EIKÄ!!!! no reilu palsta :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja jos sutinaa haluat:terve. palstalla on haukuttu sirkkis, grace ja booty lyttyyn tänään.
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Lapsonen aiheutti mulle tänään sutinaa satamassa vetämällä mekon alas (olkaimettoman)... Varmastikkaan kovin moni ei huomannut :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave: :wave:
Mä lähen kattomaan beachille silmänruokaa (josko sitä löytyis) :saint: :saint: evätt mukaan ja menox
Tortulle kostuketta piitsiltäAlkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave: :wave:
Mä lähen kattomaan beachille silmänruokaa (josko sitä löytyis) :saint: :saint: evätt mukaan ja menox
Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Lapsonen aiheutti mulle tänään sutinaa satamassa vetämällä mekon alas (olkaimettoman)... Varmastikkaan kovin moni ei huomannut :ashamed:
Löytykö mitään?
:saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tortulle kostuketta piitsiltä
Ei muuten naurattanut päivällä... Siellä päin siis yhtä huono tarjonta kuin täällä! Miljoona kaljamahasta ukkoa ilman paitaa kyllä näky :xAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Lapsonen aiheutti mulle tänään sutinaa satamassa vetämällä mekon alas (olkaimettoman)... Varmastikkaan kovin moni ei huomannut :ashamed:
Löytykö mitään?
no ei löytynyt
Hmmmmmmmm mutta muuta......Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Ei muuten naurattanut päivällä... Siellä päin siis yhtä huono tarjonta kuin täällä! Miljoona kaljamahasta ukkoa ilman paitaa kyllä näky :x