Suunniteltu sektio Naistenklinikalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
mulla edessä suunniteltu sektio Nkl:ssä vauvan sydänvian vuoksi....

mitenkä kyseisessä puljussa homma hoituu ja miten yleensäkin sektio menee?

pitääkö olla syömättä ja juomatta kauan? mennäänkö sairaalaan jo edellisenä päivänä? kauan ollaan heräämössä? minkälainen pulju Naistenklinikka on ? kertookee kiitos....

Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
se on opetus sairaala ite en menis sinne enää ikinä synnyttää paitsi lapsen takii menisin jos olis kyse jsen esim.hengestä kysymys kun sieltä saa tunnelia pitkin siirettyy vauvan lastenklinikan teholle

mä oon kuullut pelkkää huonoa ko. paikasta, mutta mulla ei oo valinnan varaa... mun oikea synnäri ois Lahdessa Phks, mutta vauvan sydän vian takia joudun sektioon Nkl:lään... koska vauvalle joudutaan tekemään sydänleikkaus heti synnyttyään.... oon nyt pari kertaa jo ollut ko. paikassa tutkittavana ja osastolla 42, mutta mitään mieli kuvaa ei oikein paikasta ole tullut vielä, varmaankin sen takia koska ei oo vielä katellut paikkaasillä silmällä ja muutenkin on tullut oltua huolesta sekaisin vauvan takia...

Mä oon synnyttänyt meidän kummatkin lapset NKL:lla ja henkilökunta joka mun kohdalle sattunut, on ollu tosi ihanaa. SYnnytyssalin henk.kunta tosi asiantuntevaa ja ymmärtäväistä. Osastolla sain pelkästään hyvää kohtelua. Joten jos joskus viel meille lapsia suodaan ja täällä päin silloin asutaan,NKL:lla menen.

Mulle tehtiin suunniteltu sektio Naistenklinikalla viisi vuotta sitten. Olen sairaalaan erittain tyytyvainen ! Menin leikkausaamuna sairaalaan ja viivyin muistaakseni kolme paivaa. Heraamossa ei tarvinnut kauan olla ja mies oli seurana siella. Olin LYSY- osastolla, missa tietaakseni kaikilla omat huoneet. Suosittelen !

Mulle on Naikkarilla tehty kiireellinen sektio ja synnytyshenkilökunta oli aivan kamalaa |O keskolassa ja vuodeosastolla taas aivan ihania ihmisiä.Koko esikon raskauden aikanen seuranta oli yhtä tuskaa kun kätilöt summuut oli aivan karseita eukkoja.Ja sitten niitä opiskelijanhepsukoita jotka ei ymmärtäny mistään mitään ja ykskin päivitteli että kuinka mä näin nuorena olen raskaaksi tullut,menee nuoruus hukkaan :o |O Nyt tätä kakkosta odottaessa henkilökunta on ollut kerraassan ihanaa :flower: Saa nähä miten synnytys menee :kieh:

Yhteistyössä