Mitä hyh?Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Hyh.Alkuperäinen kirjoittaja :p:Mies ei huutele testiajoista palstallaAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:onko tullut testattua?Alkuperäinen kirjoittaja :p:TiedänAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mistäs tiät...Alkuperäinen kirjoittaja :p:Olet molempia
taas?Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mulle munaa ja heti. |O :snotty:
Monenko munan kenno?Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mulle munaa ja heti. |O :snotty:
Ootpas testaillutAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:no ei, minen oo testaillu ketään.. ja hiljenen muista syistä---
:headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja :No niin, kiinni jäit!
Me ei myönnetä mitään!! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja :No niin, kiinni jäit!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Kukas sä oikeesti oot?'!Alkuperäinen kirjoittaja :p:Me ei myönnetä mitään!! :attn:
Mä oon mäAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kukas sä oikeesti oot?'!Alkuperäinen kirjoittaja :p:Me ei myönnetä mitään!! :attn:
6 munaa on sopiva.Alkuperäinen kirjoittaja :p:Monenko munan kenno?Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mulle munaa ja heti. |O :snotty:
Vai taas. Mies oo antanut pariin kuukauteen.Alkuperäinen kirjoittaja ?:taas?
Mä B)Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:eli?Alkuperäinen kirjoittaja :p:Mä oon mä
Eiku p....önAlkuperäinen kirjoittaja ?:Vartaloton?Alkuperäinen kirjoittaja :p:Mä B)
Siis meinaatko häippästä täältä? Ja ilman mun lupaa? :|Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Plääh, no ei sit....
Voin lainata sulle pyörää!Alkuperäinen kirjoittaja :p:Eiku p....önAlkuperäinen kirjoittaja ?:Vartaloton?Alkuperäinen kirjoittaja :p:Mä B)
Mun on kulta pakko :hug: :hug: kerron facessaAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Siis meinaatko häippästä täältä? Ja ilman mun lupaa? :|Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Plääh, no ei sit....