Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Että missäköhän se oikeen aina luuraa... Kun ei tuo sen remppa ainakaan taho valmistua ollenkaan...![]()
En mä utelias ole ollenkaan... Mutta sillä menee hyvät raparperitkin ihan hukkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Että missäköhän se oikeen aina luuraa... Kun ei tuo sen remppa ainakaan taho valmistua ollenkaan...![]()
En mä utelias ole ollenkaan... Mutta sillä menee hyvät raparperitkin ihan hukkaan![]()
Mitäh? Mitkä raparperit?
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Että missäköhän se oikeen aina luuraa... Kun ei tuo sen remppa ainakaan taho valmistua ollenkaan...![]()
Mitäh? Mitkä raparperit?
Että mä ainakin laittasin mehuiks ne... enkä antas kasvaa sateenvarjon kokosiksi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiidenrannasta:minusta olisi hyvä kun luuraisikin mahdollisimman kaukana,muuttaisi mieluiten linda lampeniuksen peröässä ruotsiin,on sen verran tyhmä tyyppi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Luulis ettei se muuta syökään, on niin kuihtuneen näköinen ollut viimeaikoina kuvissa :/
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Että missäköhän se oikeen aina luuraa... Kun ei tuo sen remppa ainakaan taho valmistua ollenkaan...![]()
Mitäh? Mitkä raparperit?
Että mä ainakin laittasin mehuiks ne... enkä antas kasvaa sateenvarjon kokosiksi
![]()
Siis sä kiikaroit sussen huushollia?
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Että missäköhän se oikeen aina luuraa... Kun ei tuo sen remppa ainakaan taho valmistua ollenkaan...![]()
Mitäh? Mitkä raparperit?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiidenrannasta:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Luulis ettei se muuta syökään, on niin kuihtuneen näköinen ollut viimeaikoina kuvissa :/
ja luonnossa vielä hirveempi,tuo sen talokin on hirveä hörskä-minusta purku kelpoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja minna:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Että missäköhän se oikeen aina luuraa... Kun ei tuo sen remppa ainakaan taho valmistua ollenkaan...![]()
Mitäh? Mitkä raparperit?
![]()
ei mua ainakaan kiinnosta... tylsää huomiota tällä haet itsellesi, luulet on joku isokin juttu kun asut naapurissa tai muuten vaan touhuat siinä lähellä. plääh
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Asuksä sen naapurissa vai mistä tiedät? Ai tossa lukikin jo sellasta, että ilmeisesti asut. No, kivat naapurit sitten.Käy joskus moikkaamassa, voit pyytää sen kanssa palstailemaan tänne.
Alkuperäinen kirjoittaja Siinä: :)):http://www.susannasievinen.com/raksablogi.html
Alkuperäinen kirjoittaja Siinä: :)):http://www.susannasievinen.com/raksablogi.html
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Siinä: :)):http://www.susannasievinen.com/raksablogi.html
Tämä oli mulle yllätys. Olin kuvitellut jotain enemmän "juttajussilamaisempaa"
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Asuksä sen naapurissa vai mistä tiedät? Ai tossa lukikin jo sellasta, että ilmeisesti asut. No, kivat naapurit sitten.Käy joskus moikkaamassa, voit pyytää sen kanssa palstailemaan tänne.
Annetaan naisen olla... mä en tunne myötätuntoa sitä ihmistä kohtaan millään...
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Siinä: :)):http://www.susannasievinen.com/raksablogi.html
Tämä oli mulle yllätys. Olin kuvitellut jotain enemmän "juttajussilamaisempaa"
HÄH???Musta molemmat on ääliöitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Asuksä sen naapurissa vai mistä tiedät? Ai tossa lukikin jo sellasta, että ilmeisesti asut. No, kivat naapurit sitten.Käy joskus moikkaamassa, voit pyytää sen kanssa palstailemaan tänne.
Annetaan naisen olla... mä en tunne myötätuntoa sitä ihmistä kohtaan millään...
Ai, onko se sitten tehnyt jotain pahaa?