D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Olen varmaan outo, mutta minusta koskettava elokuva oli "äideistä parhain"
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Kieslowskin Kolme väriä; Sininen. Itkettää joka kerta :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja MissHimmuli:Alkuperäinen kirjoittaja rumppis:Schindlerin Lista
sama täällä :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Kieslowskin Kolme väriä; Sininen. Itkettää joka kerta :ashamed:
Tai Lyhyt elokuva rakkaudesta (tai rakastamisesta, en muista tarkkaa nimeä)
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Kieslowskin Kolme väriä; Sininen. Itkettää joka kerta :ashamed:
Tai Lyhyt elokuva rakkaudesta (tai rakastamisesta, en muista tarkkaa nimeä)
Lyhyt elokuva rakkaudesta, juu. Hyvä sekin!
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Olen varmaan outo, mutta minusta koskettava elokuva oli "äideistä parhain"
Alkuperäinen kirjoittaja heippa:tämän lisäksi mua on itkettänyt Hiljaiset Sillat, Man on the moon ja leijonakuningas sekä shilderin lista, naisen tuoksu, viimeisin harry potter nämä nyt tuli mieleen.. Kaikki todellakin vähän eri syistä.