Miks?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No mä jatkan kyllä sit joskus tulevaisuudessa, mut nyt on pakko hiljentyä--
Tuottiko tämä sutina nyt jonkun - toivotunkin ehkä - lopputuloksen.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:En mää ny kerro, mut palataan sutinaan myöhemmin syksyllä :wave: :wave:
Hiljentykäämme sutisemaan.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No mä jatkan kyllä sit joskus tulevaisuudessa, mut nyt on pakko hiljentyä--
Sanos muuta.Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Voi itku nuo kaikki kivat, sexyt naiset häipyy jonnekin...
no mut hei, ei me häivytä, me palataan kylläAlkuperäinen kirjoittaja pöh:Voi itku nuo kaikki kivat, sexyt naiset häipyy jonnekin...
Ketkä me??!!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:no mut hei, ei me häivytä, me palataan kylläAlkuperäinen kirjoittaja pöh:Voi itku nuo kaikki kivat, sexyt naiset häipyy jonnekin...
Saako sinuun yhdynnän yyveellä?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ja saahan meihin yhteyden yv:llä...
Ai niin mä unohin etten oo sexy enkä kiva...Alkuperäinen kirjoittaja :o:Ketkä me??!!
Olet molempiaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ai niin mä unohin etten oo sexy enkä kiva...Alkuperäinen kirjoittaja :o:Ketkä me??!!
Alkuperäinen kirjoittaja :o:Ketkä me??!!
taas "me"Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ja saahan meihin yhteyden yv:llä...
just ja just juuAlkuperäinen kirjoittaja :o:Saako sinuun yhdynnän yyveellä?
TiedänAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mistäs tiät...Alkuperäinen kirjoittaja :p:Olet molempia
onko tullut testattua?Alkuperäinen kirjoittaja :p:TiedänAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mistäs tiät...Alkuperäinen kirjoittaja :p:Olet molempia
Mies ei huutele testiajoista palstallaAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:onko tullut testattua?Alkuperäinen kirjoittaja :p:TiedänAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mistäs tiät...Alkuperäinen kirjoittaja :p:Olet molempia
Hyh.Alkuperäinen kirjoittaja :p:Mies ei huutele testiajoista palstallaAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:onko tullut testattua?Alkuperäinen kirjoittaja :p:TiedänAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mistäs tiät...Alkuperäinen kirjoittaja :p:Olet molempia