!"-tyypit, ei rauhallisia toiveita tyyliin "olisihan se kiva joskus oma poika saada".

Mulla oli aina nuorempana selkeä toive siitä, että jos joskus lapsen saan, niin sen on PAKKO olla tyttö ja raskausaikana sain jopa pakkomielteen tuosta peläten ihan yhtä mahdollista poikaa.
Mun tapauksessa johtui omista kokemuksista, joiden myötä pelkäsin, että jos projisoisin tiedostamatta omia traumojani poikalapseen.
Ja ehkä haaveilin pääseväni toteuttamaan sellasta "unelma" äiti-tytärsuhdetta.
Yksi syy aina olleelle toiveelle oli varmaan sekin, ettei minulla koskaan ollut siskoa, jonka kanssa kasvaa ja tuo harmitti lapsena sekä nuorena.

Nyt yhden lapsen äitinä en näe noita asioita enää ihan noin - ehkä ihan iän myötä tulleen kehityksenkin vuoksi. :D
Ja toisaalta, mähän sain mitä halusin.

Yhteistyössä